Malesef ikiside olmadıENESIZM yazdı: Pzt Kas 04, 2019 7:31 pm fırlatma animasyonuna uyarladımKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new silahsesler[][][] = { {CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",2} } public plugin_precache(){ for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){ precache_sound(silahsesler[i][1]) } } public plugin_init(){ register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack") register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1) register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent") } public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++) { if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0]) set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001) } return FMRES_HANDLED } public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2) { if (!is_user_connected(invoker)) return FMRES_IGNORED engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2) for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++) { if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0]) { UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0]) emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } } return FMRES_SUPERCEDE } stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence) { set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player) write_byte(Sequence) write_byte(pev(Player, pev_body)) message_end() } public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits) { static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3] get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd) get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane) if(!is_user_alive(Victim)) { Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage) } return HAM_IGNORED } stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage) { static Decal; Decal = random_num(41, 45) static LoopTime; if(Damage > 100.0) LoopTime = 2 else LoopTime = 1 for(new i = 0; i < LoopTime; i++) { message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_WORLDDECAL) engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2]) write_byte(Decal) message_end() message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_GUNSHOTDECAL) engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1]) engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2]) write_short(id) write_byte(Decal) message_end() } }
flash çınlama
Moderatör: Moderatörler
-
kaanapaydn
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
- Konum: Usa
- Server Ip/DNS: New York
- İletişim:
flash çınlama
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
kaanapaydn
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
- Konum: Usa
- Server Ip/DNS: New York
- İletişim:
-
kaanapaydn
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
- Konum: Usa
- Server Ip/DNS: New York
- İletişim:
flash çınlama
sound klasorü içine flashbang.wav dosyası olması yeterli
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
kaanapaydn
Konu Sahibi - Mesajlar: 165
- Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
- Konum: Usa
- Server Ip/DNS: New York
- İletişim:
flash çınlama
hocam müsaitseniz bir konu daha var internette arayıp bulamadığım onun hakkında da bir sorum var. yardımcı olma imkanınız varmı ts3 den konuyu kirletmek istemem.seypa yazdı: Çrş Kas 06, 2019 5:30 pm flash_cinlama.sma
sound klasorü içine flashbang.wav dosyası olması yeterli
bu arada verdiğiniz eklentide karşılaştığım hatalar ;
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : error 017: undefined symbol "RegisterHookChain"
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : warning 215: expression has no effect
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : warning 215: expression has no effect
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : error 001: expected token: ";", but found ")"
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : error 029: invalid expression, assumed zero
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/flash_cinlama3.sma(14) : fatal error 107: too many error messages on one line
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Dragon ~ Fearless
- Mesajlar: 408
- Kayıt: Cmt Ağu 31, 2019 5:56 pm
flash çınlama
İnclude eksikmis.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
flash çınlama
Ha evet doğru reapi kütüphanesi eksik sağolasın. Arkadaşın attığını kullan
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ilkayBeyYoutuber
- Mesajlar: 570
- Kayıt: Cmt Kas 17, 2018 11:20 pm
flash çınlama
seypa suna bi bakarmisin plugin oluyor ama sesi yok sestemi sorun var yoksa plugindemi bilmiyorum
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
flash çınlama
bu eklentiyi kullan ses gelir;ilkayBeyYoutuber yazdı: Çrş Kas 06, 2019 9:17 pm seypa suna bi bakarmisin plugin oluyor ama sesi yok sestemi sorun var yoksa plugindemi bilmiyorum
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |