Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Yükledim fakat hangi tuşla dönüşcez E ise e basıyorum olmuyor cs_office ve cs_estate maplarındayım olmadı
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
O haritalarda model yok. Dediğim haritayı kullanır mısın?MamiReyiz [S] yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 8:55 pm Yükledim fakat hangi tuşla dönüşcez E ise e basıyorum olmuyor cs_office ve cs_estate maplarındayım olmadı
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Tamam şimdi hlsd server açıp onda denicem hemde çökme yi halletmeye çalışıyorum
Link: | |
Linklerini gizle |
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
omertas14544 yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 7:53 pmKullandığın modun içerisine bu kodu yapıştır.Kod: Tümünü seç
public plugin_natives() { register_native("es_prop","_es_prop",1); register_native("es_oyun_basladi","_es_oyun_basladi",1); } public _es_prop(id) { return g_iProp[id]; } public _es_oyun_basladi() { return g_bInHideTime; }
Daha sonra eklentiyi kullanabilirsin.
Hata için bir şey diyemeyeceğim. Kullandığın modun precache kısmını kontrol et.Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <reapi> native es_prop(id); native es_oyun_basladi(); public plugin_init() { register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé"); register_clcmd("lastinv","donus"); } public donus(const id) { if(!es_oyun_basladi()) { return PLUGIN_HANDLED; } for(new i; i < 512; i++) { new classname[32]; get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname)); if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i)) { new Float:origini[3],Float:origino[3]; get_entvar(i,var_origin,origini); get_entvar(id,var_origin,origino); new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini); if(Uzaklik <= 100.0) { new model[256]; get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model)); static iProp iProp = es_prop(id); set_visible(iProp); engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model); } } } return PLUGIN_HANDLED; } set_visible(iEnt, VISIBLE = 1) set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
eşya saklambacı, model, props, prop hunt
Bu sunuyu çok yorar. Sunucuya vurdurmak isteyen dönüşme tuşuna ard arda basması yeterli.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
MamiReyiz [S] yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 9:45 pm Tamam şimdi hlsd server açıp onda denicem hemde çökme yi halletmeye çalışıyorum
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
native es_prop(id);
native es_oyun_basladi();
public plugin_init()
{
register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé");
register_clcmd("lastinv","donus");
}
public donus(const id)
{
if(!es_oyun_basladi() || get_member(id,m_iTeam) != TEAM_T)
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
for(new i; i < 512; i++)
{
new classname[32];
get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname));
if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i))
{
new Float:origini[3],Float:origino[3];
get_entvar(i,var_origin,origini);
get_entvar(id,var_origin,origino);
new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini);
if(Uzaklik <= 100.0)
{
new model[256];
get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model));
static iProp
iProp = es_prop(id);
set_visible(iProp);
engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model);
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_visible(iEnt, VISIBLE = 1)
set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
5 saniye de bir kullanmayı yaparım problem yok.Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 9:47 pmomertas14544 yazdı: ↑Çrş Şub 26, 2020 7:53 pmKullandığın modun içerisine bu kodu yapıştır.Kod: Tümünü seç
public plugin_natives() { register_native("es_prop","_es_prop",1); register_native("es_oyun_basladi","_es_oyun_basladi",1); } public _es_prop(id) { return g_iProp[id]; } public _es_oyun_basladi() { return g_bInHideTime; }
Daha sonra eklentiyi kullanabilirsin.
Hata için bir şey diyemeyeceğim. Kullandığın modun precache kısmını kontrol et.Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <reapi> native es_prop(id); native es_oyun_basladi(); public plugin_init() { register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé"); register_clcmd("lastinv","donus"); } public donus(const id) { if(!es_oyun_basladi()) { return PLUGIN_HANDLED; } for(new i; i < 512; i++) { new classname[32]; get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname)); if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i)) { new Float:origini[3],Float:origino[3]; get_entvar(i,var_origin,origini); get_entvar(id,var_origin,origino); new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini); if(Uzaklik <= 100.0) { new model[256]; get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model)); static iProp iProp = es_prop(id); set_visible(iProp); engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model); } } } return PLUGIN_HANDLED; } set_visible(iEnt, VISIBLE = 1) set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
eşya saklambacı, model, props, prop hunt
Bu sunuyu çok yorar. Sunucuya vurdurmak isteyen dönüşme tuşuna ard arda basması yeterli.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Aynen öyle yap birde hata verdi
BulutEBasDonus.sma(16) : error 017: undefined symbol "TEAM_T"
BulutEBasDonus.sma(16) : error 017: undefined symbol "TEAM_T"
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1602
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.35
- Clan İsmi: MoonGaming
- İletişim:
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
TEAM_TERRORIST bu şekilde yap. Telefondayım xd.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am