Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen Yek'-ta »

ulyoS yazdı: Pzr Şub 03, 2019 10:45 pm

Yek'-ta sırf başka bir şeye bir mermi sıkıp değişecek insanlar var bence en basit yöntemi mermi tamamen bitti ise olabilir daha sağlıklı.

Reload yapınca oyuncuya true verin, 40 saniye sonra false yapın. El başladığında taskı durdurup herkesin değerini false yapın. True iken ses göndermeyi kapatırsınız.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Emre Gezer
Mesajlar: 1080
Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
Konum: Türkiye

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen Emre Gezer »

@Yek'-ta Kontrol edermisin .

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>

new bool:reload[33] = false

public plugin_init() {
	register_plugin("Eklenti", "1.0", "-")
	
	register_event("CurWeapon", "gonder", "be")
	register_logevent("gonder", 2, "1=Round_Start");
}

public client_PreThink(id){
	if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(get_user_button(id) & IN_RELOAD && reload[id] == false)
	{
		reload[id] = true
		client_cmd(id,"say_team Sarjor Degistiriyorum Koruyun Beni!")
		set_task(40.0,"gonder",id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public gonder(id) reload[id] = false

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen amad »

prethink kullanmaktansa sanırım bu daha optimize olur.

Kod: Tümünü seç

#include < amxmodx >  
#include < fun >  
#include < hamsandwich > 

#define PLUGIN "Message on reload" // Godmode On reload  
#define VERSION "1.0"  
#define AUTHOR "Balck"  

const m_Player = 41 

enum _: E_WEAPON { 
    WeaponName[ 33 ], 
    MaxClip, 
    Float:ReloadSpeed 
}
new bool:yazi[33]=false;

new const C_WEAPON[][ E_WEAPON ] = { 
	{ "", 0, 0.0 } , //none 0 
	{ "weapon_p228", 13, 2.70 }, //p228 
	{ "", 0, 0.0 }, //shield 
	{ "weapon_scout", 10, 2.00 },  //scout 
	{ "", 0, 0.0 }, //hegrenade 
	{ "", 0, 0.0 }, //xm1014 
	{ "", 0, 0.0 }, //c4 
	{ "weapon_mac10", 30, 3.15 }, //mac10 
	{ "weapon_aug", 30, 3.30 }, //aug 
	{ "", 0, 0.0 }, // smokegren 
	{ "weapon_elite", 30, 4.50 }, // elite 
	{ "weapon_fiveseven", 20, 2.70 }, // fiveseven 
	{ "weapon_ump45", 25, 3.50 }, // ump 
	{ "weapon_sg550", 30, 3.35 }, // sg550 
	{ "weapon_galil", 35, 2.45 }, // galil 
	{ "weapon_famas", 25, 3.30 }, // famas 
	{ "weapon_usp", 12, 2.70 }, // usp 
	{ "weapon_glock18", 20, 2.20 }, // glock 
	{ "weapon_awp", 10, 2.50 }, // awp 
	{ "weapon_mp5navy", 30, 2.63 }, // mp5 
	{ "weapon_m249", 100, 4.70 }, // m249 
	{ "", 0, 0.0 },// m3 
	{ "weapon_m4a1", 30, 3.05 }, // m4a1 
	{ "weapon_tmp", 30, 2.12 }, // tmp 
	{ "weapon_g3sg1", 20, 3.50 }, // g3sg1 
	{ "", 0, 0.0 },// flash 
	{ "weapon_deagle", 7, 2.20 }, // deagle 
	{ "weapon_sg552", 30, 3.00 }, // sg552 
	{ "weapon_ak47", 30, 2.45 }, // ak47 
	{ "", 0, 0.0 }, // knife 
	{ "weapon_p90", 50, 3.40 } // p90*/ 
} 

public plugin_init(){ 
    register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
    for( new i = 0; i < sizeof( C_WEAPON ); i++ ){ 
        if( !equal( C_WEAPON[ i ][ WeaponName ], "" ) ){ 
            RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, C_WEAPON[ i ][ WeaponName ], "reload", 1 ) 
        } 
    }
    RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "Ham_spawn",1)
    register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start");
}
public Ham_spawn(id) yazi[id] = true;

public ac(id) yazi[id] = true;

public reload( ent ){ 
    new id = get_pdata_cbase( ent, m_Player, 4 ) 
     
    if( !is_user_alive( id ) || !yazi[id] ){ 
        return PLUGIN_HANDLED; 
    } 
     
    new weapon, ammo, clip  
     
    weapon = get_user_weapon( id, clip, ammo )  
     
    if( ammo != 0 ){ 
        if( clip != C_WEAPON[ weapon ][ MaxClip ] ){       
            // Reload
            client_cmd(id,"say_team Sarjor Degistiriyorum Koruyun Beni!");
            yazi[id] = false;
            set_task(40.0,"ac",id);
        } 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE; 
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen holigan »


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
emrahbaba
Mesajlar: 458
Kayıt: Prş Eki 04, 2018 9:39 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.92
Clan İsmi: MaviBere ~ CsDm

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen emrahbaba »

Beyler saydan yazı çıksın yeterli
[Nick] SarJor Degisiyorum Koruyun Beni!

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Emre Gezer
Mesajlar: 1080
Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
Konum: Türkiye

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen Emre Gezer »

emrahbaba yazdı: Pzt Şub 04, 2019 4:07 pm Beyler saydan yazı çıksın yeterli
[Nick] SarJor Degisiyorum Koruyun Beni!
@amad ile benim attığım zaten istediğin şekilde.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Captan Price
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 514
Kayıt: Pzt Eki 29, 2018 12:22 pm
Konum: Antalya/Türkiye
Server Ip/DNS: cs38.csduragi.com
Clan İsmi: ZM Apocalypse
İletişim:

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen Captan Price »

Bunun yerine "r" tuşuna atanan bindi kullanıp, her tuşa basıldığında çıksa olmaz mı ? Birde bug olmaması için 10 saniye civarı engel koyulur. En azından mantıksal olarak iyi işler...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Emre Gezer
Mesajlar: 1080
Kayıt: Pzr May 15, 2016 12:08 pm
Konum: Türkiye

Sarjor değişiyorum koruyun beni Eklentisi

Mesaj gönderen Emre Gezer »

Captan Price yazdı: Pzt Şub 04, 2019 6:38 pm Bunun yerine "r" tuşuna atanan bindi kullanıp, her tuşa basıldığında çıksa olmaz mı ? Birde bug olmaması için 10 saniye civarı engel koyulur. En azından mantıksal olarak iyi işler...
Zaten atılan iki eklentiyide incelersen Ham_Weapon_Reload bunun için. True-False olayını engellemek için kullandık.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla