Istek eklenti
Moderatör: Moderatörler
Istek eklenti
Eklenti dikey hızı değil yatayda yapılan hızı baz alarak ölçüm yapıyor. Yukarıdan atlayanı öldürmez
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
hocam denedim şuan botlara karşı yukardan atladım direk öldüm aşağı inmedenFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:27 pm Eklenti dikey hızı değil yatayda yapılan hızı baz alarak ölçüm yapıyor. Yukarıdan atlayanı öldürmez
hatta zombinin uzun zıplama özelliğinde bile ctrl spece aynı anda bastıgı zaman bile ölüyor

Link: | |
Linklerini gizle |
Istek eklenti
Eklenti İçerisinden Hız Sınırı Değerini Arttır.. Aşağıya doğru inerken dimdik inmiyorsundur. Yatayda hızın yine 1300.0 ' ü geçiyordur.
Kod: Tümünü seç
#define HIZ_SINIRI 1300.0
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
HIZ_SINIRI 300.0 olarak kullanıyorum cunku suyun ustunde istediğim gibi oluyor hızını 1300 yaparsam suyun üstünde istediği kadar bunny yapabiliyorFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:37 pm Eklenti İçerisinden Hız Sınırı Değerini Arttır.. Aşağıya doğru inerken dimdik inmiyorsundur. Yatayda hızın yine 1300.0 ' ü geçiyordur.Kod: Tümünü seç
#define HIZ_SINIRI 1300.0
Link: | |
Linklerini gizle |
Istek eklenti
E güzel kardeşim : )
Sana ilk başta oyuncuyu yavaşlatabilecek şekilde attım onu kullansana.
Sana ilk başta oyuncuyu yavaşlatabilecek şekilde attım onu kullansana.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 888
- Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
- Konum: İzmir/Buca
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
HocamFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:53 pm E güzel kardeşim : )
Sana ilk başta oyuncuyu yavaşlatabilecek şekilde attım onu kullansana.

yavaşlatma kullanırsam yine aynısın yapıcak ceza olarak slay daha uygun gördüm
suya temes ettiği gibi yapabilme şansımız yokmu

Link: | |
Linklerini gizle |
Istek eklenti
Benden Bu Kadar : )
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"
#define HIZ_SINIRI 1300.0
new TaskEnt, maxplayers
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_Think, "Think")
TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
maxplayers = get_maxplayers()
}
public Think(ent)
{
if(ent == TaskEnt)
{
Hiz_Sinirla()
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
}
}
Hiz_Sinirla()
{
static i, target
static Float:velocity[3]
static Float:speedh , Float:speed
for(i=1; i<=maxplayers; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue
target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
pev(target, pev_velocity, velocity)
speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
speed = floatsqroot(floatpower(velocity[2], 2.0) )
if ( speedh > HIZ_SINIRI && speed < 250.0 ) user_kill(i)
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
Hocam siz elinizden geleni yaptınız yinede sağolunFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 7:17 pm Benden Bu Kadar : )
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI" #define VERSION "1.00" #define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa" #define HIZ_SINIRI 1300.0 new TaskEnt, maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_Think, "Think") TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think") set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01) maxplayers = get_maxplayers() } public Think(ent) { if(ent == TaskEnt) { Hiz_Sinirla() set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1) } } Hiz_Sinirla() { static i, target static Float:velocity[3] static Float:speedh , Float:speed for(i=1; i<=maxplayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i pev(target, pev_velocity, velocity) speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0)) speed = floatsqroot(floatpower(velocity[2], 2.0) ) if ( speedh > HIZ_SINIRI && speed < 250.0 ) user_kill(i) } }

Link: | |
Linklerini gizle |