Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Valve hammer map error

Harita , model yapım dersleri , araç gereçleri.

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
serhat2110
Mesajlar: 317
Kayıt: Pzr Şub 19, 2017 2:10 pm

Valve hammer map error

Mesaj gönderen serhat2110 »

şöyle bir şey var taşları kopyalayıp aynı textureyi kullanırsam sorun yok fakat farklı bir taş oluşturup farklı bir texture verince hata veriyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Valve hammer map error

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

serhat2110 yazdı: Cum Nis 03, 2020 10:21 am şöyle bir şey var taşları kopyalayıp aynı textureyi kullanırsam sorun yok fakat farklı bir taş oluşturup farklı bir texture verince hata veriyor.
İlginç err yada log dosyası var ise yollarmısın.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
serhat2110
Mesajlar: 317
Kayıt: Pzr Şub 19, 2017 2:10 pm

Valve hammer map error

Mesaj gönderen serhat2110 »

Onuda halletim şimdi şöyle bir hata ile karşılaştım "Bad Surface extents 16/1152 (2752,778,820)" diyor belirttiği kordinata gidiyorum daha önceden hata vermeyen şeyler duvarlar v.s hata vermeye başlıyor. Önceden sorunsuz çalışırken

hlcsg 3.4 SSE 2 V2.0 (Mar 29 2009)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\ALACA\Desktop\YENIKL~1\hlcsg.exe D:\cs16_oynucaz2017\cs16_oynucaz2017\cstrike\maps\yeni
Entering D:\cs16_oynucaz2017\cs16_oynucaz2017\cstrike\maps\yeni.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 6 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

2 brushes (totalling 12 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.15 seconds)
SetModelCenters:
(0.02 seconds)
CSGBrush:
(0.35 seconds)

Using Wadfile: \cs16_oynucaz2017\cs16_oynucaz2017\cstrike\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \cs16_oynucaz2017\cs16_oynucaz2017\valve\halflife.wad
- Contains 5 used textures, 6.33 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \serhat\jailyocajav2.wad
- Contains 64 used textures, 81.01 percent of map (145 textures in wad)

added 19 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture ORIGIN1 not found!
Warning: ::FindTexture() texture SNOW1 not found!
Warning: ::FindTexture() texture WALL_TILEBLUE not found!
Warning: ::FindTexture() texture PURE_YELLOW not found!
Warning: ::FindTexture() texture CAR_BLAC not found!
Warning: ::FindTexture() texture PI_FLOORST1 not found!
Warning: ::FindTexture() texture TRAMPOLINECOVE not found!
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::FindTexture() texture SURF_1 not found!
Warning: ::FindTexture() texture BHOP_11 not found!
Warning: ::LoadLump() texture BHOP_11 not found!
Warning: ::LoadLump() texture CAR_BLAC not found!
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Warning: ::LoadLump() texture ORIGIN1 not found!
Warning: ::LoadLump() texture PI_FLOORST1 not found!
Warning: ::LoadLump() texture PURE_YELLOW not found!
Warning: ::LoadLump() texture SNOW1 not found!
Warning: ::LoadLump() texture SURF_1 not found!
Warning: ::LoadLump() texture TRAMPOLINECOVE not found!
Warning: ::LoadLump() texture WALL_TILEBLUE not found!
Texture usage is at 3.16 mb (of 4.00 mb MAX)
0.73 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp 3.4 SSE 2 V2.0 (Mar 29 2009)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\ALACA\Desktop\YENIKL~1\hlbsp.exe D:\cs16_oynucaz2017\cs16_oynucaz2017\cstrike\maps\yeni

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 6 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2251 (0.11 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'D:\cs16_oynucaz2017\cs16_oynucaz2017\cstrike\maps\yeni.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...1839 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1676 (0.04 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...1963 (0.07 seconds)
1.34 seconds elapsed

----- END hlbsp -----

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Valve hammer map error

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

loglar yanlış değil ise yukarıda belirtilen dokular yok onları düzeltmelisin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
serhat2110
Mesajlar: 317
Kayıt: Pzr Şub 19, 2017 2:10 pm

Valve hammer map error

Mesaj gönderen serhat2110 »

Serhat Öndeş yazdı: Cmt Nis 04, 2020 4:30 pm loglar yanlış değil ise yukarıda belirtilen dokular yok onları düzeltmelisin.
Hocam hay Allah razı olsun senden :) aynen onları ekleyince düzeldi bir şey daha soracağım :D .wad ı bsp nasıl gömebilirim? İnternetten baktım sonda csgexe ye -wadinclude wadisim.wad şeklinde ekledim fakat ona rağmen hala wad olmadan mapı açmıyor ne yapabilirim?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Valve hammer map error

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

oraya sadece -nowadtextures yazın wad olmadan açar

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
serhat2110
Mesajlar: 317
Kayıt: Pzr Şub 19, 2017 2:10 pm

Valve hammer map error

Mesaj gönderen serhat2110 »

yine kullandığım texturelerin olduğu wad olmadan açmıyor. Yani o wadı .bsp'ye nasıl gömebilirim?
satır şöyle yaptım
$csg_exe $path\$file -nowadtextures

yine wadsız açmıyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Valve hammer map error

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

$csg_exe -nowadtextures $path\$file
Farklı bir yazı yok ise bu şekilde düzelt başka bir yazı olmaması gerek.
Screenshot_2.png
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
serhat2110
Mesajlar: 317
Kayıt: Pzr Şub 19, 2017 2:10 pm

Valve hammer map error

Mesaj gönderen serhat2110 »

şimdi oldu hocam teşekkürler tekrardan :D son bir sorum daha olacak disco yapıyorum orda bir türlü ses gelmiyor dosya yolunu "muzik.wav" mı yapacağım yoksa "sound/muzik.wav" mı olacak?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Serhat Öndeş
Mesajlar: 1338
Kayıt: Prş Eyl 15, 2016 1:09 pm
Konum: TURKEY/MERSİN
İletişim:

Valve hammer map error

Mesaj gönderen Serhat Öndeş »

serhat2110 yazdı: Pzr Nis 05, 2020 3:59 pm şimdi oldu hocam teşekkürler tekrardan :D son bir sorum daha olacak disco yapıyorum orda bir türlü ses gelmiyor dosya yolunu "muzik.wav" mı yapacağım yoksa "sound/muzik.wav" mı olacak?
sound/muzik.wav olacak ama sound/klasorismi/muzik.wav yapar iseniz daha iyi olur.

Ayrıca bu işlem sonrası .res haritadan dosyası çekmeniz gerek yoksa sesi okumaz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla