Merhaba, her mapta kullanabileceğim bir oto respawn pluginine ihtiyacım var. Eklentide;
1- Ölünce kaç saniye sonra doğacağını ayarlayabilme,
2- Kaç saniye sonra doğacağını ekranda hud mesajı ile görnesi ( %d Saniye Sonra Yeniden Dogacaksınız gibi)
3- Doğduktan sonra 2 sn boyunca spawn korumasının olması.(Yapılabilirse oyuncu korumalı olduğu süre boyunca sarı glow olsun, koruma gidince glow kalksın).
Elinde bunun gibi, buna benzer biri plugin olan varsa ve paylaşırsa ya da bu konuda bana yardımcı olacak biri olursa sevinirim.
(İstek) ~ Respawn Plugini
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Sal Eki 25, 2016 8:42 pm
(İstek) ~ Respawn Plugini
bunu oyuncununmu ayarlamasını istiyorsunuz yoksa siz mi ayarlayacaksınız.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Sal Eki 25, 2016 8:42 pm
(İstek) ~ Respawn Plugini
zamanı "const respawntime=3;" kısmından ayarlayacaksın. sayıyla belirlenen kısmı düzenlemen yeterli..
eklenti,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
const respawntime=3;
new hud;
public plugin_init(){
register_plugin
(
.plugin_name ="New Plugin",
.version = "0.1",
.author = "Aconyonn"
);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"@rKilled",.post=true);hud=CreateHudSyncObj();
}
@rKilled(victim,attacker){
if(victim==attacker || !is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker)){
return HC_SUPERCEDE;
}
if(victim){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.31, 0, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(victim,hud,"%d saniye sonra tekrar dogacaksiniz..",float(respawntime));
set_task(float(respawntime),"@revive",victim);
}
return HC_CONTINUE;
}
@revive(const id){
rg_round_respawn(id);
set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_NO);
rg_set_user_render(id,255,255,0);
set_task(2.0,"@secur",id);
ClearSyncHud(id,hud);
}
@secur(const id){
set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_AIM);
rg_set_user_render(id,0,0,0);
}
rg_set_user_render(const id,const first=0,const secon=0,const third=0){ //n.dgn CTMenu
new Float:RenderColor[3];RenderColor[0]=float(first);RenderColor[1]=float(secon);RenderColor[2]=float(third);
set_entvar(id,var_renderfx,kRenderFxGlowShell);
set_entvar(id,var_rendercolor,RenderColor);
set_entvar(id,var_rendermode,kRenderNormal);
set_entvar(id,var_renderamt,30.0);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
(İstek) ~ Respawn Plugini
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Sal Eki 25, 2016 8:42 pm
(İstek) ~ Respawn Plugini
Usta eklenti çalışan pluginler arasında aktif olarak gözüküyor ama çalışmıyor. Konsolda bu hataları veriyor;
L 09/24/2020 - 17:17:28: [ReAPI] ReGameDll: isn't available
L 09/24/2020 - 17:17:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Respawn_EjderYa.amxx", version "1.0")
L 09/24/2020 - 17:17:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_member")
L 09/24/2020 - 17:17:28: [AMXX] [0] Respawn_EjderYa.sma::GirisKontrolu (line 37)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Sal Eki 25, 2016 8:42 pm
(İstek) ~ Respawn Plugini
Çalışan eklentiler kısmında aktif olarak gözüküyor ama eklenti çalışmıyor.Aconyonn yazdı: ↑Prş Eyl 24, 2020 3:56 pmzamanı "const respawntime=3;" kısmından ayarlayacaksın. sayıyla belirlenen kısmı düzenlemen yeterli..
eklenti,Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> const respawntime=3; new hud; public plugin_init(){ register_plugin ( .plugin_name ="New Plugin", .version = "0.1", .author = "Aconyonn" ); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"@rKilled",.post=true);hud=CreateHudSyncObj(); } @rKilled(victim,attacker){ if(victim==attacker || !is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker)){ return HC_SUPERCEDE; } if(victim){ set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.31, 0, 6.0, 12.0); ShowSyncHudMsg(victim,hud,"%d saniye sonra tekrar dogacaksiniz..",float(respawntime)); set_task(float(respawntime),"@revive",victim); } return HC_CONTINUE; } @revive(const id){ rg_round_respawn(id); set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_NO); rg_set_user_render(id,255,255,0); set_task(2.0,"@secur",id); ClearSyncHud(id,hud); } @secur(const id){ set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_AIM); rg_set_user_render(id,0,0,0); } rg_set_user_render(const id,const first=0,const secon=0,const third=0){ //n.dgn CTMenu new Float:RenderColor[3];RenderColor[0]=float(first);RenderColor[1]=float(secon);RenderColor[2]=float(third); set_entvar(id,var_renderfx,kRenderFxGlowShell); set_entvar(id,var_rendercolor,RenderColor); set_entvar(id,var_rendermode,kRenderNormal); set_entvar(id,var_renderamt,30.0); }
Link: | |
Linklerini gizle |
(İstek) ~ Respawn Plugini
fatih'in attığı eklenti daha temiz. benim attığım eklentide bi kısım hatalıydı düzelttim. attığım test edildi ve çalışıyor..
eklenti,
eklenti,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
const respawntime=3;
new hud;
public plugin_init(){
register_plugin
(
.plugin_name ="New Plugin",
.version = "0.1",
.author = "Aconyonn"
);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"@rKilled",.post=true);
hud=CreateHudSyncObj();
}
public client_disconnected(id){
remove_task(id);
}
@rKilled(victim,attacker){
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) && get_member(victim,m_iTeam)==TEAM_SPECTATOR){
return HC_SUPERCEDE;
}
if(victim){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.31, 2, 6.0, 12.0);
ShowSyncHudMsg(victim,hud,"%d saniye sonra tekrar dogacaksiniz..",respawntime);
set_task(float(respawntime),"@revive",victim);
}
return HC_CONTINUE;
}
@revive(const id){
ClearSyncHud(id,hud);
if(!is_user_alive(id)){
rg_round_respawn(id);
set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_NO);
rg_set_user_render(id,255,255,0);
set_task(2.0,"@secur",id);
}
}
@secur(const id){
set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_AIM);
rg_set_user_render(id,0,0,0);
}
rg_set_user_render(const id,const first=0,const secon=0,const third=0){ //n.dgn CTMenu
new Float:RenderColor[3];RenderColor[0]=float(first);RenderColor[1]=float(secon);RenderColor[2]=float(third);
set_entvar(id,var_renderfx,kRenderFxGlowShell);
set_entvar(id,var_rendercolor,RenderColor);
set_entvar(id,var_rendermode,kRenderNormal);
set_entvar(id,var_renderamt,30.0);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
(İstek) ~ Respawn Plugini
Eklentiyi nerede kullanıyorsun. Kendi HLDS sunucunda mı ?knaoz1903 yazdı: ↑Prş Eyl 24, 2020 5:16 pmUsta eklenti çalışan pluginler arasında aktif olarak gözüküyor ama çalışmıyor. Konsolda bu hataları veriyor;
L 09/24/2020 - 17:17:28: [ReAPI] ReGameDll: isn't available
L 09/24/2020 - 17:17:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Respawn_EjderYa.amxx", version "1.0")
L 09/24/2020 - 17:17:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_member")
L 09/24/2020 - 17:17:28: [AMXX] [0] Respawn_EjderYa.sma::GirisKontrolu (line 37)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 38
- Kayıt: Sal Eki 25, 2016 8:42 pm
(İstek) ~ Respawn Plugini
Evet haklısınız eklentilerde sorun yok ama bende neden çalışmadığını anlayamadım. Şuanlık herhangi bir sunucum yok. Eklentileri amxx'e çevirip addons dosyasına kaydediyorum. Çalışan eklentiler kısmında aktif olarak görünüyor ama oyuna etki etmiyor. Şimid farklı dosyalarda da denedim ama aynı, çalışmadı.Aconyonn yazdı: ↑Prş Eyl 24, 2020 6:34 pm fatih'in attığı eklenti daha temiz. benim attığım eklentide bi kısım hatalıydı düzelttim. attığım test edildi ve çalışıyor..
eklenti,Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> const respawntime=3; new hud; public plugin_init(){ register_plugin ( .plugin_name ="New Plugin", .version = "0.1", .author = "Aconyonn" ); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"@rKilled",.post=true); hud=CreateHudSyncObj(); } public client_disconnected(id){ remove_task(id); } @rKilled(victim,attacker){ if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) && get_member(victim,m_iTeam)==TEAM_SPECTATOR){ return HC_SUPERCEDE; } if(victim){ set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.31, 2, 6.0, 12.0); ShowSyncHudMsg(victim,hud,"%d saniye sonra tekrar dogacaksiniz..",respawntime); set_task(float(respawntime),"@revive",victim); } return HC_CONTINUE; } @revive(const id){ ClearSyncHud(id,hud); if(!is_user_alive(id)){ rg_round_respawn(id); set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_NO); rg_set_user_render(id,255,255,0); set_task(2.0,"@secur",id); } } @secur(const id){ set_entvar(id,var_takedamage,DAMAGE_AIM); rg_set_user_render(id,0,0,0); } rg_set_user_render(const id,const first=0,const secon=0,const third=0){ //n.dgn CTMenu new Float:RenderColor[3];RenderColor[0]=float(first);RenderColor[1]=float(secon);RenderColor[2]=float(third); set_entvar(id,var_renderfx,kRenderFxGlowShell); set_entvar(id,var_rendercolor,RenderColor); set_entvar(id,var_rendermode,kRenderNormal); set_entvar(id,var_renderamt,30.0); }
Link: | |
Linklerini gizle |