Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

flash çınlama

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

Merhaba, internette ne kadar aradıysam bu eklentiyi doğru düzgün malesef bulamadım. Flash çınlama eklentisini arıyorum, ve bunun yanında sis bombası atınca çıkan ssssss sesini değiştirmek istiyorum.

Flash çınlama sesinde sadece beyaz ekran ( flashın standart ekranı ) ve sadece çınlama sesi olsun... Baş dönme vs. olmasın rica etsem.
Sis bombasında ise herhangi bir değişiklik yok, sadece sssssss patlamayınca çıkan sesi değiştirmek istiyorum..

Yardımcı olabilecek olan varmı acaba :) Teşekkür ederim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

@ENESIZM @Dragon ~ Fearless @seypa

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Dragon ~ Fearless
Mesajlar: 408
Kayıt: Cmt Ağu 31, 2019 5:56 pm

flash çınlama

Mesaj gönderen Dragon ~ Fearless »

Sadece çınlama sesi var.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

ilkayBeyYoutuber
Mesajlar: 570
Kayıt: Cmt Kas 17, 2018 11:20 pm

flash çınlama

Mesaj gönderen ilkayBeyYoutuber »

Fearless birsey sorcam peki bunda atınca Ekranı Sinsiyah yapip baş döndürmüyor demi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Dragon ~ Fearless
Mesajlar: 408
Kayıt: Cmt Ağu 31, 2019 5:56 pm

flash çınlama

Mesaj gönderen Dragon ~ Fearless »

Sade çinlama heralde.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

Dragon ~ Fearless yazdı: Pzt Kas 04, 2019 6:31 pm Sadece çınlama sesi var.
hocam elinize sağlık öncelikle tam istediğim gibi fakat bombayı atıyorum sonra ileri gitme tuşuna basıyorum geriden geliyor felan bişeyler oluyo :D bombayı attıktan sonra hareket etmede bi sıkıntı oluyo geriden geliyor adam hareket ederken :) onu çözme imkanımız varmı acaba :))) elinize sağlık

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ENESIZM
Mesajlar: 2193
Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
Konum: Mersin
Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen ENESIZM »

denemedim ama bir dener misin ? smokeun patlama animasyonunu bulamadığım için sekans değerini 1 olarak yaptım. Yine de bir dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",1},
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kaanapaydn
Mesajlar: 165
Kayıt: Sal Oca 15, 2019 12:37 am
Konum: Usa
Server Ip/DNS: New York
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen kaanapaydn »

ENESIZM yazdı: Pzt Kas 04, 2019 6:52 pm denemedim ama bir dener misin ? smokeun patlama animasyonunu bulamadığım için sekans değerini 1 olarak yaptım. Yine de bir dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",1},
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}
hocam selamun aleyküm ts3 e gelme imkanınız varmı bir iki sorum daha olacak da hazır sizi yakalamışken :D uğraştım bu soracak olduğum şey içinde bir türlü beceremedim. - guardians.tsdns.org

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ENESIZM
Mesajlar: 2193
Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
Konum: Mersin
Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen ENESIZM »

kaanapaydn yazdı: Pzt Kas 04, 2019 7:15 pm
ENESIZM yazdı: Pzt Kas 04, 2019 6:52 pm denemedim ama bir dener misin ? smokeun patlama animasyonunu bulamadığım için sekans değerini 1 olarak yaptım. Yine de bir dene.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",1},
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}
hocam selamun aleyküm ts3 e gelme imkanınız varmı bir iki sorum daha olacak da hazır sizi yakalamışken :D uğraştım bu soracak olduğum şey içinde bir türlü beceremedim. - guardians.tsdns.org
Böyle davet etmek normalde etik değil, forum kurallarını gözden geçirmenizi rica edeceğim

geldim sunucuna

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ENESIZM
Mesajlar: 2193
Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
Konum: Mersin
Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
İletişim:

flash çınlama

Mesaj gönderen ENESIZM »

fırlatma animasyonuna uyarladım

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new silahsesler[][][] = {
	{CSW_SMOKEGRENADE,"weapons/smokesesi/sg_explode.wav",2}
}
public plugin_precache(){
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++){
		precache_sound(silahsesler[i][1])	
	}
}
public plugin_init(){
	register_plugin("smoke ses degis", "1.0", "smoke sesi icin edit: enesizm")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack")
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "fw_TraceAttack")
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fw_PlaybackEvent")
}
public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(id) == silahsesler[i][0][0])	
			set_cd(cd_handle, CD_flNextAttack, get_gametime() + 0.001)
	}
	return FMRES_HANDLED
}
public fw_PlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
	if (!is_user_connected(invoker))
		return FMRES_IGNORED
	engfunc(EngFunc_PlaybackEvent, flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
	for(new i;i<sizeof(silahsesler);i++)
	{
		if(get_user_weapon(invoker) == silahsesler[i][0][0])
		{	
			UTIL_PlayWeaponAnimation(invoker, silahsesler[i][2][0])
			emit_sound(invoker, CHAN_WEAPON, silahsesler[i][1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		}
	}
	return FMRES_SUPERCEDE
}
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(pev(Player, pev_body))
	message_end()
}

public fw_TraceAttack(Victim, Attacker, Float:Damage, Float:Direction[3], Ptr, DamageBits)
{
	static Float:flEnd[3], Float:vecPlane[3]
	get_tr2(Ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
	get_tr2(Ptr, TR_vecPlaneNormal, vecPlane)
	if(!is_user_alive(Victim))
	{
		Make_BulletHole(Attacker, flEnd, Damage)
	}
	return HAM_IGNORED
}
stock Make_BulletHole(id, Float:Origin[3], Float:Damage)
{
	static Decal; Decal = random_num(41, 45)
	static LoopTime;
	
	if(Damage > 100.0) LoopTime = 2
	else LoopTime = 1
	
	for(new i = 0; i < LoopTime; i++)
	{
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_byte(Decal)
		message_end()
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[0])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[1])
		engfunc(EngFunc_WriteCoord, Origin[2])
		write_short(id)
		write_byte(Decal)
		message_end()
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla