Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bunny engelleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen Aconyonn »

Victores yazdı: Pzt Ara 21, 2020 11:58 pm hocam elinize sağlık denedim dediğim gibi :D hız sınırlaması olumsuz çünkü turbolu zıplayınca normal şartlarda hızımız 800lere çıkıyor. yavaşlatması güzel ama hız yerine :D en fazla 2 defa zıplayabilsek 3. zıplayış için aradan 0.5sn gibi bir süre geçmesi gerekse ya da arka arkaya 3 defa zıplamaya çalışınca yavaşlatsa bizi
eklenti,

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_block[MAX_CLIENTS + 1], bool:g_block2[MAX_CLIENTS + 1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
}

@CBasePlayer_Jump_Post(const pPlayer) {
	if(g_block[pPlayer]==0) {
		set_task(0.1, "@BlockJump", pPlayer);
	}
}

@BlockJump(const pPlayer) {
	g_block[pPlayer]++;
	g_block2[pPlayer] = true;
	set_task(0.5, "@UnBlockJump", pPlayer);
}

@UnBlockJump(const pPlayer) {
	g_block[pPlayer] = 0;
}

@PM_Move(const pPlayer) {
	if(get_pmove(pm_dead) || !g_block2[pPlayer]) {
		return;
	}

	if(g_block[pPlayer]<3) {
		set_pmove(pm_iuser3, (1<<6));
	}
	else {
		set_pmove(pm_iuser3, 0);
		g_block2[pPlayer] = false;
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Colditz »

Victores yazdı: Pzt Ara 21, 2020 11:52 pm jumpengel.sma(35) : error 017: undefined symbol "PLAYER_PREVENT_JUMP"
jumpengel.sma(35) : error 088: number of arguments does not match definition

hatalarını aldım. konunuzu inceledim ama bunların çözümünü bulamadım
Sanırım paneldeki modüllerin versiyonu eski olduğu için bu hatayı aldınız. Elimden başka bir şey gelmiyor. Hız yavaşlatma eklentisini kullanın. Bu versiyonda, bildiğim kadarıyla, başka zıplamayı engelleme komutu bulunmuyor.
+ PLAYER_PREVENT_JUMP yerine (1<<6) yazılması kodu çalıştırdığından emin değilim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:02 am + PLAYER_PREVENT_JUMP yerine (1<<6) yazılması kodu çalıştırdığından emin değilim.
denenmeli; aynı veritabanına eşit değiller mi?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 12:48 am Siz oyuncunun maksimum 3 defa mı zıplamasını istiyorsunuz? Peki bu sınırı geçince ne olacak? Aniden duracak mı?
evet en fazla 2 defa 3. zıpladığında oyunucu durdursun ya da yavaşlatsın ama büyük ölçüde yavaşlatma

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

Colditz yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:02 am
Victores yazdı: Pzt Ara 21, 2020 11:52 pm jumpengel.sma(35) : error 017: undefined symbol "PLAYER_PREVENT_JUMP"
jumpengel.sma(35) : error 088: number of arguments does not match definition

hatalarını aldım. konunuzu inceledim ama bunların çözümünü bulamadım
Sanırım paneldeki modüllerin versiyonu eski olduğu için bu hatayı aldınız. Elimden başka bir şey gelmiyor. Hız yavaşlatma eklentisini kullanın. Bu versiyonda, bildiğim kadarıyla, başka zıplamayı engelleme komutu bulunmuyor.
+ PLAYER_PREVENT_JUMP yerine (1<<6) yazılması kodu çalıştırdığından emin değilim.
modülleri güncelleyebilir miyim teşekkürler bu arada

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > get_gametime()+1.5)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]+=get_gametime()+0.5
	}
}
Ufak bir deneme yaptım. Hatalı olabilir fakat, deneyebilir misiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:17 am

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > get_gametime()+1.5)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]+=get_gametime()+0.5
	}
}
Ufak bir deneme yaptım. Hatalı olabilir fakat, deneyebilir misiniz?
mantık doğru yavaşlatıyor fakat 1 defa bile zıplanmıyor :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:21 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:17 am

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > get_gametime()+1.5)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]+=get_gametime()+0.5
	}
}
Ufak bir deneme yaptım. Hatalı olabilir fakat, deneyebilir misiniz?
mantık doğru yavaşlatıyor fakat 1 defa bile zıplanmıyor :D
Nasıl yani anlamadım, biraz daha detaylandırır mısınız?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

hiç zıplanmıyor space bastığımız an durduruyor bizi bildiğiniz gravity 9999 gibi şuan hiçbir şekilde zıplanmıyor mantık doğru dediğim gibi ama bunu 2 zıplamadan sonra yapılması gerek

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:24 am hiç zıplanmıyor space bastığımız an durduruyor bizi bildiğiniz gravity 9999 gibi şuan hiçbir şekilde zıplanmıyor mantık doğru dediğim gibi ama bunu 2 zıplamadan sonra yapılması gerek
Hatamı fark ettim. Düzeltip tekrar yollayacağım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla