Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Yükledim fakat hangi tuşla dönüşcez E ise e basıyorum olmuyor cs_office ve cs_estate maplarındayım olmadı

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

omertas14544
Mesajlar: 1602
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.35
Clan İsmi: MoonGaming
İletişim:

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

MamiReyiz [S] yazdı: Çrş Şub 26, 2020 8:55 pm Yükledim fakat hangi tuşla dönüşcez E ise e basıyorum olmuyor cs_office ve cs_estate maplarındayım olmadı
O haritalarda model yok. Dediğim haritayı kullanır mısın?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Tamam şimdi hlsd server açıp onda denicem hemde çökme yi halletmeye çalışıyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

omertas14544 yazdı: Çrş Şub 26, 2020 7:53 pm

Kod: Tümünü seç

public plugin_natives()
{
	register_native("es_prop","_es_prop",1);
	register_native("es_oyun_basladi","_es_oyun_basladi",1);
}
public _es_prop(id)
{
	return g_iProp[id];
}
public _es_oyun_basladi()
{
	return g_bInHideTime;
}
Kullandığın modun içerisine bu kodu yapıştır.

Daha sonra eklentiyi kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>

native es_prop(id);
native es_oyun_basladi();

public plugin_init()
{
	register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé");
	
	register_clcmd("lastinv","donus");
}
public donus(const id)
{
	if(!es_oyun_basladi())
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	for(new i; i < 512; i++)
	{
		new classname[32];
		get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname));
		if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i))
		{
			new Float:origini[3],Float:origino[3];
			get_entvar(i,var_origin,origini);
			get_entvar(id,var_origin,origino);
			new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini);
			if(Uzaklik <= 100.0)
			{
				new model[256];
				get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model));
				static iProp
				iProp = es_prop(id);
				set_visible(iProp);
				engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model);
			}

		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
set_visible(iEnt, VISIBLE = 1)
	set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
Hata için bir şey diyemeyeceğim. Kullandığın modun precache kısmını kontrol et.

eşya saklambacı, model, props, prop hunt

Bu sunuyu çok yorar. Sunucuya vurdurmak isteyen dönüşme tuşuna ard arda basması yeterli.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

omertas14544
Mesajlar: 1602
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.35
Clan İsmi: MoonGaming
İletişim:

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

MamiReyiz [S] yazdı: Çrş Şub 26, 2020 9:45 pm Tamam şimdi hlsd server açıp onda denicem hemde çökme yi halletmeye çalışıyorum

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>

native es_prop(id);
native es_oyun_basladi();

public plugin_init()
{
	register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé");
	
	register_clcmd("lastinv","donus");
}
public donus(const id)
{
	if(!es_oyun_basladi() || get_member(id,m_iTeam) != TEAM_T)
	{
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	else
	{
		for(new i; i < 512; i++)
		{
			new classname[32];
			get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname));
			if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i))
			{
				new Float:origini[3],Float:origino[3];
				get_entvar(i,var_origin,origini);
				get_entvar(id,var_origin,origino);
				new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini);
				if(Uzaklik <= 100.0)
				{
					new model[256];
					get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model));
					static iProp
					iProp = es_prop(id);
					set_visible(iProp);
					engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model);
				}

			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_visible(iEnt, VISIBLE = 1)
	set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
Bunu kullan. Öncekinde ctler de olabiliyormuş. Yeni fark ettim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Tamam deniyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

omertas14544
Mesajlar: 1602
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.35
Clan İsmi: MoonGaming
İletişim:

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Çrş Şub 26, 2020 9:47 pm
omertas14544 yazdı: Çrş Şub 26, 2020 7:53 pm

Kod: Tümünü seç

public plugin_natives()
{
	register_native("es_prop","_es_prop",1);
	register_native("es_oyun_basladi","_es_oyun_basladi",1);
}
public _es_prop(id)
{
	return g_iProp[id];
}
public _es_oyun_basladi()
{
	return g_bInHideTime;
}
Kullandığın modun içerisine bu kodu yapıştır.

Daha sonra eklentiyi kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>

native es_prop(id);
native es_oyun_basladi();

public plugin_init()
{
	register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé");
	
	register_clcmd("lastinv","donus");
}
public donus(const id)
{
	if(!es_oyun_basladi())
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	for(new i; i < 512; i++)
	{
		new classname[32];
		get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname));
		if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i))
		{
			new Float:origini[3],Float:origino[3];
			get_entvar(i,var_origin,origini);
			get_entvar(id,var_origin,origino);
			new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini);
			if(Uzaklik <= 100.0)
			{
				new model[256];
				get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model));
				static iProp
				iProp = es_prop(id);
				set_visible(iProp);
				engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model);
			}

		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
set_visible(iEnt, VISIBLE = 1)
	set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
Hata için bir şey diyemeyeceğim. Kullandığın modun precache kısmını kontrol et.

eşya saklambacı, model, props, prop hunt

Bu sunuyu çok yorar. Sunucuya vurdurmak isteyen dönüşme tuşuna ard arda basması yeterli.
5 saniye de bir kullanmayı yaparım problem yok.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Aynen öyle yap birde hata verdi
BulutEBasDonus.sma(16) : error 017: undefined symbol "TEAM_T"

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

omertas14544
Mesajlar: 1602
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.35
Clan İsmi: MoonGaming
İletişim:

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

TEAM_TERRORIST bu şekilde yap. Telefondayım xd.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Tamam yapayım 1dk

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla