Arkadaşlar ufak bir yardıma ihtiyaç duydum aranızda yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim bu ekte olan eklenti sadece user kendisi içerden görüyor bi kaç değişiklik yaptım eklentiye bunu dışarıyada yansıtmam gerekiyor fakemeta komutları tanıtılması vb.. gerekiyor sanırım yardımcı olabilecek olan varsa çok sevinirim veyahut kodları atabilirse ben kendimde yapmaya çalışırım.
Daha açıklayıcı olursam aşşağıda olan eklenti dışardaki diğer userlerede gözüksün istiyorum eklenti duygu eklentisidir dosyaları için arama yaparsanız ...
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new knife_model[33]
/*============================================================
Config
============================================================*/
public plugin_init()
{
register_plugin("ElHareketleri", "1.1", "CSmiLeFaCe")
register_clcmd("say /calis", "menu")
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
}
/*============================================================
Precaches
============================================================*/
public plugin_precache() {
precache_model("models/cso_emotion/v_cso_emotion_v23.mdl")
precache_model("models/cso_emotion/cso_emotion2.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl")
precache_model("models/p_knife.mdl")
}
public ac(id){
remove_task(id)
knife_model[id] = 1
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/cso_emotion/v_cso_emotion_v23.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/cso_emotion/cso_emotion2.mdl")
}
}
public kapa(id){
remove_task(id)
knife_model[id] = 0
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife.mdl")
}
}
public checkWeapon(id) {
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon == CSW_KNIFE ) {
switch (knife_model[id]) {
case 0: {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/cso_emotion/v_cso_emotion_v23.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/cso_emotion/cso_emotion2.mdl")
}
}
}
}
weapon_oynat(id, numara)
{
set_pev(id, pev_weaponanim, numara)
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
write_byte(numara)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}
public menu(id)
{
new clip, ammo
new silah = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(silah == CSW_KNIFE){
ac(id)
weapon_oynat(id, 0)
set_task(2.4, "kapa", id)
}
}