Respawn Model Bugu
Moderatör: Moderatörler
-
xdferlesh1
Konu Sahibi
Respawn Model Bugu
sorun tam olarak şöyle ;
zombı oldunuz diyelim öldünüz ve tekrar spawnladınız, size player modelini veriyor zombi modelinin üstüne
zombı oldunuz diyelim öldünüz ve tekrar spawnladınız, size player modelini veriyor zombi modelinin üstüne
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
xdferlesh1
Konu Sahibi
-
DevilMyCry
Yasaklı Üye
Respawn Model Bugu
Biohazardin orjinal ekletisinde modeli zombiye giydirmiyor sadece kaplatiyor. Buda yeniden doğduğunda model yırtılmasına sebep oluyor. Sana 2 3 yorum önce arkadaşımın kullandığı ekelntiyi attım sen kendine göre modelleri ve değerleri düzenleyeceksin bu kadar basit
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
xdferlesh1
Konu Sahibi
Respawn Model Bugu
@DevilMyCry Bunu Denedim işte spawnlandığında tekrar player modelini kaplatıyor oyuncuya zombi oldugu haldeDevilMyCry yazdı: Cum Şub 01, 2019 7:52 amKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <biohazard> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Stalker Zombi[!KiNgClan]" #define VERSION "v0.1" #define AUTHOR "seypa" new king_sinif public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" ); king_sinif= register_class("KiNg Zombi -->[Guclu]","Guclu") if(king_sinif != -1) set_class_data(king_sinif, DATA_HEALTH, 170.0) set_class_data(king_sinif, DATA_SPEED, 260.0) set_class_data(king_sinif, DATA_GRAVITY, 1.0) set_class_data(king_sinif, DATA_ATTACK , 2.0) set_class_data(king_sinif, DATA_DEFENCE, 0.087) set_class_data(king_sinif, DATA_HEDEFENCE, 0.85) set_class_data(king_sinif, DATA_HITSPEED, 0.89) set_class_data(king_sinif, DATA_HITDELAY, 0.28) set_class_data(king_sinif, DATA_REGENDLY, 0.18) set_class_data(king_sinif, DATA_HITREGENDLY, 2.0) set_class_pmodel(king_sinif, "models/player/king/king.mdl") set_class_wmodel(king_sinif, "models/v_king_el.mdl") } public plugin_precache() precache_model("models/player/king/king.mdl"), precache_model("models/v_king_el.mdl"), public RoundStart() { static id for(id = 0; id <= get_maxplayers(); id++) { set_task(random_float(0.3,2.5),"model_degisim",id+3000) } } public model_degisim(seypa) { static i i = seypa-3000 if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) { switch( get_user_team( i ) ) { case 1: { if(is_user_admin(i)) { cs_set_user_model( i,"vip") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } else { cs_set_user_model( i,"leet") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } } case 2: { if(is_user_admin(i)) { cs_set_user_model( i,"vip") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } else { cs_set_user_model( i,"gign") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } remove_task(seypa) } } } } public event_infect(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_class(id) == king_sinif) { cs_set_user_model( id,"king") } return PLUGIN_HANDLED }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
DevilMyCry
Yasaklı Üye
Respawn Model Bugu
Öğleden sonra seypaya ileticem şuan derstexdferlesh1 yazdı: Çrş Şub 06, 2019 1:04 pm@DevilMyCry Bunu Denedim işte spawnlandığında tekrar player modelini kaplatıyor oyuncuya zombi oldugu haldeDevilMyCry yazdı: Cum Şub 01, 2019 7:52 amKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <biohazard> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Stalker Zombi[!KiNgClan]" #define VERSION "v0.1" #define AUTHOR "seypa" new king_sinif public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent( "RoundStart", 2, "1=Round_Start" ); king_sinif= register_class("KiNg Zombi -->[Guclu]","Guclu") if(king_sinif != -1) set_class_data(king_sinif, DATA_HEALTH, 170.0) set_class_data(king_sinif, DATA_SPEED, 260.0) set_class_data(king_sinif, DATA_GRAVITY, 1.0) set_class_data(king_sinif, DATA_ATTACK , 2.0) set_class_data(king_sinif, DATA_DEFENCE, 0.087) set_class_data(king_sinif, DATA_HEDEFENCE, 0.85) set_class_data(king_sinif, DATA_HITSPEED, 0.89) set_class_data(king_sinif, DATA_HITDELAY, 0.28) set_class_data(king_sinif, DATA_REGENDLY, 0.18) set_class_data(king_sinif, DATA_HITREGENDLY, 2.0) set_class_pmodel(king_sinif, "models/player/king/king.mdl") set_class_wmodel(king_sinif, "models/v_king_el.mdl") } public plugin_precache() precache_model("models/player/king/king.mdl"), precache_model("models/v_king_el.mdl"), public RoundStart() { static id for(id = 0; id <= get_maxplayers(); id++) { set_task(random_float(0.3,2.5),"model_degisim",id+3000) } } public model_degisim(seypa) { static i i = seypa-3000 if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) { switch( get_user_team( i ) ) { case 1: { if(is_user_admin(i)) { cs_set_user_model( i,"vip") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } else { cs_set_user_model( i,"leet") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } } case 2: { if(is_user_admin(i)) { cs_set_user_model( i,"vip") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } else { cs_set_user_model( i,"gign") client_cmd(i,"cl_minmodels 0") } remove_task(seypa) } } } } public event_infect(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_class(id) == king_sinif) { cs_set_user_model( id,"king") } return PLUGIN_HANDLED }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
xdferlesh1
Konu Sahibi
-
xdferlesh1
Konu Sahibi
-
xdferlesh1
Konu Sahibi
-
xdferlesh1
Konu Sahibi
-
ByBuLuT ☪
- Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim: