Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Bicak engel yardım

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen Colditz »

F.T.H yazdı: Cmt Ağu 10, 2019 3:17 pm Eklenti ham kodlarını içeriyor reapide görmediğin bölümde bulunan kodlar
Senin atmış olduğun kod ile tüm silahlar siliniyor benim atmış olduğum eklentide bıçağı bulup siliyor o yüzden uzamış görüyorsun
bunu amxx yapımcılarına mail atarak çözebilirsin gereksiz uzatmışsınız diye doğrusunu göster onlara :steam:
Söylediğin şey yanlış.
ham_strip_weapon komutunun eşiti rg_remove_item. Aynı işi yapıyorlar ama reapi olan daha hızlı haliyle.

Bunun çalışması gerek.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Bicak Engel", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post=true);
}

public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		rg_remove_item(id, "weapon_knife");
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen F.T.H »

Reapi temiz yazılmış versiyon olduğu doğrudur tek bir kodla falan mı çalıştığını sanıyorsun onun.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen F.T.H »

Erhan1232YARDIM yazdı: Cmt Ağu 10, 2019 9:56 pm Bicaklari kapatmak yerine karsı takımla birbirine vurmayı kapatamaz mıyız ?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() 
{
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","hasar");

}

public hasar(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE)
        return HAM_SUPERCEDE

    return HAM_IGNORED;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Erhan1232YARDIM
Mesajlar: 974
Kayıt: Pzr May 26, 2019 12:36 pm

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen Erhan1232YARDIM »

@Colditz attigin eklenti çalışmadı.

@F.T.H teşekkürler eklenti çalıştı.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

omertas14544
Mesajlar: 1604
Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen omertas14544 »

Erhan1232YARDIM yazdı: Cmt Ağu 10, 2019 10:25 pm @Colditz attigin eklenti çalışmadı.

@F.T.H teşekkürler eklenti çalıştı.
Benimki çalıştı mı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen Colditz »

Erhan1232YARDIM yazdı: Cmt Ağu 10, 2019 10:25 pm @Colditz attigin eklenti çalışmadı.

@F.T.H teşekkürler eklenti çalıştı.
Eklentiyi CSDurağı'nda deniyorsun değil mi yoksa başka bir yerde mi?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen F.T.H »

Atılan eklentilerde sıkıntı yok Soccerjam modu içerisinde bulunan kodlardan ötürü oyuncuya bıçak veriliyor mod içerisinden verilen bıçakların kaldırılması lazım ya da Curweapon ile kontrolu sağlanıp kaldırılır

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Ayaz Hepyek
Mesajlar: 1304
Kayıt: Sal Haz 26, 2018 10:39 pm
Server Ip/DNS: cs32.csduragi.com
Clan İsmi: HellforceGaming

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen Ayaz Hepyek »

Şöle durum var birbirilerine şuan vuramiyorlar fakat ama topu adamdan anlamıyorlar nasıl düzeltilir veya modun daha gelişmiş yokmu ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen F.T.H »

F.T.H yazdı: Cmt Ağu 10, 2019 3:28 pm
Erhan1232YARDIM yazdı: Cmt Ağu 10, 2019 3:23 pm Soccerjam
Bu modu kur topa sahip olmayan kişilere bıçak atamazlar
https://forums.alliedmods.net/showpost. ... stcount=13

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Bicak engel yardım

Mesaj gönderen Colditz »

F.T.H yazdı: Cmt Ağu 10, 2019 10:12 pm Reapi temiz yazılmış versiyon olduğu doğrudur tek bir kodla falan mı çalıştığını sanıyorsun onun.
Modül olarak ReHLDS & ReGameDLL kullanıldığı için reapi ile yazılmış kodlar daha hızlı çalışır. Tek bir kodla falan mı sanıyorsun demene çok güldüm. Uzun süredir araştırma yapıyorum, kodların nasıl daha iyi çalıştığı hakkında.

Bu reapi;

Kod: Tümünü seç

cell AMX_NATIVE_CALL rg_remove_item(AMX *amx, cell *params)
{
	enum args_e { arg_count, arg_index, arg_item_name, arg_remammo };

	CHECK_ISPLAYER(arg_index);

	CBasePlayer *pPlayer = UTIL_PlayerByIndex(params[arg_index]);
	CHECK_CONNECTED(pPlayer, arg_index);

	char iname[256];
	const char* pszItemName = getAmxString(amx, params[arg_item_name], iname);
	if (pPlayer->CSPlayer()->RemovePlayerItemEx(pszItemName, params[arg_remammo] != 0)) {
		return TRUE;
	}

	return FALSE;
}
Bu da senin kullandığın komut; [ham_strip_weapon]

Kod: Tümünü seç

static cell AMX_NATIVE_CALL get_weaponid(AMX *amx, cell *params)
{
	int ilen;
	const char *name = get_amxstring(amx, params[1], 0, ilen);

	for (int i = 1; i < MAX_WEAPONS; i++)
	{
		if (!strcmp(g_weaponsData[i].fullName.chars(), name))
			return g_weaponsData[i].iId;
	}

	return 0;
}

/* BURAYI KISALTTIM SENIN ICIN SADECE SENIN KULLANDIGIN YER */

static cell AMX_NATIVE_CALL engfunc(AMX *amx, cell *params)
{
	// Variables I will need throughout all the different calls.
	int type = params[1];
//	LOG_CONSOLE(PLID,"Called: %i %i",type,*params/sizeof(cell));
	int len;
	char *temp;
	char *temp2;
	char *temp3;
	cell *cRet;
	vec3_t	Vec1;
	vec3_t	Vec2;
	vec3_t	Vec3;
	vec3_t	Vec4;
	int iparam1;
	int iparam2;
	int iparam3;
	int iparam4;
	int iparam5;
	int iparam6;
	float fparam1;
	float fparam2;
	float fparam3;
//	float fTemp[3];
	int index;
	unsigned char *pset;
	edict_t *pRet=NULL;
	// Now start calling.. :/
	switch (type)
	{
		// pfnFindEntityByString
		case		EngFunc_FindEntityByString:	// edict)	(edict_t *pEdictStartSearchAfter, const char *pszField, const char *pszValue);
		cRet = MF_GetAmxAddr(amx,params[2]);
		index=cRet[0];
		temp = MF_GetAmxString(amx,params[3],0,&len);
		temp2 = MF_GetAmxString(amx,params[4],1,&len);
		pRet = (*g_engfuncs.pfnFindEntityByString)(index == -1 ? NULL : TypeConversion.id_to_edict(index),temp,temp2);
		if (pRet)
			return ENTINDEX(pRet);

		return -1;
	}
}

static cell AMX_NATIVE_CALL get_user_weapon(AMX *amx, cell *params) /* 3 param */
{
	int index = params[1];

	if (index < 1 || index > gpGlobals->maxClients)
	{
		LogError(amx, AMX_ERR_NATIVE, "Invalid player id %d", index);
		return 0;
	}

	CPlayer* pPlayer = GET_PLAYER_POINTER_I(index);

	if (pPlayer->ingame)
	{
		int wpn = pPlayer->current;

		cell *cpTemp = get_amxaddr(amx, params[2]);
		*cpTemp = pPlayer->weapons[wpn].clip;
		cpTemp = get_amxaddr(amx, params[3]);
		*cpTemp = pPlayer->weapons[wpn].ammo;

		return wpn;
	}

	return 0;
}
daha

ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt)
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId))

bu komutlar vardı yeterli olduğu için eklemedim. Umarım anlamışsındır.
En son Colditz tarafından Cmt Ağu 10, 2019 11:11 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla