Renk olayını düşündüm fakat dediğim gibi zamanım olmadığı için yapamadım. Şu anlık böyle fakat zaman bulursam değiştirebilirim. 2 den sonra 3 olmuyor. 1 den başlayarak teker teker görünüyorlar. Ses eklemeyi düşünüyorum. Tavsiyelerin için teşekkürler.bestcore yazdı: Pzt Oca 11, 2021 7:50 pm Güzel görüküyor sadece kasa menüye ek konuşacağım, ilk başta neden 2 tane sonradan 3 tane oluyor ve kasa dönmeye başlıyor ? menüden satın aldığımızda değişik bir efekt gelse ve kasa açılırken şıkır şıkır bir ses vardı ve tam çıkma zamanında ses azalıyor ve puf diye bir ses çıkıyordu tam anlatamadım ama umarım anlamışsındır :D birde kasadan çıkacak olan eşyaları sadece ortadaki kırmızı değilde, pek işe yaramayacak eşyalar beyaz renkte, işe yarayacak eşyalar yeşil kırmızı diye renklere ayırılsa güzel olur,, mesela çeviriyorum kasayı ve kırmızı geçti, "tüh be kırmızı kaçtı" ama sonra dönüyor dönüyor tekrar kırmızı gelecek ve son anda 1 seçenek ile kaybedicez, tabi bu şansa göre çıkabilirde, örnek verdim.
Hatıra Jbmenü
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]
Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
[font size=20] DİKKAT [/font]
Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Hatıra Jbmenü
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 63
- Kayıt: Sal Eyl 22, 2020 6:20 pm
Hatıra Jbmenü
Önüne sprli bi şekilde silahların sprleri gelse abartmış olur muyumColditz yazdı: Pzt Oca 11, 2021 7:04 pm Yeni bir kasa menü ekledim ve geliştirmekteyim. Önerilere açığım.

Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Hatıra Jbmenü
PawNod yazdı: Pzt Oca 11, 2021 9:02 pm Önüne sprli bi şekilde silahların sprleri gelse abartmış olur muyum :D

Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Hatıra Jbmenü
Geri dönüşlerden sonra birkaç şeyi değiştirdim. Kasa sisteminde artık renklendirme mevcut ve videoda görülmese bile kasa dönerken kasa sesi geliyor. Tavsiyelere hâlâ açığım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4520
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
Hatıra Jbmenü
Bu yaptığını bi kod bloğu ile bana yollama şansın var mı? Çünkü farklı bir fikir var aklımda, eğer düşündüğüm gibi olursa güzel bir mod ortaya çıkabilir. (Büyük ihtimal reapi yaptın, internette bulduklarım hep gereksiz uzun ve yoran cinstendi)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4520
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
Hatıra Jbmenü
Diğer bir konu olarak 2017-18 senelerinde CTMenün için sana özelden bolca öneri vermiştim ayrıyetten TMenü için de, bulursam bi kaç öneriyi buraya yazarım
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
-
- Mesajlar: 4520
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Hatıra Jbmenü
En basite indirmeye çalıştım. Biraz karmaşık. Reapilik bir durum yok.
Kod: Tümünü seç
new g_iPreColor[MAX_PLAYERS + 1][3],
g_iPresentColor[MAX_PLAYERS + 1][3],
g_iPostColor[MAX_PLAYERS + 1][3];
@KasayiActi(pPlayer) {
/* Renkleri beyaza ayarla */
for(new i = 0; i < 3; i++) {
g_iPreColor[pPlayer][i] = 255;
g_iPresentColor[pPlayer][i] = 255;
g_iPostColor[pPlayer][i] = 255;
}
/* Set task ile itemleri degistir */
//set_task(..., flags = "b");
}
@HudlariGoster(pPlayer) {
/* 1. nin renklerini ayarla. */
/*Hudları göster */
set_hudmessage(g_iPreColor[pPlayer][0], g_iPreColor[pPlayer][1], g_iPreColor[pPlayer][2]
set_hudmessage(g_iPresentColor[pPlayer][0], g_iPresentColor[pPlayer][1], g_iPresentColor[pPlayer][2]
set_hudmessage(g_iPostColor[pPlayer][0], g_iPostColor[pPlayer][1], g_iPostColor[pPlayer][2]
/* 2. nin rengini 3 e, 1. nin rengini 2. ye aktar */
for(new i = 0; i < 3; i++) {
g_iPostColor[pPlayer][i] = g_iPresentColor[pPlayer][i];
g_iPresentColor[pPlayer][i] = g_iPreColor[pPlayer][i];
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |