Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Istek eklenti

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Eklenti dikey hızı değil yatayda yapılan hızı baz alarak ölçüm yapıyor. Yukarıdan atlayanı öldürmez

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:27 pm Eklenti dikey hızı değil yatayda yapılan hızı baz alarak ölçüm yapıyor. Yukarıdan atlayanı öldürmez
hocam denedim şuan botlara karşı yukardan atladım direk öldüm aşağı inmeden
hatta zombinin uzun zıplama özelliğinde bile ctrl spece aynı anda bastıgı zaman bile ölüyor :(

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Eklenti İçerisinden Hız Sınırı Değerini Arttır.

Kod: Tümünü seç

#define HIZ_SINIRI 1300.0
. Aşağıya doğru inerken dimdik inmiyorsundur. Yatayda hızın yine 1300.0 ' ü geçiyordur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:37 pm Eklenti İçerisinden Hız Sınırı Değerini Arttır.

Kod: Tümünü seç

#define HIZ_SINIRI 1300.0
. Aşağıya doğru inerken dimdik inmiyorsundur. Yatayda hızın yine 1300.0 ' ü geçiyordur.
HIZ_SINIRI 300.0 olarak kullanıyorum cunku suyun ustunde istediğim gibi oluyor hızını 1300 yaparsam suyun üstünde istediği kadar bunny yapabiliyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

E güzel kardeşim : )

Sana ilk başta oyuncuyu yavaşlatabilecek şekilde attım onu kullansana.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

ahmetsencanx2
Mesajlar: 888
Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
Konum: İzmir/Buca

Istek eklenti

Mesaj gönderen ahmetsencanx2 »

bence suya temas ettiğini algılattırmak lazım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:53 pm E güzel kardeşim : )

Sana ilk başta oyuncuyu yavaşlatabilecek şekilde attım onu kullansana.
Hocam :)
yavaşlatma kullanırsam yine aynısın yapıcak ceza olarak slay daha uygun gördüm
suya temes ettiği gibi yapabilme şansımız yokmu :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Benden Bu Kadar : )

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define HIZ_SINIRI 1300.0

new TaskEnt, maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Think, "Think")
	
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	
	
	
	maxplayers = get_maxplayers()
	

}

public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		Hiz_Sinirla()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + 0.1)
	}
}



Hiz_Sinirla()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	static Float:speedh , Float:speed
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
		speed = floatsqroot(floatpower(velocity[2], 2.0) )
		
		if ( speedh > HIZ_SINIRI && speed < 250.0 ) user_kill(i)
	}
	
}










Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 7:17 pm Benden Bu Kadar : )

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define HIZ_SINIRI 1300.0

new TaskEnt, maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Think, "Think")
	
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	
	
	
	maxplayers = get_maxplayers()
	

}

public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		Hiz_Sinirla()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + 0.1)
	}
}



Hiz_Sinirla()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	static Float:speedh , Float:speed
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
		speed = floatsqroot(floatpower(velocity[2], 2.0) )
		
		if ( speedh > HIZ_SINIRI && speed < 250.0 ) user_kill(i)
	}
	
}









Hocam siz elinizden geleni yaptınız yinede sağolun :) bi holiganda var bide wwarzda galiba onlarda paylaşmaz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Eklenti işini gördü mü ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla