Model kaybolmaz. Aynı modelden sende de olur.MamiReyiz [S] yazdı: Sal Şub 25, 2020 8:28 pm Tamam knk bende onu diyorum mapda bir model varsa diyelim kutular onun yanına gidipte bir tuşa basıp o modele dönüşmek lazım.
Peki bu dönüştükten sonra o dönüştüğümüz model olduğu yerde kalıcakmı yoksa kaybolcakmı.
Kaybolmasın şöyle olsun o model yerini alalım.
Yani örnek olursa şimdi diyelim mapda kutu var dev kutu onun yanına gittim E bastım o modele geçtim ve o oldum.Onunla gidiyorum böyle yani
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Moderatör: Moderatörler
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Kısacası eşyaya çok yakınsa dönüşür.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Yanına gelip yada yakındaysa o modele doğru E basıp o modelden olması gerekir.
Link: | |
Linklerini gizle |
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Bir nesneye E ile tıkladığında ;
Tıklanılan nesnenin modelindexi ve modeldosya yolu get_entvar ile çeklip , oyuncuya set_entvar ile verilebilinir. Hatta o modeli eklenti içerisinden precache etmeye bile gerek yok. Ancak nesnenin bir entity olması gerekiyor. Yani VHe ile haritada çizilmiş bir nesneye dönüşemezsin.
Tıklanılan nesnenin modelindexi ve modeldosya yolu get_entvar ile çeklip , oyuncuya set_entvar ile verilebilinir. Hatta o modeli eklenti içerisinden precache etmeye bile gerek yok. Ancak nesnenin bir entity olması gerekiyor. Yani VHe ile haritada çizilmiş bir nesneye dönüşemezsin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Yakın da paylaşacağım.MamiReyiz [S] yazdı: Sal Şub 25, 2020 8:52 pm Yanına gelip yada yakındaysa o modele doğru E basıp o modelden olması gerekir.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Bekliyorum.
Birde eskiden kurduğum mod
ve bu sene aylar geçmeden Cs 82 ye kurduğum mod şimdi çökme yaratıyor ?
sys error logada bugün L 25/02/2020 - 17:50:55: (map "") Host_Error: PF_setmodel_I: no precache: models/props/chair_office-leathe
hatası bıraktı ama model gereken yerinde var.
Tek bu model değil bir çok model hatası verdi.
Anlamadım gitti vallahi
Birde eskiden kurduğum mod
ve bu sene aylar geçmeden Cs 82 ye kurduğum mod şimdi çökme yaratıyor ?
sys error logada bugün L 25/02/2020 - 17:50:55: (map "") Host_Error: PF_setmodel_I: no precache: models/props/chair_office-leathe
hatası bıraktı ama model gereken yerinde var.
Tek bu model değil bir çok model hatası verdi.
Anlamadım gitti vallahi
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
Kod: Tümünü seç
public plugin_natives()
{
register_native("es_prop","_es_prop",1);
register_native("es_oyun_basladi","_es_oyun_basladi",1);
}
public _es_prop(id)
{
return g_iProp[id];
}
public _es_oyun_basladi()
{
return g_bInHideTime;
}
Daha sonra eklentiyi kullanabilirsin.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
native es_prop(id);
native es_oyun_basladi();
public plugin_init()
{
register_plugin("Yakin da ki Eşyaya dönüşme","0.1","Leeyé");
register_clcmd("lastinv","donus");
}
public donus(const id)
{
if(!es_oyun_basladi())
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
for(new i; i < 512; i++)
{
new classname[32];
get_entvar(i,var_classname,classname,charsmax(classname));
if(equali(classname,"cycler_sprite") && !is_user_alive(i) && !is_nullent(i))
{
new Float:origini[3],Float:origino[3];
get_entvar(i,var_origin,origini);
get_entvar(id,var_origin,origino);
new Float:Uzaklik = get_distance_f(origino,origini);
if(Uzaklik <= 100.0)
{
new model[256];
get_entvar(i,var_model,model,charsmax(model));
static iProp
iProp = es_prop(id);
set_visible(iProp);
engfunc(EngFunc_SetModel, iProp, model);
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
set_visible(iEnt, VISIBLE = 1)
set_entvar(iEnt, var_effects, VISIBLE ? get_entvar(iEnt, var_effects) & ~EF_NODRAW : get_entvar(iEnt, var_effects) | EF_NODRAW);
eşya saklambacı, model, props, prop hunt
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1922
- Kayıt: Prş Oca 17, 2019 10:53 am
Maptaki Modele Bir tuşa basarak aynı modele dönüşme
kullandığım modun içine neresine yapıştırıcam ?
Link: | |
Linklerini gizle |