Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Respawn Model Bugu

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

sorun tam olarak şöyle ;
zombı oldunuz diyelim öldünüz ve tekrar spawnladınız, size player modelini veriyor zombi modelinin üstüne

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

fm_set_entity_visibility Bu kodda sıkıntı olabilir mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

DevilMyCry
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 65
Kayıt: Cum Kas 16, 2018 11:08 pm
Konum: Pendik
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen DevilMyCry »

xdferlesh1 yazdı: Çrş Şub 06, 2019 12:46 pm fm_set_entity_visibility Bu kodda sıkıntı olabilir mi ?
Biohazardin orjinal ekletisinde modeli zombiye giydirmiyor sadece kaplatiyor. Buda yeniden doğduğunda model yırtılmasına sebep oluyor. Sana 2 3 yorum önce arkadaşımın kullandığı ekelntiyi attım sen kendine göre modelleri ve değerleri düzenleyeceksin bu kadar basit

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

DevilMyCry yazdı: Cum Şub 01, 2019 7:52 am

Kod: Tümünü seç

 #include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <biohazard>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "Stalker Zombi[!KiNgClan]"
#define VERSION "v0.1"
#define AUTHOR "seypa"


new king_sinif
public plugin_init()
	
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" );

	king_sinif= register_class("KiNg Zombi -->[Guclu]","Guclu")
	

	if(king_sinif != -1)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HEALTH, 170.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_SPEED, 260.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_GRAVITY, 1.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_ATTACK , 2.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_DEFENCE, 0.087)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HEDEFENCE, 0.85)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HITSPEED, 0.89)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HITDELAY, 0.28)
	set_class_data(king_sinif, DATA_REGENDLY, 0.18)							
	set_class_data(king_sinif, DATA_HITREGENDLY, 2.0)
	
	set_class_pmodel(king_sinif, "models/player/king/king.mdl")
	set_class_wmodel(king_sinif, "models/v_king_el.mdl")
}
public plugin_precache() precache_model("models/player/king/king.mdl"), precache_model("models/v_king_el.mdl"),
	


public RoundStart()
{
	static id
	for(id = 0; id <= get_maxplayers(); id++)
	{
		set_task(random_float(0.3,2.5),"model_degisim",id+3000)
	}
}

public model_degisim(seypa)
{	
	static i
	i = seypa-3000
	
	
	if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
	{
		switch( get_user_team( i ) )
		{	
			case 1: 
			{
				if(is_user_admin(i))
				{
					cs_set_user_model( i,"vip")
					client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
				}
				else
				{
					cs_set_user_model( i,"leet")
					client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
				}
				
			}
			
			case 2: 
			{
				if(is_user_admin(i))
				{
					cs_set_user_model( i,"vip")
					client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
				}
				
				
				else
					
			{
				
				cs_set_user_model( i,"gign")
				client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
			}
				remove_task(seypa)
		}
		
	}
	
}


}

public event_infect(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_class(id) == king_sinif)
{
	cs_set_user_model( id,"king")
}
return PLUGIN_HANDLED
} 
@DevilMyCry Bunu Denedim işte spawnlandığında tekrar player modelini kaplatıyor oyuncuya zombi oldugu halde

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

DevilMyCry
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 65
Kayıt: Cum Kas 16, 2018 11:08 pm
Konum: Pendik
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen DevilMyCry »

xdferlesh1 yazdı: Çrş Şub 06, 2019 1:04 pm
DevilMyCry yazdı: Cum Şub 01, 2019 7:52 am

Kod: Tümünü seç

 #include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <biohazard>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "Stalker Zombi[!KiNgClan]"
#define VERSION "v0.1"
#define AUTHOR "seypa"


new king_sinif
public plugin_init()
	
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" );

	king_sinif= register_class("KiNg Zombi -->[Guclu]","Guclu")
	

	if(king_sinif != -1)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HEALTH, 170.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_SPEED, 260.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_GRAVITY, 1.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_ATTACK , 2.0)
	set_class_data(king_sinif, DATA_DEFENCE, 0.087)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HEDEFENCE, 0.85)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HITSPEED, 0.89)
	set_class_data(king_sinif, DATA_HITDELAY, 0.28)
	set_class_data(king_sinif, DATA_REGENDLY, 0.18)							
	set_class_data(king_sinif, DATA_HITREGENDLY, 2.0)
	
	set_class_pmodel(king_sinif, "models/player/king/king.mdl")
	set_class_wmodel(king_sinif, "models/v_king_el.mdl")
}
public plugin_precache() precache_model("models/player/king/king.mdl"), precache_model("models/v_king_el.mdl"),
	


public RoundStart()
{
	static id
	for(id = 0; id <= get_maxplayers(); id++)
	{
		set_task(random_float(0.3,2.5),"model_degisim",id+3000)
	}
}

public model_degisim(seypa)
{	
	static i
	i = seypa-3000
	
	
	if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
	{
		switch( get_user_team( i ) )
		{	
			case 1: 
			{
				if(is_user_admin(i))
				{
					cs_set_user_model( i,"vip")
					client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
				}
				else
				{
					cs_set_user_model( i,"leet")
					client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
				}
				
			}
			
			case 2: 
			{
				if(is_user_admin(i))
				{
					cs_set_user_model( i,"vip")
					client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
				}
				
				
				else
					
			{
				
				cs_set_user_model( i,"gign")
				client_cmd(i,"cl_minmodels 0")
			}
				remove_task(seypa)
		}
		
	}
	
}


}

public event_infect(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_class(id) == king_sinif)
{
	cs_set_user_model( id,"king")
}
return PLUGIN_HANDLED
} 
@DevilMyCry Bunu Denedim işte spawnlandığında tekrar player modelini kaplatıyor oyuncuya zombi oldugu halde
Öğleden sonra seypaya ileticem şuan derste

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

ömer geldi mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

hiçbir çözüm yokmudur ya buna ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

yardım please

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xdferlesh1
Mesajlar: 1322
Kayıt: Sal Ağu 16, 2016 5:37 pm
Konum: Istanbul/Adana
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen xdferlesh1 »

@Yek'-ta Konuyu Kilitlermisin çözülmüştür

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

Respawn Model Bugu

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

Benim bahsettiğim şekilde mi yaptın acaba ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla