Istek eklenti
Moderatör: Moderatörler
Istek eklenti
Telefonla aklımda kaldığı kadarıyla yazdım. Studio programsız , hata vermediğine dua edin : )
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
malesef olmamış hocamFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 3:27 pmdraven yazdı: Pzt Ağu 06, 2018 8:37 am Merhaba
Arkadaslar bir serverde gördüm
Oyuncu suyun üstünde bunny yapmaya basladiginda belirli bi hiz limiti gecince otomatik slay yiyor
bu eklentiyi yapabilirmisiniz yada elinizde varsa paylaşabilirmsnz
[Clan] Oyuncu Dede'da [Hizli Yuzme | Fast Swim] Tespit EdildiKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI" #define VERSION "1.00" #define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa" #define HIZ_SINIRI 1300.0 new TaskEnt, maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_Think, "Think") TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think") set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01) maxplayers = get_maxplayers() } public Think(ent) { if(ent == TaskEnt) { Hiz_Sinirla() set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1) } } Hiz_Sinirla() { static i, target static Float:velocity[3] static Float:speedh for(i=1; i<=maxplayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i pev(target, pev_velocity, velocity) speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0)) if ( HIZ_SINIRI < speedh ){ client_cmd(i,"-forward") client_cmd(i,"+back") client_print(i,print_chat,"HIZ SINIRINI IHLAL ETTIGINIZ ICIN YAVASLATILDINIZ.") set_task(1.0,"eksi_back",i) } } } public eksi_back(id) client_cmd(id,"-back")
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
suyun üstünde bunny yapiyorum ama yine yavaşlatmiyorFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 5:11 pm Test ettim eklenti çalışıyor. Öldürmüyor Sadece Yavaşlatıyor
Link: | |
Linklerini gizle |
Istek eklenti
Hızın 1300.0 ' ı geçtiğinde otomatik olarak consola +back yazar
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
hocam öldürmeye ayarliyabilirmisinizFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 5:13 pm Hızın 1300.0 ' ı geçtiğinde otomatik olarak consola +back yazar
Link: | |
Linklerini gizle |
Istek eklenti
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"
#define HIZ_SINIRI 1300.0
new TaskEnt, maxplayers
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_Think, "Think")
TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
maxplayers = get_maxplayers()
}
public Think(ent)
{
if(ent == TaskEnt)
{
Hiz_Sinirla()
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
}
}
Hiz_Sinirla()
{
static i, target
static Float:velocity[3]
static Float:speedh
for(i=1; i<=maxplayers; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue
target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
pev(target, pev_velocity, velocity)
speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
if ( HIZ_SINIRI < speedh ) is_user_kill(i)
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
hocam 1 hata verdiFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 5:56 pmKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI" #define VERSION "1.00" #define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa" #define HIZ_SINIRI 1300.0 new TaskEnt, maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_Think, "Think") TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think") set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01) maxplayers = get_maxplayers() } public Think(ent) { if(ent == TaskEnt) { Hiz_Sinirla() set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1) } } Hiz_Sinirla() { static i, target static Float:velocity[3] static Float:speedh for(i=1; i<=maxplayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i pev(target, pev_velocity, velocity) speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0)) if ( HIZ_SINIRI < speedh ) is_user_kill(i) } }

error 017: undefined symbol "is_user_kill"
1 Error.
Compile failed!
Link: | |
Linklerini gizle |
Istek eklenti
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"
#define HIZ_SINIRI 1300.0
new TaskEnt, maxplayers
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_Think, "Think")
TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
maxplayers = get_maxplayers()
}
public Think(ent)
{
if(ent == TaskEnt)
{
Hiz_Sinirla()
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
}
}
Hiz_Sinirla()
{
static i, target
static Float:velocity[3]
static Float:speedh
for(i=1; i<=maxplayers; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue
target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
pev(target, pev_velocity, velocity)
speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
if ( HIZ_SINIRI < speedh ) user_kill(i)
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 119
- Kayıt: Pzr Haz 03, 2018 3:12 pm
Istek eklenti
hocam öldürme olmuş teşekkürler fakat söyle birşey farkettim mesela yüksek biryerden atlayıncada aynı tepkiyi veriyor ben bu eklentiyi sadece suyun ustunde aktif olmasını istiyorum örneğin yüksek bir yerden atlayınca daha suya değmeden ölüyorsunuzFatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 16, 2018 6:09 pmKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI" #define VERSION "1.00" #define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa" #define HIZ_SINIRI 1300.0 new TaskEnt, maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_Think, "Think") TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")) set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think") set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01) maxplayers = get_maxplayers() } public Think(ent) { if(ent == TaskEnt) { Hiz_Sinirla() set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1) } } Hiz_Sinirla() { static i, target static Float:velocity[3] static Float:speedh for(i=1; i<=maxplayers; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i pev(target, pev_velocity, velocity) speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0)) if ( HIZ_SINIRI < speedh ) user_kill(i) } }
onun için bişreyler yapabilirmiyiz
Link: | |
Linklerini gizle |