Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

flash çınlama

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

ENESIZM yazdı: Pzt Kas 04, 2019 7:31 pm fırlatma animasyonuna uyarladım

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",2}
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}
Malesef ikiside olmadı :) sis bombasının sesi gelmiyor ve flash çınlaması oldu fakat adam bugda kalıyor flasha maruz kalan oyuncu, hareket ediyor normalde fakat flash bittikten sonra yerinde gözüküyor flash etkisindeyken donuyor, flash bitiyor gittiği yerden başlıyor oyuncu. umarım anlatabilmişimdir. @Taha Demirbaş helpp

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen seypa »

Senin sunucun burada mı

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

evet csdurağı @seypa

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

@seypa sorunu çözme gibi bir imkanımız varmı acaba ? :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen seypa »

flash_cinlama.sma
sound klasorü içine flashbang.wav dosyası olması yeterli
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

seypa yazdı: Çrş Kas 06, 2019 5:30 pm flash_cinlama.sma

sound klasorü içine flashbang.wav dosyası olması yeterli
hocam müsaitseniz bir konu daha var internette arayıp bulamadığım onun hakkında da bir sorum var. yardımcı olma imkanınız varmı ts3 den konuyu kirletmek istemem.

bu arada verdiğiniz eklentide karşılaştığım hatalar ;


//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : error 017: undefined symbol "RegisterHookChain"
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : warning 215: expression has no effect
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : warning 215: expression has no effect
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : error 001: expected token: ";", but found ")"
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : error 029: invalid expression, assumed zero
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : fatal error 107: too many error messages on one line

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Dragon ~ Fearless
Mesajlar: 408
Kayıt: Cmt Ağu 31, 2019 5:56 pm

flash çınlama

Mesaj gönderen Dragon ~ Fearless »

İnclude eksikmis.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen seypa »

Dragon ~ Fearless yazdı: Çrş Kas 06, 2019 6:10 pm İnclude eksikmis.
Ha evet doğru reapi kütüphanesi eksik sağolasın. Arkadaşın attığını kullan

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

ilkayBeyYoutuber
Mesajlar: 570
Kayıt: Cmt Kas 17, 2018 11:20 pm

flash çınlama

Mesaj gönderen ilkayBeyYoutuber »

seypa suna bi bakarmisin plugin oluyor ama sesi yok sestemi sorun var yoksa plugindemi bilmiyorum
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1390
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen seypa »

ilkayBeyYoutuber yazdı: Çrş Kas 06, 2019 9:17 pm seypa suna bi bakarmisin plugin oluyor ama sesi yok sestemi sorun var yoksa plugindemi bilmiyorum
bu eklentiyi kullan ses gelir;
flash_cinlama.sma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla