Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bunny engelleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:25 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:24 am hiç zıplanmıyor space bastığımız an durduruyor bizi bildiğiniz gravity 9999 gibi şuan hiçbir şekilde zıplanmıyor mantık doğru dediğim gibi ama bunu 2 zıplamadan sonra yapılması gerek
Hatamı fark ettim. Düzeltip tekrar yollayacağım.
teşekkürler beklemedeyim :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:26 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:25 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:24 am hiç zıplanmıyor space bastığımız an durduruyor bizi bildiğiniz gravity 9999 gibi şuan hiçbir şekilde zıplanmıyor mantık doğru dediğim gibi ama bunu 2 zıplamadan sonra yapılması gerek
Hatamı fark ettim. Düzeltip tekrar yollayacağım.
teşekkürler beklemedeyim :)

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > get_gametime()+1.5)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
	}
}
Bu şekilde test eder misiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:33 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:26 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:25 am

Hatamı fark ettim. Düzeltip tekrar yollayacağım.
teşekkürler beklemedeyim :)

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > get_gametime()+1.5)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
	}
}
Bu şekilde test eder misiniz?
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:33 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:26 am

teşekkürler beklemedeyim :)

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > get_gametime()+1.5)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
	}
}
Bu şekilde test eder misiniz?
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:33 am

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new Float:JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",0);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > get_gametime()+1.5)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]=get_gametime()+((JumpDelay[id]-get_gametime())+0.5)
	}
}
Bu şekilde test eder misiniz?
şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am

şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor
Tamamdır ilgileniyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:40 am

şuanda da 2 defa zıplıyor ama sonra hiç zıplamıyor. yani 2 defadan sonra zıplamak tamamen engelleniyor. birde 2. zıplama da havadayken durduruyor zıplama sınırını 3e çıkarırsak düzelebilir aslında süreyide 0.5snye indirirsek iyi olur yani 2 defa zıpladıktan 0.5 sonra bir daha zıplansın
Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > 3)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
		JumpDelay[id] = 0;
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]+=1
		remove_task(id)
		set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
	}
}

public JumpDelayD(const id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		JumpDelay[id]-=1
	}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:15 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:43 am

Sonsuza kadar mı duruyor yoksa biraz bekledikten sonra devam edebiliyor mu?
briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > 3)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
		JumpDelay[id] = 0;
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]+=1
		remove_task(id)
		set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
	}
}

public JumpDelayD(const id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		JumpDelay[id]-=1
	}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.
yine ilk durum gibi oldu hiç zıplanmıyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:22 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:15 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 1:47 am

briaz bekledikten sonra bi 20 30sn sonra tekrar bunny yapılıyor

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > 3)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
		JumpDelay[id] = 0;
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]+=1
		remove_task(id)
		set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
	}
}

public JumpDelayD(const id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		JumpDelay[id]-=1
	}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.
yine ilk durum gibi oldu hiç zıplanmıyor
Sabah olunca tekrar baştan yazacağım. Kendi bilgisayarımda olmadığım için şuan düzgün kodlayamadım. Şimdilik iyi geceler. Sabah ilgileneceğim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bunny engelleme

Mesaj gönderen Victores »

omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:32 am
Victores yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:22 am
omertas14544 yazdı: Sal Ara 22, 2020 2:15 am

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new JumpDelay[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("[ReAPI] - PreJump Blocker","0.1","Leeyé");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump,"PlayerJumped",1);
}

public PlayerJumped(const id)
{
	if(JumpDelay[id]  > 3)
	{
		new Float:velocity[3]
		get_entvar(id,var_velocity,velocity);
		velocity[0] = (velocity[0]/2.0)
		velocity[1] = (velocity[1]/2.0)
		velocity[2] = (velocity[2]/2.0)
		set_entvar(id,var_velocity,velocity);
		JumpDelay[id] = 0;
	}
	else 
	{
		JumpDelay[id]+=1
		remove_task(id)
		set_task(0.5,"JumpDelayD",id);
	}
}

public JumpDelayD(const id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		JumpDelay[id]-=1
	}
}
Böyle dener misin ? Muhtemelen çalışacaktır.
yine ilk durum gibi oldu hiç zıplanmıyor
Sabah olunca tekrar baştan yazacağım. Kendi bilgisayarımda olmadığım için şuan düzgün kodlayamadım. Şimdilik iyi geceler. Sabah ilgileneceğim.
çok teşekkür ederim vaktinizi de aldım beklemedeyim :) hayırlı akşamlar

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla