Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Emre Gezer
Mesajlar: 1080
Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
Konum: Türkiye

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Mesaj gönderen Emre Gezer »

Eklenti İsmi : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Yapımcısı : CSmileFaCe / Yek'-ta
Sürüm : 1.0
Açıklama : Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Ekran Görüntüsü :
Resim

Resim

Oyun İçi Video :
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Efektli Ölüm Plugini

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Eklentiyi normalde onaylamayıp bu benim yazdığım asıl eklenti değil diyecektim.
Asıl eklenti burada; eklenti-istekleri/olum-efekt-istek-t4039.html
Ama konuyu asıl eklenti ile değiştireceğim.
Paylaştığın sma bu;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Olunce 4 farkli Efekt"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CSmiLeFaCe"

new dosya_efektb,dosya_efektr,dosya_efekty,dosya_efektg,dosya_efektp,dosya_efektt,dosya_efekto

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "ham_player_kill", "a")
	RegisterHam( Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_player" );
}
public plugin_precache()
{
	dosya_efektb = precache_model("sprites/bflare.spr")
	dosya_efekty = precache_model("sprites/gflare.spr")
	dosya_efektg = precache_model("sprites/yflare.spr")
	dosya_efektr = precache_model("sprites/rflare.spr")
	dosya_efektp = precache_model("sprites/pflare.spr")
	dosya_efektt = precache_model("sprites/tflare.spr")
	dosya_efekto = precache_model("sprites/oflare.spr")
}

public ham_player_kill()
{
	new vid = read_data(2)
	new kid = read_data(1)
	
	if(!is_user_connected(vid) || vid == kid || !is_user_connected(kid))	 return ;
	// Yerini belirleme
	static Float:originF[3]
	pev(vid, pev_origin, originF)
	// Ardindan Efekti uygulama
	efektG(originF)	
	efektB(originF)	
	efektR(originF)	
	efektY(originF)	
	efektP(originF)	
	efektT(originF)	
	efektO(originF)
}

public ceset_bug_engel()
{
	register_plugin( "No Dead Bodies", "0.0.1", "Exolent" );
	set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ), BLOCK_SET );
}

public Ham_Killed_player(id)
{	
	// Yerini belirleme
	static Float:originF[3]
	pev(id, pev_origin, originF)
	// Ardindan Efekti uygulama
	efektG(originF)	
	efektB(originF)	
	efektR(originF)	
	efektY(originF)	
	efektP(originF)	
	efektT(originF)	
	efektO(originF)
	ceset_bug_engel()
}

efektO(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efekto) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}

efektT(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efektt) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}

efektP(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efektp) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}

efektB(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efektb) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}
efektG(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
	write_short(dosya_efektg) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 	
}
efektR(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
	write_short(dosya_efektr) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}
efektY(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
	write_short(dosya_efekty) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}
Bu kodlar geçersiz, kullanmayın, sorunlu. Konudaki sma yı indirip kullanın.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Emre Gezer
Mesajlar: 1080
Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
Konum: Türkiye

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Mesaj gönderen Emre Gezer »

Yazarı sen değilmisin eklentinin adınmı eklenmiş?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Eren3434
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 103
Kayıt: Pzr Nis 01, 2018 8:24 pm
Konum: istanbul/şişli
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: MisCelland
İletişim:

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Mesaj gönderen Eren3434 »

Emre Gezer yazdı: Cum Oca 25, 2019 9:26 pm Eklenti İsmi : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Yapımcısı : CSmileFaCe / Yek'-ta
Sürüm : 1.0
Açıklama : Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Ekran Görüntüsü :
Resim

Resim

Oyun İçi Video :
Ben kurulumunu yaptım ama olmuyor server çöküyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

masquerade
Mesajlar: 1255
Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
Clan İsmi: Masquerade

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Mesaj gönderen masquerade »

sys.log atarmısınız bakalım hataya

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

vacbenja
Mesajlar: 1
Kayıt: Pzt Eyl 05, 2022 12:53 am

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Mesaj gönderen vacbenja »

bakim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla