Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Istek eklenti

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Telefonla aklımda kaldığı kadarıyla yazdım. Studio programsız , hata vermediğine dua edin : )

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 3:27 pm
draven yazdı: Pzt Ağu 06, 2018 8:37 am Merhaba
Arkadaslar bir serverde gördüm
Oyuncu suyun üstünde bunny yapmaya basladiginda belirli bi hiz limiti gecince otomatik slay yiyor
bu eklentiyi yapabilirmisiniz yada elinizde varsa paylaşabilirmsnz
[Clan] Oyuncu Dede'da [Hizli Yuzme | Fast Swim] Tespit Edildi

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define HIZ_SINIRI 1300.0

new TaskEnt, maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Think, "Think")
	
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	
	
	
	maxplayers = get_maxplayers()
	

}

public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		Hiz_Sinirla()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + 0.1)
	}
}



Hiz_Sinirla()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	static Float:speedh
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
		
		if ( HIZ_SINIRI < speedh ){
		
			client_cmd(i,"-forward")
			client_cmd(i,"+back")
			client_print(i,print_chat,"HIZ SINIRINI IHLAL ETTIGINIZ ICIN YAVASLATILDINIZ.")
			set_task(1.0,"eksi_back",i)
		
	
		}
	}
	
}
public eksi_back(id) client_cmd(id,"-back")
malesef olmamış hocam

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Test ettim eklenti çalışıyor. Öldürmüyor Sadece Yavaşlatıyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 5:11 pm Test ettim eklenti çalışıyor. Öldürmüyor Sadece Yavaşlatıyor
suyun üstünde bunny yapiyorum ama yine yavaşlatmiyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Hızın 1300.0 ' ı geçtiğinde otomatik olarak consola +back yazar

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 5:13 pm Hızın 1300.0 ' ı geçtiğinde otomatik olarak consola +back yazar
hocam öldürmeye ayarliyabilirmisiniz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define HIZ_SINIRI 1300.0

new TaskEnt, maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Think, "Think")
	
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	
	
	
	maxplayers = get_maxplayers()
	

}

public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		Hiz_Sinirla()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + 0.1)
	}
}



Hiz_Sinirla()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	static Float:speedh
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
		
		if ( HIZ_SINIRI < speedh ) is_user_kill(i)
	}
	
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 5:56 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define HIZ_SINIRI 1300.0

new TaskEnt, maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Think, "Think")
	
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	
	
	
	maxplayers = get_maxplayers()
	

}

public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		Hiz_Sinirla()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + 0.1)
	}
}



Hiz_Sinirla()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	static Float:speedh
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
		
		if ( HIZ_SINIRI < speedh ) is_user_kill(i)
	}
	
}
hocam 1 hata verdi :( birde bunda hud göremedim ama onu da ekliyebilirmisiniz "Sunucu Tarafından olduruldunuz"
error 017: undefined symbol "is_user_kill"

1 Error.
Compile failed!

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2896
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Istek eklenti

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define HIZ_SINIRI 1300.0

new TaskEnt, maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Think, "Think")
	
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	
	
	
	maxplayers = get_maxplayers()
	

}

public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		Hiz_Sinirla()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + 0.1)
	}
}



Hiz_Sinirla()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	static Float:speedh
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
		
		if ( HIZ_SINIRI < speedh ) user_kill(i)
	}
	
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
draven
Mesajlar: 119
Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm

Istek eklenti

Mesaj gönderen draven »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:09 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"

#define HIZ_SINIRI 1300.0

new TaskEnt, maxplayers

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_Think, "Think")
	
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	
	
	
	maxplayers = get_maxplayers()
	

}

public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		Hiz_Sinirla()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + 0.1)
	}
}



Hiz_Sinirla()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	static Float:speedh
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
		
		if ( HIZ_SINIRI < speedh ) user_kill(i)
	}
	
}
hocam öldürme olmuş teşekkürler fakat söyle birşey farkettim mesela yüksek biryerden atlayıncada aynı tepkiyi veriyor ben bu eklentiyi sadece suyun ustunde aktif olmasını istiyorum örneğin yüksek bir yerden atlayınca daha suya değmeden ölüyorsunuz
onun için bişreyler yapabilirmiyiz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla