Anladım teşekkürler.Ömer TELLİ yazdı: Çrş Ara 30, 2020 2:29 pmÇalışmaz, oyunun yapısında "f" diye bir komut yok. Buradaki mantık ile register_clcmd ile oyunun kendi içinde bulunan komutlara kanca atıyorsun.bilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 30, 2020 2:10 pmDaha önce biyerde görmüştüm bu şekilde çalışması lazım?Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm register_clcmd("F", "@ftusu");
F diye bir komut olmadığı için.
Varsayılan tuş ayarlarında, klavyede basılan tuşların oyun içerisinde bir karşılığı mevcut.
Oyun bu karşılıkları(komutları) algılayarak işlem yapıyor.
Konsolu açıp +forward yazarsan karakter ileri doğru hareket etmeye başlayacaktır, -forward yazarsan duracaktır, impulse 100 yazarsan feneri açacaktır.
bind ile yapılan atamalar bu komutlar için kısayol oluşturma amacı güdüyor, oyunda bunu tetiklenmesi içinde bir komut karşılığının olması gerekiyor(+forward,-forward,impulse 100 gibi )
CSDurağında ise oyuncu tuşlarına bind ataması yapamadığınız için ,ancak bu şekilde var olan komutları kancalayarak bind işlemlerini yapabilirsiniz
Bind ataması yapabilseydiniz, register_clcmd("FTUSUKOMUTU","caliscakFonksiyon") diye kendiniz bir oyun komutu oluşturup, oyuncuya oyuna girişte
bind "f" "FTUSUKOMUTU" göndermeniz yeterli olacaktı
bind plugini
Moderatör: Moderatörler
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
bind plugini
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
bind plugini
Peki hiçbi karşılığı olmayan tuşları nasıl ayarlayacağız? Mesela p,o,ı tarzı tuşların bi karşılığı yok oyunda.Bunlar için bi komut varmı?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm