Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bind plugini

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bind plugini

Mesaj gönderen Victores »

bind f +pass
komudunu nasıl plugine çevirebilirim bir iki eklenti denedim ama beceremedim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

bind plugini

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("bind", "0.1", "anonimX")
	
	register_clcmd("F", "@ftusu");
}
@ftusu(const id){
	client_cmd(id,"+pass")
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bind plugini

Mesaj gönderen Victores »

bilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:25 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("bind", "0.1", "anonimX")
	
	register_clcmd("F", "@ftusu");
}
@ftusu(const id){
	client_cmd(id,"+pass")
}
malesef çalışmadı :(

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bind plugini

Mesaj gönderen Colditz »

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess");

	register_impulse(100, "@Impulse_F");
}

@Impulse_F(pPlayer, iImpulse) {
	client_cmd(pPlayer, "+pass");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Victores
Mesajlar: 188
Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm

bind plugini

Mesaj gönderen Victores »

Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:40 pm

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess");

	register_impulse(100, "@Impulse_F");
}

@Impulse_F(pPlayer, iImpulse) {
	client_cmd(pPlayer, "+pass");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
sorunsuz çalışıyor teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

bind plugini

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:40 pm

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess");

	register_impulse(100, "@Impulse_F");
}

@Impulse_F(pPlayer, iImpulse) {
	client_cmd(pPlayer, "+pass");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Benim attıgım sekilde F tuşu için niye çalışmıyor?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bind plugini

Mesaj gönderen Colditz »

register_clcmd("F", "@ftusu");

F diye bir komut olmadığı için.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

bind plugini

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm register_clcmd("F", "@ftusu");

F diye bir komut olmadığı için.
Daha önce biyerde görmüştüm bu şekilde çalışması lazım?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

bind plugini

Mesaj gönderen Colditz »

Dene, çalışmayacaktır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Ömer TELLİ
Yönetici
Mesajlar: 5460
Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
Clan İsmi: csd

bind plugini

Mesaj gönderen Ömer TELLİ »

bilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 30, 2020 2:10 pm
Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm register_clcmd("F", "@ftusu");

F diye bir komut olmadığı için.
Daha önce biyerde görmüştüm bu şekilde çalışması lazım?
Çalışmaz, oyunun yapısında "f" diye bir komut yok. Buradaki mantık ile register_clcmd ile oyunun kendi içinde bulunan komutlara kanca atıyorsun.

Varsayılan tuş ayarlarında, klavyede basılan tuşların oyun içerisinde bir karşılığı mevcut.
Oyun bu karşılıkları(komutları) algılayarak işlem yapıyor.
Konsolu açıp +forward yazarsan karakter ileri doğru hareket etmeye başlayacaktır, -forward yazarsan duracaktır, impulse 100 yazarsan feneri açacaktır.
bind ile yapılan atamalar bu komutlar için kısayol oluşturma amacı güdüyor, oyunda bunu tetiklenmesi içinde bir komut karşılığının olması gerekiyor(+forward,-forward,impulse 100 gibi )

CSDurağında ise oyuncu tuşlarına bind ataması yapamadığınız için ,ancak bu şekilde var olan komutları kancalayarak bind işlemlerini yapabilirsiniz

Bind ataması yapabilseydiniz, register_clcmd("FTUSUKOMUTU","caliscakFonksiyon") diye kendiniz bir oyun komutu oluşturup, oyuncuya oyuna girişte
bind "f" "FTUSUKOMUTU" göndermeniz yeterli olacaktı

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla