Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Precache model problemi

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
undead52
Mesajlar: 319
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm

Precache model problemi

Mesaj gönderen undead52 »

Kendi yazdığım model plugini kendi bilgisayarimda sıkıntısız çalışıyor fakat, aynı plugini csdurağına attığımda model dosyalarini csdurağında bulamiyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Precache model problemi

Mesaj gönderen F.T.H »

undead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:03 pm Kendi yazdığım model plugini kendi bilgisayarimda sıkıntısız çalışıyor fakat, aynı plugini csdurağına attığımda model dosyalarini csdurağında bulamiyor.
Ne gibi bir sıkıntı var oyun içerisinde mcache yazın kendi attığınız model dosyası precache edilmiş mi kontrol edin veya precache bölümüne yazdığınız kodları atın kontrol edelim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
undead52
Mesajlar: 319
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm

Precache model problemi

Mesaj gönderen undead52 »

Sıkıntı şu dosyaların panelde doğru konumda olduğunu biliyorum fakat plugin dosyalari bulamiyor.

mcachede gözükmüyorlar.

Kod: Tümünü seç

    for(new i = 0; i <= g_szLine;i++)
	{
		if(equal(g_szModels[i],""))
			continue;
		
		formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%s.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
		if(file_exists(path)){
			precache_model(path);
		}
		else{
			log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
		}
		formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%sT.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
		if(file_exists(path))
			precache_model(path);
	}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Precache model problemi

Mesaj gönderen F.T.H »

undead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:11 pm Sıkıntı şu dosyaların panelde doğru konumda olduğunu biliyorum fakat plugin dosyalari bulamiyor.

mcachede gözükmüyorlar.
Kodlarda bir sıkıntı yok ya da ben farkedemedim
Modelleri ne isimle attınız ve Fast FTP'ye atıldı mı

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Precache model problemi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Sunucu çöküyor mu?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
undead52
Mesajlar: 319
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm

Precache model problemi

Mesaj gönderen undead52 »

Eğer Alttaki kodu yazmazsam server cokuyor, konsola birebir aynı konumu düşüyor fakat konsol modeli bulamiyor. Modeller fast dlde yüklü.

Plugin de altta

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define VERSION "1.0" 
#define PLUGIN "Pubg Models"
#define AUTHOR "Artorias"

new const g_szModels[64][64];

new g_szLine;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "resetModel", 0)
}

public plugin_precache() {

    new path[128];
	new szLineData[33];
    get_configsdir(path, charsmax(path))
    
    format(path, charsmax(path), "%s/pubg_models.ini", path)
    
    if(!file_exists(path)){
        log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
        return;
    }

    new file = fopen(path, "rt")
    if(!file){
        log_amx("Error: Could not open file (%s).", path)
        return;
    }
	
	while(!feof(file))
	{
        fgets(file, szLineData, charsmax(szLineData))
            
        replace(szLineData, charsmax(szLineData), "^n", "")
            
        if (szLineData[0] == ';' || !szLineData[0] || equal(szLineData[0],"")) continue
			
        g_szModels[g_szLine] = szLineData;
            
        g_szLine++
	}
	
	fclose(file)
	
    for(new i = 0; i <= g_szLine;i++)
	{
		if(equal(g_szModels[i],""))
			continue;
		
		formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%s.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
		if(file_exists(path)){
			precache_model(path);
		}
		else{
			log_amx("Error: file does not exist (%s).", path)
		}
		formatex(path, charsmax(path), "models/player/%s/%sT.mdl", g_szModels[i], g_szModels[i]);
		if(file_exists(path))
			precache_model(path);
	}
}

public resetModel(id, level, cid) {
	new rand = random_num(0, g_szLine - 1);
    if (is_user_alive(id)){ 
        cs_set_user_model(id, g_szModels[rand]); 
	}
}  
Eğer bu kodu yazmazsam cokuyor sunucu.

Kod: Tümünü seç

		if(file_exists(path)){
			precache_model(path);
		}
Alltaki ise errordaki çıkan konum.

Kod: Tümünü seç

models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl
Alttakide modellerin iniden okunuş hali

Kod: Tümünü seç

pubg_special1
pubg_special2
pubg_burnout
pubg_lisa
pubg_leet
pubg_blackastronaut
pubg_raven
pubg_foureyes
pubg_gothic
Resim
En son undead52 tarafından Sal May 21, 2019 10:44 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Precache model problemi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Sys Error log dosyasına baktınız mı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
undead52
Mesajlar: 319
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm

Precache model problemi

Mesaj gönderen undead52 »

İlk modelden başlayarak error atiyor, ilk olani kapatıncada 2. modele atiyor.

Kod: Tümünü seç

L 21/05/2019 - 21:56:16: (map "fy_iceworld16") Mod_LoadModel: models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl not found
L 21/05/2019 - 21:56:18: (map "fy_iceworld16") Mod_LoadModel: models/player/pubg_special1/pubg_special1.mdl not found

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Precache model problemi

Mesaj gönderen F.T.H »

undead52 yazdı: Sal May 21, 2019 10:44 pm İlk modelden başlayarak error atiyor, ilk olani kapatıncada 2. modele atiyor.
Modelleri yüklerken isimleri gözden kaçmış olabilir .ini dosyasında yazılı 9 modelin 9'uda panelde yüklü mü player içerisindeki pubg_ ile başlayan modellerin klasör isimlerinin resmini çekip atar mısın paneldeki ya da klasör ismi aynı olupta içerisine yanlışlıkla üst klasörün adını yazmış olabilirsin pubg_special2 klasörüne pubg_special1.mdl yazılmış olabilir

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
undead52
Mesajlar: 319
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 10:13 pm

Precache model problemi

Mesaj gönderen undead52 »

Modellerin hepsini kendi bilgisayarimda sorunsuz çalıştırdım bu plugin ile ama yinede atayim. Hepsi klasör ismi. içindekilerde ayni.

Resim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla