Precache model problemi
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 319
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm
Precache model problemi
Kendi yazdığım model plugini kendi bilgisayarimda sıkıntısız çalışıyor fakat, aynı plugini csdurağına attığımda model dosyalarini csdurağında bulamiyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
Precache model problemi
Ne gibi bir sıkıntı var oyun içerisinde mcache yazın kendi attığınız model dosyası precache edilmiş mi kontrol edin veya precache bölümüne yazdığınız kodları atın kontrol edelimundead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:03 pm Kendi yazdığım model plugini kendi bilgisayarimda sıkıntısız çalışıyor fakat, aynı plugini csdurağına attığımda model dosyalarini csdurağında bulamiyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 319
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm
Precache model problemi
Sıkıntı şu dosyaların panelde doğru konumda olduğunu biliyorum fakat plugin dosyalari bulamiyor.
mcachede gözükmüyorlar.
mcachede gözükmüyorlar.
Kod: Tümünü seç
for(new i = 0; i <= g_szLine;i++)
{
if(equal(g_szModels[i],""))
continue;
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%s.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path)){
precache_model(path);
}
else{
log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
}
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%sT.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path))
precache_model(path);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
Precache model problemi
Kodlarda bir sıkıntı yok ya da ben farkedemedimundead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:11 pm Sıkıntı şu dosyaların panelde doğru konumda olduğunu biliyorum fakat plugin dosyalari bulamiyor.
mcachede gözükmüyorlar.
Modelleri ne isimle attınız ve Fast FTP'ye atıldı mı
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 319
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm
Precache model problemi
Eğer Alttaki kodu yazmazsam server cokuyor, konsola birebir aynı konumu düşüyor fakat konsol modeli bulamiyor. Modeller fast dlde yüklü.
Plugin de altta
Eğer bu kodu yazmazsam cokuyor sunucu.
Alltaki ise errordaki çıkan konum.
Alttakide modellerin iniden okunuş hali

Plugin de altta
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "1.0"
#define PLUGIN "Pubg Models"
#define AUTHOR "Artorias"
new const g_szModels[64][64];
new g_szLine;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resetModel", 0)
}
public plugin_precache() {
new path[128];
new szLineData[33];
get_configsdir(path, charsmax(path))
format(path, charsmax(path), "%s/pubg_models.ini", path)
if(!file_exists(path)){
log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
return;
}
new file = fopen(path, "rt")
if(!file){
log_amx("Error: Could not open file (%s).", path)
return;
}
while(!feof(file))
{
fgets(file, szLineData, charsmax(szLineData))
replace(szLineData, charsmax(szLineData), "^n", "")
if (szLineData[0] == ';' || !szLineData[0] || equal(szLineData[0],"")) continue
g_szModels[g_szLine] = szLineData;
g_szLine++
}
fclose(file)
for(new i = 0; i <= g_szLine;i++)
{
if(equal(g_szModels[i],""))
continue;
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%s.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path)){
precache_model(path);
}
else{
log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
}
formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%sT.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
if(file_exists(path))
precache_model(path);
}
}
public resetModel(id, level, cid) {
new rand = random_num(0, g_szLine - 1);
if (is_user_alive(id)){
cs_set_user_model(id, g_szModels[rand]);
}
}
Kod: Tümünü seç
if(file_exists(path)){
precache_model(path);
}
Kod: Tümünü seç
models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl
Kod: Tümünü seç
pubg_special1
pubg_special2
pubg_burnout
pubg_lisa
pubg_leet
pubg_blackastronaut
pubg_raven
pubg_foureyes
pubg_gothic

En son undead52 tarafından Sal May 21, 2019 10:44 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 319
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm
Precache model problemi
İlk modelden başlayarak error atiyor, ilk olani kapatıncada 2. modele atiyor.
Kod: Tümünü seç
L 21/05/2019 - 21:56:16: (map "fy_iceworld16") Mod_LoadModel: models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl not found
L 21/05/2019 - 21:56:18: (map "fy_iceworld16") Mod_LoadModel: models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl not found
Link: | |
Linklerini gizle |
Precache model problemi
Modelleri yüklerken isimleri gözden kaçmış olabilir .ini dosyasında yazılı 9 modelin 9'uda panelde yüklü mü player içerisindeki pubg_ ile başlayan modellerin klasör isimlerinin resmini çekip atar mısın paneldeki ya da klasör ismi aynı olupta içerisine yanlışlıkla üst klasörün adını yazmış olabilirsin pubg_special2 klasörüne pubg_special1.mdl yazılmış olabilirundead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:44 pm İlk modelden başlayarak error atiyor, ilk olani kapatıncada 2. modele atiyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 319
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm
Precache model problemi
Modellerin hepsini kendi bilgisayarimda sorunsuz çalıştırdım bu plugin ile ama yinede atayim. Hepsi klasör ismi. içindekilerde ayni.


Link: | |
Linklerini gizle |