Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Mesaj gönderen batmankara »

Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Mesaj gönderen F.T.H »

batmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Şunu dene bakalım

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

new Trie:FragSID
enum _:kaydet {
    SID[32],
    Kills,
    Deaths
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H")
    FragSID = TrieCreate()
}

public plugin_end()
{
    TrieDestroy(FragSID)
}

public client_disconnected(id)
{
    new veriler[kaydet]
    veriler[Kills] = get_user_frags(id)
    veriler[Deaths] = get_user_deaths(id)
    get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
    TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler)
}

public client_putinserver(id)
{
    new veriler[kaydet]
    get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
    if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler))
    {
        set_user_frags(id,veriler[Kills])
        cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths])

        TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID])
    }
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Mesaj gönderen batmankara »

F.T.H yazdı: Pzt Ara 16, 2019 5:57 pm
batmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Şunu dene bakalım

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

new Trie:FragSID
enum _:kaydet {
    SID[32],
    Kills,
    Deaths
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H")
    FragSID = TrieCreate()
}

public plugin_end()
{
    TrieDestroy(FragSID)
}

public client_disconnected(id)
{
    new veriler[kaydet]
    veriler[Kills] = get_user_frags(id)
    veriler[Deaths] = get_user_deaths(id)
    get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
    TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler)
}

public client_putinserver(id)
{
    new veriler[kaydet]
    get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
    if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler))
    {
        set_user_frags(id,veriler[Kills])
        cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths])

        TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID])
    }
}
Çalışmıyor oyundan çıkıp girdiğimde hiç bir şey olmuyor. Retry bile çeksem olmuyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Save_Score_and_Money.sma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Mesaj gönderen batmankara »

F.T.H yazdı: Pzt Ara 16, 2019 5:57 pm
batmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Şunu dene bakalım

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

new Trie:FragSID
enum _:kaydet {
    SID[32],
    Kills,
    Deaths
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H")
    FragSID = TrieCreate()
}

public plugin_end()
{
    TrieDestroy(FragSID)
}

public client_disconnected(id)
{
    new veriler[kaydet]
    veriler[Kills] = get_user_frags(id)
    veriler[Deaths] = get_user_deaths(id)
    get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
    TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler)
}

public client_putinserver(id)
{
    new veriler[kaydet]
    get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
    if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler))
    {
        set_user_frags(id,veriler[Kills])
        cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths])

        TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID])
    }
}
Sma içinde böyle bir kısım var ve oyuncunun ölümleri ve killeri PlayerDeaths[id] , PlayerKills[id] değerine kaydediliyor. Ben bu değerlerin konumda belirtildiği gibi kişinin ipine göre kaydedilmesini istiyorum. Bu konuda trie kullanımını önerdiler ancak yukarıda paylaştığınız kod çalışmıyor yardımcı olabilir misiniz?

Kod: Tümünü seç

new x

		for(x=1; x<=maxplayers; x++) {
			if(is_user_connected(x))
			{
				Event_Record(x, GOALY, GoalyPoints[x], 0)
				new kills = get_user_frags(x)
				new deaths = cs_get_user_deaths(x)
				setScoreInfo(x)
				if( deaths > 0)
					PlayerDeaths[x] = deaths
				if( kills > 0)
					PlayerKills[x] = kills
			}
		}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Mesaj gönderen F.T.H »

batmankara yazdı: Sal Ara 24, 2019 1:22 pm Sma içinde böyle bir kısım var ve oyuncunun ölümleri ve killeri PlayerDeaths[id] , PlayerKills[id] değerine kaydediliyor. Ben bu değerlerin konumda belirtildiği gibi kişinin ipine göre kaydedilmesini istiyorum. Bu konuda trie kullanımını önerdiler ancak yukarıda paylaştığınız kod çalışmıyor yardımcı olabilir misiniz?
O eklentiyi denedim de yolladım sana
Mod içerisine dahil edelim bir de öyle deneyelim
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
batmankara
Mesajlar: 165
Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm

Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi

Mesaj gönderen batmankara »

teşekkürler çalışıyor ve işimi gördü.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla