Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
TERORIST Mİ YOKSA TERRORIST MI
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
BulutEBasDonus.sma(16) : error 017: undefined symbol "TEAM_TERORIST"
bunu verdi bu seferde
bunu verdi bu seferde
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 137
- Kayıt: Cum Nis 19, 2019 10:07 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Türkçe de "Terörist" ancak yazım dili ing olduğundan "terrorist" güzel kardeşim.
Yani TEAM_TERRORIST yapman kafi.
Yani TEAM_TERRORIST yapman kafi.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Yinede doğru bir çözüm değil.omertas14544 yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 9:51 pm5 saniye de bir kullanmayı yaparım problem yok.Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 9:47 pmomertas14544 yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 7:53 pmKullandığın modun içerisine bu kodu yapıştır.Kod: Tümünü seç
public plugin_natives() { register_native("es_prop","_es_prop",1); register_native("es_oyun_basladi","_es_oyun_basladi",1); } public _es_prop(id) { return g_iProp[id]; } public _es_oyun_basladi() { return g_bInHideTime; }
Daha sonra eklentiyi kullanabilirsin.
Hata için bir şey diyemeyeceğim. Kullandığın modun precache kısmını kontrol et.Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <reapi> native es_prop(id); native es_oyun_basladi(); public plugin_init() { register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé"); register_clcmd("lastinv","donus"); } public donus(const id) { if(!es_oyun_basladi()) { return PLUGIN_HANDLED; } for(new i; i < 512; i++) { new classname[32]; get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname)); if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i)) { new Float:origini[3],Float:origino[3]; get_entvar(i,var_origin,origini); get_entvar(id,var_origin,origino); new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini); if(Uzaklik <= 100.0) { new model[256]; get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model)); static iProp iProp = es_prop(id); set_visible(iProp); engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model); } } } return PLUGIN_HANDLED; } set_visible(iEnt, VISIBLE = 1) set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
eşya saklambacı, model, props, prop hunt
Bu sunuyu çok yorar. Sunucuya vurdurmak isteyen dönüşme tuşuna ard arda basması yeterli.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Vurdurmak derken serverimi çökertir?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Ve ömer kardeşim başka maplarda olmuyormu tek o fabela_prop2 demi olcak o mapı dün kurdum fakat açmadım gece olmuştu
Link: | |
Linklerini gizle |
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
for(new i; i < 512; i++)
Bu komutu kullanman daki amacı kavrayamadım.
Bu komutu kullanman daki amacı kavrayamadım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Fatih knk başka maplarda olmazmı
Ve şu çökme işini bulmaya çalışıyorum sys error logda hata vermiyor artık anlamadım gitti
Eklentilerin bir çoğu kapalı durumda tek tek deniyorum
Ve şu çökme işini bulmaya çalışıyorum sys error logda hata vermiyor artık anlamadım gitti
Eklentilerin bir çoğu kapalı durumda tek tek deniyorum
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
haritadaki maks ent sınırıFatih ~ EjderYa yazdı: ↑Prş Şub 27, 2020 10:13 am for(new i; i < 512; i++)
Bu komutu kullanman daki amacı kavrayamadım.
Link: | |
Linklerini gizle |