Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Jbmenu kodlama dersi

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4520
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

Jbmenu kodlama dersi

Mesaj gönderen ulyoS »

Anılcanın yaptığı menüyü al ve geliştir kısa ve öz hali bu. Geliştirmek için yeni menülere bakabilirsin zaten dilleri ufaktan biliyorsan ve ingilizcen de ufaktan varsa sorun olmaz öyle sıfırdan yazmak hem sıkar hem de zamanını boşa harcarsın.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ENESIZM
Mesajlar: 2191
Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
Konum: Mersin
Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
İletişim:

Jbmenu kodlama dersi

Mesaj gönderen ENESIZM »

By.Dehset yazdı: Çrş Eyl 19, 2018 10:35 am
ENESIZM yazdı: Çrş Eyl 19, 2018 2:28 am Neden olmasın ? Jbmenu yazmak hamallık mı ? Çok saçma düşünüyorsun... En azından bir kişinin kendi yazmadığı eklentiyi, kendim yazdım deyip, sadece hud renklerini ve yazılarını değiştirerek yazılmış oluyorsa asıl hamallık o oluyor.
Kusura bakma sen her jbmenu eklentisi yazdığında alttaki satırları inatla tekrar tekrar yazıyorsan hamallık olmuyor da ne oluyor ? Sen buralarda vakit harcarken ben çoktan farklı farklı fikirlerimi eklentide buluşturmuş olacağım. Ayrıca Eklentide not olarak "xxx adlı kişisinin kodlarından da yararlanılmıştır." diye not düşebilirsin. Bu satırları kullanmam eklentinin bana ait olmadığı anlamına gelmez.

Kod: Tümünü seç

public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
	if(!is_valid_player(attacker) || !is_valid_player(victim)) return HAM_IGNORED
	
	if (is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)	
	{
		switch(get_user_team(attacker))
		{
			case 1:
			{
				if(TCuchillo[attacker])
				{    
					
					SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(TDefaultDano))
					
					if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
					{
						SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hTDefaultDano))
					}
				}
				
				if(Destapador[attacker])
				{ 
					SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(PaloDano))
					
					if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
					{
						SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hPaloDano))
					}
				}
				
				if(Hacha[attacker])
				{    	
					SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HachaDano))
					
					if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
					{
						SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hHachaDano))
					}
				}
				
				if(Machete[attacker])
				{    	
					SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(MacheteDano))
					
					if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
					{
						SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hMacheteDano))
					}
				}
				
				if(Motocierra[attacker])
				{    
					SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(MotocierraDano))
				}
			}
			case 2:
			{
				if(CTCuchillo[attacker])
				{    
					SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(CTDefaultDano))
					
					if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
					{
						SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hCTDefaultDano))
					}
				}
			}
		}
	}
	if((damage_bits & DMG_FALL) && g_yuksek[victim])
	{
		return HAM_SUPERCEDE
	}
	if(is_valid_player(attacker) && g_hasar[attacker])
	{
		damage *= get_pcvar_float(hasar_miktar)
		SetHamParamFloat(4,damage)
	}
	
	return HAM_HANDLED
}  

public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(get_user_team(attacker) == 1)
	{
		g_jbpacks[attacker] += get_pcvar_num(g_killjp) 
		
		if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
		{
			g_jbpacks[attacker] += get_pcvar_num(g_killhsjp)
		}
	}
	
}
public native_jb_get_user_packs(id)
{
	return g_jbpacks[id];
}

public native_jb_set_user_packs(id, ammount)
{
	new id = get_param(1);
	new ammount = get_param(2);
	g_jbpacks[id] = ammount
	return 1;
}

public Event_Change_Weapon(id)
{
	new weaponID = read_data(2) 
	
	switch (get_user_team(id))
	{
		case 1:
		{
			if(Speed[id])
			{
				set_user_maxspeed(id, 500.0)
			}
			
			if(Speed2[id])
			{
				set_user_maxspeed(id, 380.0)
				
			}
			
			if(weaponID == CSW_KNIFE)
				
		{
			if(TCuchillo[id])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODELT)
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_MODELT)
			}
			
			if(Destapador[id])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Palo)
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Palo)
			}
			
			if(Hacha[id])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Hacha)
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Hacha)
			}
			
			if(Machete[id])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Machete)
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Machete)
			}
			
			if(Motocierra[id])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Moto)
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Moto)
			}
			
			
		}
	}
	case 2:
	{
		if(CTCuchillo[id] && weaponID == CSW_KNIFE)
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODELCT)
			set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_MODELCT)
		}
	}
	}
	if(meslek[id] == 2)
	{
		set_user_gravity(id,0.7)
	}

	if(g_frozen[id])
	{
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	}
	if(g_unammo[id]){
		new iWeapon = read_data(2)
		if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) )
		{
			fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	if(!pev_valid(entity))
		return FMRES_IGNORED
	if(!equali(model, OLDWORLD_MODEL)) 
		return FMRES_IGNORED
	new className[33]
	pev(entity, pev_classname, className, 32)
	if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade"))
	{
		engfunc(EngFunc_SetModel, entity, WORLD_MODEL)
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

public Fwd_EmitSound(id, channel, const sample[], Float:volume, Float:attn, flags, pitch)
{
	
	if (!is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	if(CTCuchillo[id])
	{
		if(get_user_team(id) == 2)
		{
			if (equal(sample[8], "kni", 3))
			{
				if (equal(sample[14], "sla", 3)) 
				{
					switch (random_num(1, 2))
					{
						case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_slash1, volume, attn, flags, pitch)
							case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_slash2, volume, attn, flags, pitch)
						}
					
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_deploy, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				if (equal(sample[14], "hit", 3))
				{
					if (sample[17] == 'w')
					{
						engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_wall, volume, attn, flags, pitch)
						return FMRES_SUPERCEDE;
					}
					else 
					{
						switch (random_num(1, 4))
						{
							case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit1, volume, attn, flags, pitch)
								case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit2, volume, attn, flags, pitch)
								case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit3, volume, attn, flags, pitch)
								case 4: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit4, volume, attn, flags, pitch)
							}
						
						return FMRES_SUPERCEDE;
					}
				}
				if (equal(sample[14], "sta", 3)) 
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_stab, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
			}
		}	
	}
	
	if(TCuchillo[id])
	{
		if(get_user_team(id) == 1)
		{
			if (equal(sample[8], "kni", 3))
			{
				if (equal(sample[14], "sla", 3)) 
				{
					switch (random_num(1, 2))
					{
						case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_slash1, volume, attn, flags, pitch)
							case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_slash2, volume, attn, flags, pitch)
						}
					
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_deploy, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				if (equal(sample[14], "hit", 3))
				{
					if (sample[17] == 'w') 
					{
						engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_wall, volume, attn, flags, pitch)
						return FMRES_SUPERCEDE;
					}
					else 
					{
						switch (random_num(1, 4))
						{
							case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit1, volume, attn, flags, pitch)
								case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit2, volume, attn, flags, pitch)
								case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit3, volume, attn, flags, pitch)
								case 4: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit4, volume, attn, flags, pitch)
							}
						
						return FMRES_SUPERCEDE;
					}
				}
				if (equal(sample[14], "sta", 3))
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_stab, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
			}
		}
	}
	
	if(Destapador[id])
	{
		if (equal(sample[8], "kni", 3))
		{
			if (equal(sample[14], "sla", 3)) 
			{
				switch (random_num(1, 2))
				{
					case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_slash1, volume, attn, flags, pitch)
						case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_slash2, volume, attn, flags, pitch)
						
				}
				
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_deploy, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if (equal(sample[14], "hit", 3))
			{
				if (sample[17] == 'w') 
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_wall, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				else 
				{
					switch (random_num(1, 4))
					{
						case 1:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit1, volume, attn, flags, pitch)
							case 2:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit2, volume, attn, flags, pitch)
							case 3:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit3, volume, attn, flags, pitch)
							case 4:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit4, volume, attn, flags, pitch)
						}
					
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
			}
			if (equal(sample[14], "sta", 3))
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_stab, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
		}
	}
	
	if(Hacha[id])
	{
		
		if (equal(sample[8], "kni", 3))
		{
			if (equal(sample[14], "sla", 3))
			{
				switch (random_num(1, 2))
				{
					case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_slash1, volume, attn, flags, pitch)
						case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_slash2, volume, attn, flags, pitch)
					}
				
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_deploy, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if (equal(sample[14], "hit", 3))
			{
				if (sample[17] == 'w')
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_wall, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				else 
				{
					switch (random_num(1, 3))
					{
						case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_hit1, volume, attn, flags, pitch)
							case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_hit2, volume, attn, flags, pitch)
							case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_hit3, volume, attn, flags, pitch)
						}
					
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
			}
			if (equal(sample[14], "sta", 3)) 
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_stab, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
		}
	}
	
	if(Machete[id])
	{
		if (equal(sample[8], "kni", 3))
		{
			if (equal(sample[14], "sla", 3)) 
			{
				switch (random_num(1, 2))
				{
					case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_slash1, volume, attn, flags, pitch)
						case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_slash2, volume, attn, flags, pitch)
					}
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_deploy, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if (equal(sample[14], "hit", 3))
			{
				if (sample[17] == 'w') 
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_wall, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				else // hit
				{
					switch (random_num(1, 4))
					{
						case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit1, volume, attn, flags, pitch)
							case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit2, volume, attn, flags, pitch)
							case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit3, volume, attn, flags, pitch)
							case 4: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit4, volume, attn, flags, pitch)
						}
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
			}
			if (equal(sample[14], "sta", 3)) 
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_stab, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
		}
	}
	
	if(Motocierra[id])
	{
		
		if (equal(sample[8], "kni", 3))
		{
			if (equal(sample[14], "sla", 3))
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_slash, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_deploy, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			if (equal(sample[14], "hit", 3))
			{
				if (sample[17] == 'w') 
				{
					engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_wall, volume, attn, flags, pitch)
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
				else 
				{
					switch (random_num(1, 2))
					{
						case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_hit1, volume, attn, flags, pitch)
							case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_hit2, volume, attn, flags, pitch)
							
					}
					return FMRES_SUPERCEDE;
				}
			}
			if (equal(sample[14], "sta", 3)) 
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_stab, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
		}
	}	
	return FMRES_IGNORED;
}
Zaman bana göre çok önemli bir kavramdır. Minimum zamanda maksimum verimi almayı hedefleyerek işimi yapan bir insanım. Bu sadece eklenti yazmak olarak anlaşılmasın, hayatın her alanı da dahil.
Alıntıdan bahsetmedim. Alıntı yazmak başka "ben yazdım" demek başka oluyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10427
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Jbmenu kodlama dersi

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Yeni bir içerik çıkmaz sıfırdan yazınca. En fazla seçeneği çoğaltırsınız. En iyisi iyi bir jb menüyü alıp sağlam bir editlemek ve authoru değiştirmek. Pardon değiştirmemek Edit xxx. Eklemektir..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MawiLarq
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 155
Kayıt: Pzr Eki 16, 2016 9:50 am

Jbmenu kodlama dersi

Mesaj gönderen MawiLarq »

Kod: Tümünü seç

if(y_Koruma[id] == 1){
		g_faktif[id][silahID] = "";
		g_fpaktif[id][silahID] = "";
		y_SilahGonder[y_SilahId[id]] = "";
		y_SilahGonder2[y_SilahId[id]] = "";
		y_SilahGonder3[y_SilahId[id]] = "";
		if(g_raktif[id][silahID] > 0 && g_sahip[id][g_raktif[id][silahID]] > 0){
			formatex(Degerlenen,charsmax(Degerlenen),"models/%s%s",ANAKLASOR,UcretliS[g_raktif[id][silahID]][1]);
			formatex(Degerlenen2,charsmax(Degerlenen2),"models/%s%s",ANAKLASOR,UcretliS[g_raktif[id][silahID]][5]);
			formatex(Degerlenen3,charsmax(Degerlenen3),"models/%s%s",ANAKLASOR,UcretliS[g_raktif[id][silahID]][6]);
			copy(g_fpaktif[id][silahID],55,Degerlenen2);
			copy(y_SilahGonder2[y_SilahId[id]],55,Degerlenen2);
			copy(y_SilahGonder3[y_SilahId[id]],55,Degerlenen3);
		}
		else{
			formatex(Degerlenen,charsmax(Degerlenen),"models/%s%s",ALTKLASOR,UcretsizS[silahID][0]);
		}
		copy(g_faktif[id][silahID],55,Degerlenen);
		copy(y_SilahGonder[y_SilahId[id]],55,Degerlenen);
		set_pev(id, pev_viewmodel2, g_faktif[id][silahID])
	}
	else{
		copy(g_faktif[id][silahID],55,y_SilahGonder[y_SilahId[id]]);
		copy(g_fpaktif[id][silahID],55,y_SilahGonder2[y_SilahId[id]]);
		if(strlen(g_fpaktif[id][silahID]) > 0){
			set_pev(id, pev_weaponmodel2,  g_fpaktif[id][silahID])
		}
		set_pev(id, pev_viewmodel2, g_faktif[id][silahID])
	}
	return HAM_IGNORED;

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla