Jbmenu kodlama dersi
Moderatör: Moderatörler
-
- Mesajlar: 4520
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
Jbmenu kodlama dersi
Anılcanın yaptığı menüyü al ve geliştir kısa ve öz hali bu. Geliştirmek için yeni menülere bakabilirsin zaten dilleri ufaktan biliyorsan ve ingilizcen de ufaktan varsa sorun olmaz öyle sıfırdan yazmak hem sıkar hem de zamanını boşa harcarsın.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2191
- Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
- Konum: Mersin
- Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
- İletişim:
Jbmenu kodlama dersi
Alıntıdan bahsetmedim. Alıntı yazmak başka "ben yazdım" demek başka oluyor.By.Dehset yazdı: Çrş Eyl 19, 2018 10:35 amKusura bakma sen her jbmenu eklentisi yazdığında alttaki satırları inatla tekrar tekrar yazıyorsan hamallık olmuyor da ne oluyor ? Sen buralarda vakit harcarken ben çoktan farklı farklı fikirlerimi eklentide buluşturmuş olacağım. Ayrıca Eklentide not olarak "xxx adlı kişisinin kodlarından da yararlanılmıştır." diye not düşebilirsin. Bu satırları kullanmam eklentinin bana ait olmadığı anlamına gelmez.ENESIZM yazdı: Çrş Eyl 19, 2018 2:28 am Neden olmasın ? Jbmenu yazmak hamallık mı ? Çok saçma düşünüyorsun... En azından bir kişinin kendi yazmadığı eklentiyi, kendim yazdım deyip, sadece hud renklerini ve yazılarını değiştirerek yazılmış oluyorsa asıl hamallık o oluyor.Zaman bana göre çok önemli bir kavramdır. Minimum zamanda maksimum verimi almayı hedefleyerek işimi yapan bir insanım. Bu sadece eklenti yazmak olarak anlaşılmasın, hayatın her alanı da dahil.Kod: Tümünü seç
public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits) { if(!is_valid_player(attacker) || !is_valid_player(victim)) return HAM_IGNORED if (is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { switch(get_user_team(attacker)) { case 1: { if(TCuchillo[attacker]) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(TDefaultDano)) if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hTDefaultDano)) } } if(Destapador[attacker]) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(PaloDano)) if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hPaloDano)) } } if(Hacha[attacker]) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(HachaDano)) if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hHachaDano)) } } if(Machete[attacker]) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(MacheteDano)) if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hMacheteDano)) } } if(Motocierra[attacker]) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(MotocierraDano)) } } case 2: { if(CTCuchillo[attacker]) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(CTDefaultDano)) if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hCTDefaultDano)) } } } } } if((damage_bits & DMG_FALL) && g_yuksek[victim]) { return HAM_SUPERCEDE } if(is_valid_player(attacker) && g_hasar[attacker]) { damage *= get_pcvar_float(hasar_miktar) SetHamParamFloat(4,damage) } return HAM_HANDLED } public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib) { if(get_user_team(attacker) == 1) { g_jbpacks[attacker] += get_pcvar_num(g_killjp) if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD) { g_jbpacks[attacker] += get_pcvar_num(g_killhsjp) } } } public native_jb_get_user_packs(id) { return g_jbpacks[id]; } public native_jb_set_user_packs(id, ammount) { new id = get_param(1); new ammount = get_param(2); g_jbpacks[id] = ammount return 1; } public Event_Change_Weapon(id) { new weaponID = read_data(2) switch (get_user_team(id)) { case 1: { if(Speed[id]) { set_user_maxspeed(id, 500.0) } if(Speed2[id]) { set_user_maxspeed(id, 380.0) } if(weaponID == CSW_KNIFE) { if(TCuchillo[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODELT) set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_MODELT) } if(Destapador[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Palo) set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Palo) } if(Hacha[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Hacha) set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Hacha) } if(Machete[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Machete) set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Machete) } if(Motocierra[id]) { set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_Moto) set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_Moto) } } } case 2: { if(CTCuchillo[id] && weaponID == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODELCT) set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_MODELCT) } } } if(meslek[id] == 2) { set_user_gravity(id,0.7) } if(g_frozen[id]) { engclient_cmd(id,"weapon_knife") } if(g_unammo[id]){ new iWeapon = read_data(2) if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) ) { fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] ) } } return PLUGIN_CONTINUE } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, OLDWORLD_MODEL)) return FMRES_IGNORED new className[33] pev(entity, pev_classname, className, 32) if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade")) { engfunc(EngFunc_SetModel, entity, WORLD_MODEL) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } public Fwd_EmitSound(id, channel, const sample[], Float:volume, Float:attn, flags, pitch) { if (!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; if(CTCuchillo[id]) { if(get_user_team(id) == 2) { if (equal(sample[8], "kni", 3)) { if (equal(sample[14], "sla", 3)) { switch (random_num(1, 2)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_slash1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_slash2, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_deploy, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } if (equal(sample[14], "hit", 3)) { if (sample[17] == 'w') { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_wall, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } else { switch (random_num(1, 4)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit2, volume, attn, flags, pitch) case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit3, volume, attn, flags, pitch) case 4: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_hit4, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } } if (equal(sample[14], "sta", 3)) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ct_stab, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } } } } if(TCuchillo[id]) { if(get_user_team(id) == 1) { if (equal(sample[8], "kni", 3)) { if (equal(sample[14], "sla", 3)) { switch (random_num(1, 2)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_slash1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_slash2, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_deploy, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } if (equal(sample[14], "hit", 3)) { if (sample[17] == 'w') { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_wall, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } else { switch (random_num(1, 4)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit2, volume, attn, flags, pitch) case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit3, volume, attn, flags, pitch) case 4: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_hit4, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } } if (equal(sample[14], "sta", 3)) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, t_stab, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } } } } if(Destapador[id]) { if (equal(sample[8], "kni", 3)) { if (equal(sample[14], "sla", 3)) { switch (random_num(1, 2)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_slash1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_slash2, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_deploy, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } if (equal(sample[14], "hit", 3)) { if (sample[17] == 'w') { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_wall, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } else { switch (random_num(1, 4)) { case 1:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit1, volume, attn, flags, pitch) case 2:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit2, volume, attn, flags, pitch) case 3:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit3, volume, attn, flags, pitch) case 4:engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_hit4, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } } if (equal(sample[14], "sta", 3)) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, palo_stab, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } } } if(Hacha[id]) { if (equal(sample[8], "kni", 3)) { if (equal(sample[14], "sla", 3)) { switch (random_num(1, 2)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_slash1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_slash2, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_deploy, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } if (equal(sample[14], "hit", 3)) { if (sample[17] == 'w') { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_wall, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } else { switch (random_num(1, 3)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_hit1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_hit2, volume, attn, flags, pitch) case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_hit3, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } } if (equal(sample[14], "sta", 3)) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, hacha_stab, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } } } if(Machete[id]) { if (equal(sample[8], "kni", 3)) { if (equal(sample[14], "sla", 3)) { switch (random_num(1, 2)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_slash1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_slash2, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_deploy, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } if (equal(sample[14], "hit", 3)) { if (sample[17] == 'w') { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_wall, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } else // hit { switch (random_num(1, 4)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit2, volume, attn, flags, pitch) case 3: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit3, volume, attn, flags, pitch) case 4: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_hit4, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } } if (equal(sample[14], "sta", 3)) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, machete_stab, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } } } if(Motocierra[id]) { if (equal(sample[8], "kni", 3)) { if (equal(sample[14], "sla", 3)) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_slash, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav")) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_deploy, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } if (equal(sample[14], "hit", 3)) { if (sample[17] == 'w') { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_wall, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } else { switch (random_num(1, 2)) { case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_hit1, volume, attn, flags, pitch) case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_hit2, volume, attn, flags, pitch) } return FMRES_SUPERCEDE; } } if (equal(sample[14], "sta", 3)) { engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, motocierra_stab, volume, attn, flags, pitch) return FMRES_SUPERCEDE; } } } return FMRES_IGNORED; }
Link: | |
Linklerini gizle |
Jbmenu kodlama dersi
Yeni bir içerik çıkmaz sıfırdan yazınca. En fazla seçeneği çoğaltırsınız. En iyisi iyi bir jb menüyü alıp sağlam bir editlemek ve authoru değiştirmek. Pardon değiştirmemek Edit xxx. Eklemektir..
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 155
- Kayıt: Pzr Eki 16, 2016 9:50 am
Jbmenu kodlama dersi
Kod: Tümünü seç
if(y_Koruma[id] == 1){
g_faktif[id][silahID] = "";
g_fpaktif[id][silahID] = "";
y_SilahGonder[y_SilahId[id]] = "";
y_SilahGonder2[y_SilahId[id]] = "";
y_SilahGonder3[y_SilahId[id]] = "";
if(g_raktif[id][silahID] > 0 && g_sahip[id][g_raktif[id][silahID]] > 0){
formatex(Degerlenen,charsmax(Degerlenen),"models/%s%s",ANAKLASOR,UcretliS[g_raktif[id][silahID]][1]);
formatex(Degerlenen2,charsmax(Degerlenen2),"models/%s%s",ANAKLASOR,UcretliS[g_raktif[id][silahID]][5]);
formatex(Degerlenen3,charsmax(Degerlenen3),"models/%s%s",ANAKLASOR,UcretliS[g_raktif[id][silahID]][6]);
copy(g_fpaktif[id][silahID],55,Degerlenen2);
copy(y_SilahGonder2[y_SilahId[id]],55,Degerlenen2);
copy(y_SilahGonder3[y_SilahId[id]],55,Degerlenen3);
}
else{
formatex(Degerlenen,charsmax(Degerlenen),"models/%s%s",ALTKLASOR,UcretsizS[silahID][0]);
}
copy(g_faktif[id][silahID],55,Degerlenen);
copy(y_SilahGonder[y_SilahId[id]],55,Degerlenen);
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_faktif[id][silahID])
}
else{
copy(g_faktif[id][silahID],55,y_SilahGonder[y_SilahId[id]]);
copy(g_fpaktif[id][silahID],55,y_SilahGonder2[y_SilahId[id]]);
if(strlen(g_fpaktif[id][silahID]) > 0){
set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_fpaktif[id][silahID])
}
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_faktif[id][silahID])
}
return HAM_IGNORED;
Link: | |
Linklerini gizle |