Eklenti İsmi : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Yapımcısı : CSmileFaCe / Yek'-ta
Sürüm : 1.0
Açıklama : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Ekran Görüntüsü :
Oyun İçi Video :
Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Moderatör: Moderatörler
Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır
Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1080
- Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
- Konum: Türkiye
Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Etiketler:
Link: | |
Linklerini gizle |
Efektli Ölüm Plugini
Eklentiyi normalde onaylamayıp bu benim yazdığım asıl eklenti değil diyecektim.
Asıl eklenti burada; eklenti-istekleri/olum-efekt-istek-t4039.html
Ama konuyu asıl eklenti ile değiştireceğim.
Paylaştığın sma bu;
Bu kodlar geçersiz, kullanmayın, sorunlu. Konudaki sma yı indirip kullanın.
Asıl eklenti burada; eklenti-istekleri/olum-efekt-istek-t4039.html
Ama konuyu asıl eklenti ile değiştireceğim.
Paylaştığın sma bu;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Olunce 4 farkli Efekt"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CSmiLeFaCe"
new dosya_efektb,dosya_efektr,dosya_efekty,dosya_efektg,dosya_efektp,dosya_efektt,dosya_efekto
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "ham_player_kill", "a")
RegisterHam( Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_player" );
}
public plugin_precache()
{
dosya_efektb = precache_model("sprites/bflare.spr")
dosya_efekty = precache_model("sprites/gflare.spr")
dosya_efektg = precache_model("sprites/yflare.spr")
dosya_efektr = precache_model("sprites/rflare.spr")
dosya_efektp = precache_model("sprites/pflare.spr")
dosya_efektt = precache_model("sprites/tflare.spr")
dosya_efekto = precache_model("sprites/oflare.spr")
}
public ham_player_kill()
{
new vid = read_data(2)
new kid = read_data(1)
if(!is_user_connected(vid) || vid == kid || !is_user_connected(kid)) return ;
// Yerini belirleme
static Float:originF[3]
pev(vid, pev_origin, originF)
// Ardindan Efekti uygulama
efektG(originF)
efektB(originF)
efektR(originF)
efektY(originF)
efektP(originF)
efektT(originF)
efektO(originF)
}
public ceset_bug_engel()
{
register_plugin( "No Dead Bodies", "0.0.1", "Exolent" );
set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ), BLOCK_SET );
}
public Ham_Killed_player(id)
{
// Yerini belirleme
static Float:originF[3]
pev(id, pev_origin, originF)
// Ardindan Efekti uygulama
efektG(originF)
efektB(originF)
efektR(originF)
efektY(originF)
efektP(originF)
efektT(originF)
efektO(originF)
ceset_bug_engel()
}
efektO(const Float:originF[3]){
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SPRITETRAIL )
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
write_short(dosya_efekto) // sprite dosyasý
write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
write_byte(random_num(27,30))
write_byte(12)
write_byte(30)
write_byte(10)
message_end()
}
efektT(const Float:originF[3]){
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SPRITETRAIL )
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
write_short(dosya_efektt) // sprite dosyasý
write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
write_byte(random_num(27,30))
write_byte(12)
write_byte(30)
write_byte(10)
message_end()
}
efektP(const Float:originF[3]){
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SPRITETRAIL )
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
write_short(dosya_efektp) // sprite dosyasý
write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
write_byte(random_num(27,30))
write_byte(12)
write_byte(30)
write_byte(10)
message_end()
}
efektB(const Float:originF[3]){
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SPRITETRAIL )
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
write_short(dosya_efektb) // sprite dosyasý
write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
write_byte(random_num(27,30))
write_byte(12)
write_byte(30)
write_byte(10)
message_end()
}
efektG(const Float:originF[3]){
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SPRITETRAIL )
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
write_short(dosya_efektg) // sprite dosyasý
write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
write_byte(random_num(27,30))
write_byte(12)
write_byte(30)
write_byte(10)
message_end()
}
efektR(const Float:originF[3]){
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SPRITETRAIL )
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
write_short(dosya_efektr) // sprite dosyasý
write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
write_byte(random_num(27,30))
write_byte(12)
write_byte(30)
write_byte(10)
message_end()
}
efektY(const Float:originF[3]){
message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SPRITETRAIL )
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
write_short(dosya_efekty) // sprite dosyasý
write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
write_byte(random_num(27,30))
write_byte(12)
write_byte(30)
write_byte(10)
message_end()
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1080
- Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
- Konum: Türkiye
Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Yazarı sen değilmisin eklentinin adınmı eklenmiş?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 103
- Kayıt: Pzr Nis 01, 2018 8:24 pm
- Konum: istanbul/şişli
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: MisCelland
- İletişim:
Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Ben kurulumunu yaptım ama olmuyor server çöküyorEmre Gezer yazdı: ↑Cum Oca 25, 2019 9:26 pm Eklenti İsmi : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Yapımcısı : CSmileFaCe / Yek'-ta
Sürüm : 1.0
Açıklama : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Ekran Görüntüsü :
Oyun İçi Video :
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1264
- Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
- Clan İsmi: Masquerade
-
- Mesajlar: 1
- Kayıt: Pzt Eyl 05, 2022 12:53 am
-
- Mesajlar: 325
- Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm