Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bunny engelleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

serverimde bunny kapalı lakin bazıları cfg veya makro ile bunny yapabiliyor. bunu engelleyebilir miyiz? bir serverde görmüştüm bunny yapmaya çalışınca bizi yavaşlatıp durduruyordu. sadece space ile bunny yapılıyor onun dışında makro cfg kullanınca durduruyor. bunun gibi bir şey yapılabilir mi veyahut zıplama sınırı. Bir oyuncu arka arkaya en fazla 2 defa zıplayabilsin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

ektra ayarlarda mp_unduck_method var onu 1 yapıp deneyebilirsiniz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

ByBuLuT ☪ yazdı: Pzr Ara 20, 2020 2:19 am ektra ayarlarda mp_unduck_method var onu 1 yapıp deneyebilirsiniz
Denedim fakat işe yaramadı
Oyuncular x mause button kontrol programından v.s hala bunny yapabiliyor. Benim ihtiyacım yani cfg veya makro ile bunny engellemek. Yani bunny sınırı koyabilir arka arkaya en fazla 2 defa bunny yapılabilir 3.de yavaşlatma olabilir.
Bunny arasına süre koyulabilir. İlk zıpladıktan sonra ikinci kez zıplamak için 0.20 saniye beklemek gereksin mesela bu tarz bi bunny engelleyici ye ihtiyacım var :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Mr.Persians
Mesajlar: 576
Kayıt: Sal Kas 21, 2017 5:10 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: LasTShoT | Clan
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen Mr.Persians »

bu işini görür.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Colditz »

Dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:g_flNextJumpTime[MAX_CLIENTS + 1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Pre", .post = false);
}

@CBasePlayer_Jump_Pre(const pPlayer) {
	new Float:time = get_gametime();

	if(g_flNextJumpTime[pPlayer] > time) {
		SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
		return HC_SUPERCEDE;
	}

	g_flNextJumpTime[pPlayer] = time + 1.0;
	return HC_CONTINUE;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

Colditz yazdı: Pzr Ara 20, 2020 7:27 pm Dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:g_flNextJumpTime[MAX_CLIENTS + 1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Pre", .post = false);
}

@CBasePlayer_Jump_Pre(const pPlayer) {
	new Float:time = get_gametime();

	if(g_flNextJumpTime[pPlayer] > time) {
		SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
		return HC_SUPERCEDE;
	}

	g_flNextJumpTime[pPlayer] = time + 1.0;
	return HC_CONTINUE;
}
Mr.Persians yazdı: Pzr Ara 20, 2020 3:48 pm bu işini görür.

malesef ikiside işimi görmedi. Fastrun hilesi var internete aratırsanız çıkıyor. onu engelleyici var kullanıcı fastrun kullanmayı denerse onu yavaşlatıyor. onun üzerinde oynama yapıp bunnyide yapabilirsiniz belki oyuncu en fazla 2 defa zıplayaiblsin veya 2 zıplama arasında en az 0.25 saniye süre geçsin. (makroların gecikmesini 17ms veya 18ms ayarlıyorlar iki bunny arası 25ms olursa düzensiz bir bunny yaparlar yani buda işime yarar.) veya dediğim gibi makro kullananı yavaşlatmalı
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

Güncel

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen Aconyonn »

yaptırdığım işlem, oyuncu 6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

const Float:maxspeed=600.0;

new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin
	(
		.plugin_name = "Speed Check",
		.version = "0.1",
		.author = "Aconyonn"
	);

	set_task(0.1,"@check",.flags="b");
}
@check(){
	for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
		if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
			continue;
		}
		@checkspeed(id);
	}
}
@checkspeed(const id){
	get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2];
	g_velocity[id][2]=0.0;
	g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]);
	if(g_speed[id]>maxspeed){
		client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]);
		g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id];
		set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm yaptırdığım işlem, oyuncu 6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

const Float:maxspeed=600.0;

new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin
	(
		.plugin_name = "Speed Check",
		.version = "0.1",
		.author = "Aconyonn"
	);

	set_task(0.1,"@check",.flags="b");
}
@check(){
	for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
		if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
			continue;
		}
		@checkspeed(id);
	}
}
@checkspeed(const id){
	get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2];
	g_velocity[id][2]=0.0;
	g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]);
	if(g_speed[id]>maxspeed){
		client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]);
		g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id];
		set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	}
}
Her salise bu kadar for ve kontrol ne kadar sağlıklı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Colditz »

Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm yaptırdığım işlem, oyuncu 6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?

Kod: Tümünü seç

set_task(0.1,"@check",.flags="b");

@check(){
	for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
		if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
0.1 ve for döngüsü?
Resim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla