Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bunny engelleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Colditz »

@Victores dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_block[MAX_CLIENTS + 1], bool:g_block2[MAX_CLIENTS + 1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
}

@CBasePlayer_Jump_Post(const pPlayer) {
	if(!g_block[pPlayer]) {
		set_task(0.1, "@BlockJump", pPlayer);
	}
}

@BlockJump(const pPlayer) {
	g_block[pPlayer] = true;
	g_block2[pPlayer] = true;
	set_task(0.5, "@UnBlockJump", pPlayer);
}

@UnBlockJump(const pPlayer) {
	g_block[pPlayer] = false;
}

@PM_Move(const pPlayer) {
	if(get_pmove(pm_dead) || !g_block2[pPlayer]) {
		return;
	}

	if(g_block[pPlayer]) {
		set_pmove(pm_iuser3, PLAYER_PREVENT_JUMP);
	}
	else {
		set_pmove(pm_iuser3, 0);
		g_block2[pPlayer] = false;
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen Aconyonn »

ByBuLuT ☪ yazdı: Pzt Ara 21, 2020 7:02 pm Her salise bu kadar for ve kontrol ne kadar sağlıklı ?
düzenleme yaptım. Colditz bir paylaşım yapmış fakat işine yarabilecek olanlar buradan ulaşabilir.
eklenti,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

const Float:maxspeed=600.0;

new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin
	(
		.plugin_name = "Speed Check",
		.version = "0.1",
		.author = "Aconyonn"
	);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@rSpawn",.post=true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"@rKilled",.post=true);
}
public client_disconnected(id){
	remove_task(id);
}
@rSpawn(const this){
	set_task(2.0,"@checkspeed",this,.flags="b");
}
@rKilled(const this, pevAttacker, iGib){
	#pragma unused pevAttacker,iGib
	remove_task(this);
}
@checkspeed(const id){
	get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2];
	g_velocity[id][2]=0.0;
	g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]);
	if(g_speed[id]>maxspeed){
		client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]);
		g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id];
		set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	}
}
En son Aconyonn tarafından Pzt Ara 21, 2020 8:46 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 3 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Colditz »

Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 8:25 pm
ByBuLuT ☪ yazdı: Pzt Ara 21, 2020 7:02 pm Her salise bu kadar for ve kontrol ne kadar sağlıklı ?
düzenleme yaptım. Colditz bir paylaşım yapmış fakat lazım olanlar buradan ulaşabilir.
eklenti
Yine dislike. Doğduğunda set_task ı başlatıp öldüğünde, disconnect çektiğinde remove_task çek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

bunny engelleme

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Pzt Ara 21, 2020 8:30 pm Yine dislike. Doğduğunda set_task ı başlatıp öldüğünde, disconnect çektiğinde remove_task çek.
konu kirliliği yaratmaması adına en son attığımı düzenledim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

Ancak müsait oldum hepinize teşekkürler şimdi deneyip döneceğim fakat şöyle göz attığımda belirli hızı engelleme pek faydalı durmadı çünkü kodunu içinde uzun zıplama var 5 snde bir geliyor turbo v.s olduğu için hızımız değişken mantık olarak makro ile bunny yapmayı engellemek amaç birazdan ikisini de deneyeceğim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Colditz »

Victores yazdı: Pzt Ara 21, 2020 8:57 pm Ancak müsait oldum hepinize teşekkürler şimdi deneyip döneceğim fakat şöyle göz attığımda belirli hızı engelleme pek faydalı durmadı çünkü kodunu içinde uzun zıplama var 5 snde bir geliyor turbo v.s olduğu için hızımız değişken mantık olarak makro ile bunny yapmayı engellemek amaç birazdan ikisini de deneyeceğim
Benim attığımda hız falan kontrol etmiyor. Bir kere zıpladıktan sonra ikinci defa zıplamanı engelliyor. Yani direkt bunnyhop engelliyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

Colditz yazdı: Pzt Ara 21, 2020 9:43 pm
Victores yazdı: Pzt Ara 21, 2020 8:57 pm Ancak müsait oldum hepinize teşekkürler şimdi deneyip döneceğim fakat şöyle göz attığımda belirli hızı engelleme pek faydalı durmadı çünkü kodunu içinde uzun zıplama var 5 snde bir geliyor turbo v.s olduğu için hızımız değişken mantık olarak makro ile bunny yapmayı engellemek amaç birazdan ikisini de deneyeceğim
Benim attığımda hız falan kontrol etmiyor. Bir kere zıpladıktan sonra ikinci defa zıplamanı engelliyor. Yani direkt bunnyhop engelliyor.
Henüz deneyemedim fakat şey yapılabilir mi 2 kez zıplamaya izin versin 3.yü engellesin 3.yü deneyince yavaşlatsın falan

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

Colditz yazdı: Pzt Ara 21, 2020 7:50 pm @Victores dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_block[MAX_CLIENTS + 1], bool:g_block2[MAX_CLIENTS + 1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
}

@CBasePlayer_Jump_Post(const pPlayer) {
	if(!g_block[pPlayer]) {
		set_task(0.1, "@BlockJump", pPlayer);
	}
}

@BlockJump(const pPlayer) {
	g_block[pPlayer] = true;
	g_block2[pPlayer] = true;
	set_task(0.5, "@UnBlockJump", pPlayer);
}

@UnBlockJump(const pPlayer) {
	g_block[pPlayer] = false;
}

@PM_Move(const pPlayer) {
	if(get_pmove(pm_dead) || !g_block2[pPlayer]) {
		return;
	}

	if(g_block[pPlayer]) {
		set_pmove(pm_iuser3, PLAYER_PREVENT_JUMP);
	}
	else {
		set_pmove(pm_iuser3, 0);
		g_block2[pPlayer] = false;
	}
}

jumpengel.sma(35) : error 017: undefined symbol "PLAYER_PREVENT_JUMP"
jumpengel.sma(35) : error 088: number of arguments does not match definition

hatalarını aldım. konunuzu inceledim ama bunların çözümünü bulamadım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm yaptırdığım işlem, oyuncu 6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

const Float:maxspeed=600.0;

new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init(){
	register_plugin
	(
		.plugin_name = "Speed Check",
		.version = "0.1",
		.author = "Aconyonn"
	);

	set_task(0.1,"@check",.flags="b");
}
@check(){
	for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
		if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
			continue;
		}
		@checkspeed(id);
	}
}
@checkspeed(const id){
	get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2];
	g_velocity[id][2]=0.0;
	g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]);
	if(g_speed[id]>maxspeed){
		client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]);
		g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]);
		g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id];
		set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
	}
}
hocam elinize sağlık denedim dediğim gibi :D hız sınırlaması olumsuz çünkü turbolu zıplayınca normal şartlarda hızımız 800lere çıkıyor. yavaşlatması güzel ama hız yerine :D en fazla 2 defa zıplayabilsek 3. zıplayış için aradan 0.5sn gibi bir süre geçmesi gerekse ya da arka arkaya 3 defa zıplamaya çalışınca yavaşlatsa bizi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Siz oyuncunun maksimum 3 defa mı zıplamasını istiyorsunuz? Peki bu sınırı geçince ne olacak? Aniden duracak mı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla