Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

MamiReyiz [S] yazdı: Sal Şub 25, 2020 8:28 pm Tamam knk bende onu diyorum mapda bir model varsa diyelim kutular onun yanına gidipte bir tuşa basıp o modele dönüşmek lazım.
Peki bu dönüştükten sonra o dönüştüğümüz model olduğu yerde kalıcakmı yoksa kaybolcakmı.
Kaybolmasın şöyle olsun o model yerini alalım.
Yani örnek olursa şimdi diyelim mapda kutu var dev kutu onun yanına gittim E bastım o modele geçtim ve o oldum.Onunla gidiyorum böyle yani
Model kaybolmaz. Aynı modelden sende de olur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

oda olabilir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

MamiReyiz [S] yazdı: Sal Şub 25, 2020 8:45 pm oda olabilir.
Kısacası eşyaya çok yakınsa dönüşür.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Yanına gelip yada yakındaysa o modele doğru E basıp o modelden olması gerekir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Bir nesneye E ile tıkladığında ;
Tıklanılan nesnenin modelindexi ve modeldosya yolu get_entvar ile çeklip , oyuncuya set_entvar ile verilebilinir. Hatta o modeli eklenti içerisinden precache etmeye bile gerek yok. Ancak nesnenin bir entity olması gerekiyor. Yani VHe ile haritada çizilmiş bir nesneye dönüşemezsin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Ne yapmamız lazım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

MamiReyiz [S] yazdı: Sal Şub 25, 2020 8:52 pm Yanına gelip yada yakındaysa o modele doğru E basıp o modelden olması gerekir.
Yakın da paylaşacağım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

Bekliyorum.
Birde eskiden kurduğum mod
ve bu sene aylar geçmeden Cs 82 ye kurduğum mod şimdi çökme yaratıyor ?
sys error logada bugün L 25/02/2020 - 17:50:55: (map "") Host_Error: PF_setmodel_I: no precache: models/props/chair_office-leathe
hatası bıraktı ama model gereken yerinde var.
Tek bu model değil bir çok model hatası verdi.
Anlamadım gitti vallahi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen omertas14544 »

Kod: Tümünü seç

public plugin_natives()
{
	register_native("es_prop","_es_prop",1);
	register_native("es_oyun_basladi","_es_oyun_basladi",1);
}
public _es_prop(id)
{
	return g_iProp[id];
}
public _es_oyun_basladi()
{
	return g_bInHideTime;
}
Kullandığın modun içerisine bu kodu yapıştır.

Daha sonra eklentiyi kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>

native es_prop(id);
native es_oyun_basladi();

public plugin_init()
{
	register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé");
	
	register_clcmd("lastinv","donus");
}
public donus(const id)
{
	if(!es_oyun_basladi())
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	for(new i; i < 512; i++)
	{
		new classname[32];
		get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname));
		if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i))
		{
			new Float:origini[3],Float:origino[3];
			get_entvar(i,var_origin,origini);
			get_entvar(id,var_origin,origino);
			new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini);
			if(Uzaklik <= 100.0)
			{
				new model[256];
				get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model));
				static iProp
				iProp = es_prop(id);
				set_visible(iProp);
				engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model);
			}

		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
set_visible(iEnt, VISIBLE = 1)
	set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
Hata için bir şey diyemeyeceğim. Kullandığın modun precache kısmını kontrol et.

eşya saklambacı, model, props, prop hunt

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MamiReyiz [S]
Mesajlar: 1922
Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am

Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme

Mesaj gönderen MamiReyiz [S] »

kullandığım modun içine neresine yapıştırıcam ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla