bind plugini
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
bind plugini
bind f +pass
komudunu nasıl plugine çevirebilirim bir iki eklenti denedim ama beceremedim.
komudunu nasıl plugine çevirebilirim bir iki eklenti denedim ama beceremedim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
bind plugini
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
register_plugin("bind", "0.1", "anonimX")
register_clcmd("F", "@ftusu");
}
@ftusu(const id){
client_cmd(id,"+pass")
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
bind plugini
malesef çalışmadıbilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:25 pmKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("bind", "0.1", "anonimX") register_clcmd("F", "@ftusu"); } @ftusu(const id){ client_cmd(id,"+pass") }

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
bind plugini
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init() {
register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess");
register_impulse(100, "@Impulse_F");
}
@Impulse_F(pPlayer, iImpulse) {
client_cmd(pPlayer, "+pass");
return PLUGIN_HANDLED;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
bind plugini
sorunsuz çalışıyor teşekkürlerColditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:40 pmKod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess"); register_impulse(100, "@Impulse_F"); } @Impulse_F(pPlayer, iImpulse) { client_cmd(pPlayer, "+pass"); return PLUGIN_HANDLED; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
bind plugini
Benim attıgım sekilde F tuşu için niye çalışmıyor?Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:40 pmKod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess"); register_impulse(100, "@Impulse_F"); } @Impulse_F(pPlayer, iImpulse) { client_cmd(pPlayer, "+pass"); return PLUGIN_HANDLED; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
bind plugini
Daha önce biyerde görmüştüm bu şekilde çalışması lazım?Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm register_clcmd("F", "@ftusu");
F diye bir komut olmadığı için.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
-
Yönetici - Mesajlar: 5460
- Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
- Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
- Clan İsmi: csd
bind plugini
Çalışmaz, oyunun yapısında "f" diye bir komut yok. Buradaki mantık ile register_clcmd ile oyunun kendi içinde bulunan komutlara kanca atıyorsun.bilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 30, 2020 2:10 pmDaha önce biyerde görmüştüm bu şekilde çalışması lazım?Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm register_clcmd("F", "@ftusu");
F diye bir komut olmadığı için.
Varsayılan tuş ayarlarında, klavyede basılan tuşların oyun içerisinde bir karşılığı mevcut.
Oyun bu karşılıkları(komutları) algılayarak işlem yapıyor.
Konsolu açıp +forward yazarsan karakter ileri doğru hareket etmeye başlayacaktır, -forward yazarsan duracaktır, impulse 100 yazarsan feneri açacaktır.
bind ile yapılan atamalar bu komutlar için kısayol oluşturma amacı güdüyor, oyunda bunu tetiklenmesi içinde bir komut karşılığının olması gerekiyor(+forward,-forward,impulse 100 gibi )
CSDurağında ise oyuncu tuşlarına bind ataması yapamadığınız için ,ancak bu şekilde var olan komutları kancalayarak bind işlemlerini yapabilirsiniz
Bind ataması yapabilseydiniz, register_clcmd("FTUSUKOMUTU","caliscakFonksiyon") diye kendiniz bir oyun komutu oluşturup, oyuncuya oyuna girişte
bind "f" "FTUSUKOMUTU" göndermeniz yeterli olacaktı
Link: | |
Linklerini gizle |