bunny engelleme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
bunny engelleme
serverimde bunny kapalı lakin bazıları cfg veya makro ile bunny yapabiliyor. bunu engelleyebilir miyiz? bir serverde görmüştüm bunny yapmaya çalışınca bizi yavaşlatıp durduruyordu. sadece space ile bunny yapılıyor onun dışında makro cfg kullanınca durduruyor. bunun gibi bir şey yapılabilir mi veyahut zıplama sınırı. Bir oyuncu arka arkaya en fazla 2 defa zıplayabilsin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim:
bunny engelleme
ektra ayarlarda mp_unduck_method var onu 1 yapıp deneyebilirsiniz
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
bunny engelleme
Denedim fakat işe yaramadıByBuLuT ☪ yazdı: Pzr Ara 20, 2020 2:19 am ektra ayarlarda mp_unduck_method var onu 1 yapıp deneyebilirsiniz
Oyuncular x mause button kontrol programından v.s hala bunny yapabiliyor. Benim ihtiyacım yani cfg veya makro ile bunny engellemek. Yani bunny sınırı koyabilir arka arkaya en fazla 2 defa bunny yapılabilir 3.de yavaşlatma olabilir.
Bunny arasına süre koyulabilir. İlk zıpladıktan sonra ikinci kez zıplamak için 0.20 saniye beklemek gereksin mesela bu tarz bi bunny engelleyici ye ihtiyacım var

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 576
- Kayıt: Sal Kas 21, 2017 5:10 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: LasTShoT | Clan
- İletişim:
bunny engelleme
bu işini görür.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
bunny engelleme
Dener misin?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new Float:g_flNextJumpTime[MAX_CLIENTS + 1];
public plugin_init() {
register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Pre", .post = false);
}
@CBasePlayer_Jump_Pre(const pPlayer) {
new Float:time = get_gametime();
if(g_flNextJumpTime[pPlayer] > time) {
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
return HC_SUPERCEDE;
}
g_flNextJumpTime[pPlayer] = time + 1.0;
return HC_CONTINUE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
bunny engelleme
Colditz yazdı: Pzr Ara 20, 2020 7:27 pm Dener misin?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> new Float:g_flNextJumpTime[MAX_CLIENTS + 1]; public plugin_init() { register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Pre", .post = false); } @CBasePlayer_Jump_Pre(const pPlayer) { new Float:time = get_gametime(); if(g_flNextJumpTime[pPlayer] > time) { SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false); return HC_SUPERCEDE; } g_flNextJumpTime[pPlayer] = time + 1.0; return HC_CONTINUE; }
malesef ikiside işimi görmedi. Fastrun hilesi var internete aratırsanız çıkıyor. onu engelleyici var kullanıcı fastrun kullanmayı denerse onu yavaşlatıyor. onun üzerinde oynama yapıp bunnyide yapabilirsiniz belki oyuncu en fazla 2 defa zıplayaiblsin veya 2 zıplama arasında en az 0.25 saniye süre geçsin. (makroların gecikmesini 17ms veya 18ms ayarlıyorlar iki bunny arası 25ms olursa düzensiz bir bunny yaparlar yani buda işime yarar.) veya dediğim gibi makro kullananı yavaşlatmalı
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
bunny engelleme
yaptırdığım işlem, oyuncu 6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?
dener misin?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
const Float:maxspeed=600.0;
new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init(){
register_plugin
(
.plugin_name = "Speed Check",
.version = "0.1",
.author = "Aconyonn"
);
set_task(0.1,"@check",.flags="b");
}
@check(){
for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
continue;
}
@checkspeed(id);
}
}
@checkspeed(const id){
get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2];
g_velocity[id][2]=0.0;
g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]);
if(g_speed[id]>maxspeed){
client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]);
g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]);
g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]);
g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id];
set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim:
bunny engelleme
Her salise bu kadar for ve kontrol ne kadar sağlıklı ?Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm yaptırdığım işlem, oyuncu 6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> const Float:maxspeed=600.0; new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1]; public plugin_init(){ register_plugin ( .plugin_name = "Speed Check", .version = "0.1", .author = "Aconyonn" ); set_task(0.1,"@check",.flags="b"); } @check(){ for(new id=0;id<=MaxClients;id++){ if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){ continue; } @checkspeed(id); } } @checkspeed(const id){ get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]); g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2]; g_velocity[id][2]=0.0; g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]); if(g_speed[id]>maxspeed){ client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]); g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]); g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]); g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id]; set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]); } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
bunny engelleme
Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm yaptırdığım işlem, oyuncu 6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?
Kod: Tümünü seç
set_task(0.1,"@check",.flags="b");
@check(){
for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){

Link: | |
Linklerini gizle |