Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Moderatör: Moderatörler
-
batmankara
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Şunu dene bakalımbatmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
new Trie:FragSID
enum _:kaydet {
SID[32],
Kills,
Deaths
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H")
FragSID = TrieCreate()
}
public plugin_end()
{
TrieDestroy(FragSID)
}
public client_disconnected(id)
{
new veriler[kaydet]
veriler[Kills] = get_user_frags(id)
veriler[Deaths] = get_user_deaths(id)
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler)
}
public client_putinserver(id)
{
new veriler[kaydet]
get_user_authid(id, veriler[SID], 31)
if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler))
{
set_user_frags(id,veriler[Kills])
cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths])
TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID])
}
}| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
batmankara
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Çalışmıyor oyundan çıkıp girdiğimde hiç bir şey olmuyor. Retry bile çeksem olmuyor.F.T.H yazdı: Pzt Ara 16, 2019 5:57 pmŞunu dene bakalımbatmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> new Trie:FragSID enum _:kaydet { SID[32], Kills, Deaths } public plugin_init() { register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H") FragSID = TrieCreate() } public plugin_end() { TrieDestroy(FragSID) } public client_disconnected(id) { new veriler[kaydet] veriler[Kills] = get_user_frags(id) veriler[Deaths] = get_user_deaths(id) get_user_authid(id, veriler[SID], 31) TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler) } public client_putinserver(id) { new veriler[kaydet] get_user_authid(id, veriler[SID], 31) if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler)) { set_user_frags(id,veriler[Kills]) cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths]) TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID]) } }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
batmankara
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
Sma içinde böyle bir kısım var ve oyuncunun ölümleri ve killeri PlayerDeaths[id] , PlayerKills[id] değerine kaydediliyor. Ben bu değerlerin konumda belirtildiği gibi kişinin ipine göre kaydedilmesini istiyorum. Bu konuda trie kullanımını önerdiler ancak yukarıda paylaştığınız kod çalışmıyor yardımcı olabilir misiniz?F.T.H yazdı: Pzt Ara 16, 2019 5:57 pmŞunu dene bakalımbatmankara yazdı: Pzt Ara 16, 2019 4:55 pm Oyundan quit ile tamamen çıkan ve daha sonra tekrar svye gelen birinin fragı aynı şekilde yüklenecek. Oyunda olan ve tekrar giren kişi IP adresi veya nick ile belirlenecek. Bu olay sadece oyuncunun çıktığı harita süresince olacak. Oyuncu çıkıp başka harita oynandığında gelirse olmayacak.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> new Trie:FragSID enum _:kaydet { SID[32], Kills, Deaths } public plugin_init() { register_plugin("Frag Kayit","1.0","F.T.H") FragSID = TrieCreate() } public plugin_end() { TrieDestroy(FragSID) } public client_disconnected(id) { new veriler[kaydet] veriler[Kills] = get_user_frags(id) veriler[Deaths] = get_user_deaths(id) get_user_authid(id, veriler[SID], 31) TrieSetArray(FragSID, veriler[SID], veriler,sizeof veriler) } public client_putinserver(id) { new veriler[kaydet] get_user_authid(id, veriler[SID], 31) if(TrieGetArray(FragSID, veriler[SID], veriler, sizeof veriler)) { set_user_frags(id,veriler[Kills]) cs_set_user_deaths(id,veriler[Deaths]) TrieDeleteKey(FragSID,veriler[SID]) } }
Kod: Tümünü seç
new x
for(x=1; x<=maxplayers; x++) {
if(is_user_connected(x))
{
Event_Record(x, GOALY, GoalyPoints[x], 0)
new kills = get_user_frags(x)
new deaths = cs_get_user_deaths(x)
setScoreInfo(x)
if( deaths > 0)
PlayerDeaths[x] = deaths
if( kills > 0)
PlayerKills[x] = kills
}
}| Link: | |
| Linklerini gizle |
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
O eklentiyi denedim de yolladım sanabatmankara yazdı: Sal Ara 24, 2019 1:22 pm Sma içinde böyle bir kısım var ve oyuncunun ölümleri ve killeri PlayerDeaths[id] , PlayerKills[id] değerine kaydediliyor. Ben bu değerlerin konumda belirtildiği gibi kişinin ipine göre kaydedilmesini istiyorum. Bu konuda trie kullanımını önerdiler ancak yukarıda paylaştığınız kod çalışmıyor yardımcı olabilir misiniz?
Mod içerisine dahil edelim bir de öyle deneyelim
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
batmankara
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Cmt Haz 01, 2019 11:53 pm
Oyundan Çıkan Oyuncu Tekrar Bağlandığında Fragının Geri Gelmesi
teşekkürler çalışıyor ve işimi gördü.
| Link: | |
| Linklerini gizle |