Mapi koruma
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 12
- Kayıt: Çrş Tem 21, 2021 11:54 pm
Mapi koruma
map yaptım ve başka birinin bsp mi çevirip düzenleme yapmasını istemiyorum ? ne yapmalıyım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 111
- Kayıt: Çrş Ağu 21, 2019 1:06 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.24
- Clan İsmi: Hestia Gaming
- İletişim:
Mapi koruma
sw girerken gerek modeller gerek mapler gerek sesler her şey cstrike_downloads bölümüne otomatik atılıyor , maplerde aynı şekil bsp olarak iniyor. Modeller ve müzikler üstünde her türlü oynamyı yapabiliyorum map hakkında net bilgim yok ama dediğin şeyin imkansız olduğunu düşünüyorum
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 12
- Kayıt: Çrş Tem 21, 2021 11:54 pm
Mapi koruma
bildiğim kadarıyla dosyayı çevirmeye çalışanlar varKararsz yazdı: ↑Cum Tem 30, 2021 11:08 pm sw girerken gerek modeller gerek mapler gerek sesler her şey cstrike_downloads bölümüne otomatik atılıyor , maplerde aynı şekil bsp olarak iniyor. Modeller ve müzikler üstünde her türlü oynamyı yapabiliyorum map hakkında net bilgim yok ama dediğin şeyin imkansız olduğunu düşünüyorum
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
-
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Mapi koruma
cstrike_downlad klasörüne bsp dosyası iner arkadaşın dediği winbpsc kullanarak bspyi .map dosyasına çeviremesinler editleyemesinler istiyor demek istediğini anladım ama çözümünü bende bilmiyorum mr1mr2 ye ulaşın o size bu konuda yardımcı olacaktır.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Mapi koruma
mr1mr2 sanırım zombi escape mapları yapıyor. O maplarda da model vs. bir tık fazla oluyor, winbspc'de de fazla model kullanılmış haritalar çevrilmiyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1
- Kayıt: Pzt Tem 06, 2020 4:39 pm
Mapi koruma
Merhabalar;
HLSDK için Decompile işlemini engellemek için yapabileceğiniz herhangi bir koruma işlemi mevcut değildir. lakin yaptığınız proje aşırı complex şekiller içeriyor ise çoğu decompiler(crackli versiyonlar dahil) o kadar karışık şekli algılayamadığı için ya direkt error veriyor ya program yanıt vermeyip döngüye giriyor. Bu verdiğim örnek içinde 100 projeden max 3 tanesi diyebiliriz. Aksi takdirde herhangi bir haritanin decompile işlemi max 10 saniye sürer.
Ayriyetten decompile işlemi hiçbirzaman %100 clean çıkartmaz. Projenin içinde olan %60-70 lik objelerin çoğunu bozarak ya da atlayarak çevirir. Örneğin skyboxlar 2-3 kat şeklinde gelir, herhangi bir vertex veya clip kullanılan nesneleri hatalı olarak çıkartır bu nesnelerde program size %90 "Texture axis perpendicular to face" hatasıyla gelir. Özetle 0 dan çizeceğin vaktin 2-3 katını bu hataları düzeltmek için harcarsınız. Şahsi tavsiyem benim gibi sadece o projede kullanılan entity combine'ler için decompile işlemini kullanın. Örneğin bir jailbreak haritasındaki bir minigamenin nasıl yapıldığını öğrenmek veya başka bir projedeki entityler ile yapılan bir efekti öğrenmek olabilir. Onun dışında decompile edilen nesneleri kullanmanız mümkün değildir.
Link: | |
Linklerini gizle |
Mapi koruma
Bir kaç ay önce koderimiz MSS mapi şifreleme yöntemi ile şifrelemişti , yani o mapi baska serverde kullanilmasi için eklenti şartti , ama yinede bsp yi çevirip entytyleri temizleyip yeniden duzenleyip tabi mapi kullanabilirler.
Link: | |
Linklerini gizle |