Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz
Moderatör: Moderatörler
Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188 Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
Mesaj
gönderen Victores » Sal Ara 22, 2020 1:26 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:25 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:24 am
hiç zıplanmıyor space bastığımız an durduruyor bizi bildiğiniz gravity 9999 gibi şuan hiçbir şekilde zıplanmıyor mantık doğru dediğim gibi ama bunu 2 zıplamadan sonra yapılması gerek
Hatamı fark ettim. Düzeltip tekrar yollayacağım.
teşekkürler beklemedeyim
omertas14544
Mesajlar: 1604 Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Mesaj
gönderen omertas14544 » Sal Ara 22, 2020 1:33 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:26 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:25 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:24 am
hiç zıplanmıyor space bastığımız an durduruyor bizi bildiğiniz gravity 9999 gibi şuan hiçbir şekilde zıplanmıyor mantık doğru dediğim gibi ama bunu 2 zıplamadan sonra yapılması gerek
Hatamı fark ettim. Düzeltip tekrar yollayacağım.
teşekkürler beklemedeyim
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > get_gametime()+1.5)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
}
else
{
JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
}
}
Bu şekilde test eder misiniz?
Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188 Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
Mesaj
gönderen Victores » Sal Ara 22, 2020 1:40 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:33 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:26 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:25 am
Hatamı fark ettim. Düzeltip tekrar yollayacağım.
teşekkürler beklemedeyim
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > get_gametime()+1.5)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
}
else
{
JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
}
}
Bu şekilde test eder misiniz?
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
omertas14544
Mesajlar: 1604 Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Mesaj
gönderen omertas14544 » Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:33 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:26 am
teşekkürler beklemedeyim
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > get_gametime()+1.5)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
}
else
{
JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
}
}
Bu şekilde test eder misiniz?
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188 Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
Mesaj
gönderen Victores » Sal Ara 22, 2020 1:47 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:33 am
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > get_gametime()+1.5)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
}
else
{
JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
}
}
Bu şekilde test eder misiniz?
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor
omertas14544
Mesajlar: 1604 Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Mesaj
gönderen omertas14544 » Sal Ara 22, 2020 1:56 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor
Tamamdır ilgileniyorum.
omertas14544
Mesajlar: 1604 Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Mesaj
gönderen omertas14544 » Sal Ara 22, 2020 2:15 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > 3)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
JumpDelay[id] = 0;
}
else
{
JumpDelay[id]+=1
remove_task(id)
set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
}
}
public JumpDelayD(const id)
{
if(is_user_connected(id))
{
JumpDelay[id]-=1
}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.
Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188 Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
Mesaj
gönderen Victores » Sal Ara 22, 2020 2:22 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:15 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > 3)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
JumpDelay[id] = 0;
}
else
{
JumpDelay[id]+=1
remove_task(id)
set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
}
}
public JumpDelayD(const id)
{
if(is_user_connected(id))
{
JumpDelay[id]-=1
}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.
yine ilk durum gibi oldu hiç zıplanmıyor
omertas14544
Mesajlar: 1604 Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Mesaj
gönderen omertas14544 » Sal Ara 22, 2020 2:32 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:22 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:15 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > 3)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
JumpDelay[id] = 0;
}
else
{
JumpDelay[id]+=1
remove_task(id)
set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
}
}
public JumpDelayD(const id)
{
if(is_user_connected(id))
{
JumpDelay[id]-=1
}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.
yine ilk durum gibi oldu hiç zıplanmıyor
Sabah olunca tekrar baştan yazacağım. Kendi bilgisayarımda olmadığım için şuan düzgün kodlayamadım. Şimdilik iyi geceler. Sabah ilgileneceğim.
Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188 Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
Mesaj
gönderen Victores » Sal Ara 22, 2020 2:37 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:32 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:22 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:15 am
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}
public PlayerJumped(const id)
{
if(JumpDelay[id] > 3)
{
new Float:velocity[3]
get_entvar(id,var_velocity,velocity);
velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
set_entvar(id,var_velocity,velocity);
JumpDelay[id] = 0;
}
else
{
JumpDelay[id]+=1
remove_task(id)
set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
}
}
public JumpDelayD(const id)
{
if(is_user_connected(id))
{
JumpDelay[id]-=1
}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.
yine ilk durum gibi oldu hiç zıplanmıyor
Sabah olunca tekrar baştan yazacağım. Kendi bilgisayarımda olmadığım için şuan düzgün kodlayamadım. Şimdilik iyi geceler. Sabah ilgileneceğim.
çok teşekkür ederim vaktinizi de aldım beklemedeyim
hayırlı akşamlar