Animasyon modeli bulunup ayarlanır o sorun değil idarelik bu kullanılabilir hangi ipden örnek aldıysa ss'i mutasyon modelini bulabilir.holigan yazdı: Cmt May 26, 2018 12:37 pmArkadaşın istediği ile bu eklenti farklı şeylerShooTeR yazdı: Cmt May 26, 2018 10:27 amhttps://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=182408
sunu deneyin bakayım bi
senin attığın sadece ekrana pençe efekti veriyor .spr ile
arkadaşın istediği mutasyon animasyonu olan bir modeli çalıştıran eklenti
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
Moderatör: Moderatörler
-
ShooTeR
- Mesajlar: 4497
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ShooTeR
- Mesajlar: 4497
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <xs>
#define PLUGIN "[ZP] Addon: Infect-Effect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dias"
new g_effect_id[33], g_had_effect[33]
new const effect_model[] = "sprites/infect-effect.spr"
new cvar_scale, cvar_showtime, cvar_lightlevel
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_spawn_post", 1)
register_forward(FM_AddToFullPack, "fw_WhatTheFuck_Post", 1)
cvar_scale = register_cvar("zp_in-ef_scale", "0.035")
cvar_showtime = register_cvar("zp_in-ef_showtime", "2.0")
cvar_lightlevel = register_cvar("zp_in-ef_lightlevel", "100.0")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(effect_model)
precache_model("models/v_infect.mdl")
}
public fw_spawn_post(id)
{
if(g_had_effect[id])
remove_effect(id)
}
public zp_user_infected_post(id, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker))
{
show_effect(id)
}
}
public show_effect(id)
{
g_effect_id[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_sprite"))
if (!pev_valid(g_effect_id[id]))
return
g_had_effect[id] = 1
set_pev(g_effect_id[id], pev_solid, SOLID_NOT)
set_pev(g_effect_id[id], pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
engfunc(EngFunc_SetModel, g_effect_id[id], effect_model)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_infect.mdl")
set_pev(g_effect_id[id], pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
set_pev(g_effect_id[id], pev_renderamt, 0.0)
set_pev(g_effect_id[id], pev_owner, id)
set_pev(g_effect_id[id], pev_scale, get_pcvar_float(cvar_scale))
set_pev(g_effect_id[id], pev_light_level, get_pcvar_float(cvar_lightlevel))
set_task(get_pcvar_float(cvar_showtime), "remove_effect", g_effect_id[id])
}
public fw_WhatTheFuck_Post(es, e, ent, host, host_flags, player, p_set)
{
if(!(0 < host < 33))
return FMRES_IGNORED
if(ent != g_effect_id[host] || !pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
if(pev(ent, pev_owner) != host)
return FMRES_IGNORED
if(!is_user_alive(host))
return FMRES_IGNORED
static Float:origin[3], Float:forvec[3], Float:voffsets[3], Float:Angles[3]
pev(host, pev_origin, origin)
pev(host, pev_view_ofs, voffsets)
pev(host, pev_angles, Angles)
xs_vec_add(origin, voffsets, origin)
// Get a forward vector in the direction of player's aim
velocity_by_aim(host, 10, forvec)
// Set the sprite on the new origin
xs_vec_add(origin, forvec, origin)
engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
set_es(es, ES_Origin, origin)
set_es(es, ES_Angles, Angles)
// Make the sprite visible
set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
set_es(es, ES_RenderAmt, 200)
return FMRES_HANDLED
}
public remove_effect(ent)
{
g_had_effect[pev(ent, pev_owner)] = 0
if(pev_valid(ent))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
burakxd383
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
-
ShooTeR
- Mesajlar: 4497
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
-
CsKolik
Konu Sahibi - Mesajlar: 429
- Kayıt: Çrş Şub 01, 2017 3:42 pm
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
Kisa bir süre icersinde deneyip donecegim dostum saolShooTeR yazdı: Pzr May 27, 2018 12:10 amŞunu bir dene bakalım. modelide models icine ykleKod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> #include <xs> #define PLUGIN "[ZP] Addon: Infect-Effect" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Dias" new g_effect_id[33], g_had_effect[33] new const effect_model[] = "sprites/infect-effect.spr" new cvar_scale, cvar_showtime, cvar_lightlevel public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_spawn_post", 1) register_forward(FM_AddToFullPack, "fw_WhatTheFuck_Post", 1) cvar_scale = register_cvar("zp_in-ef_scale", "0.035") cvar_showtime = register_cvar("zp_in-ef_showtime", "2.0") cvar_lightlevel = register_cvar("zp_in-ef_lightlevel", "100.0") } public plugin_precache() { precache_model(effect_model) precache_model("models/v_infect.mdl") } public fw_spawn_post(id) { if(g_had_effect[id]) remove_effect(id) } public zp_user_infected_post(id, attacker) { if(is_user_alive(attacker)) { show_effect(id) } } public show_effect(id) { g_effect_id[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_sprite")) if (!pev_valid(g_effect_id[id])) return g_had_effect[id] = 1 set_pev(g_effect_id[id], pev_solid, SOLID_NOT) set_pev(g_effect_id[id], pev_movetype, MOVETYPE_NONE) engfunc(EngFunc_SetModel, g_effect_id[id], effect_model) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_infect.mdl") set_pev(g_effect_id[id], pev_rendermode, kRenderTransAlpha) set_pev(g_effect_id[id], pev_renderamt, 0.0) set_pev(g_effect_id[id], pev_owner, id) set_pev(g_effect_id[id], pev_scale, get_pcvar_float(cvar_scale)) set_pev(g_effect_id[id], pev_light_level, get_pcvar_float(cvar_lightlevel)) set_task(get_pcvar_float(cvar_showtime), "remove_effect", g_effect_id[id]) } public fw_WhatTheFuck_Post(es, e, ent, host, host_flags, player, p_set) { if(!(0 < host < 33)) return FMRES_IGNORED if(ent != g_effect_id[host] || !pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED if(pev(ent, pev_owner) != host) return FMRES_IGNORED if(!is_user_alive(host)) return FMRES_IGNORED static Float:origin[3], Float:forvec[3], Float:voffsets[3], Float:Angles[3] pev(host, pev_origin, origin) pev(host, pev_view_ofs, voffsets) pev(host, pev_angles, Angles) xs_vec_add(origin, voffsets, origin) // Get a forward vector in the direction of player's aim velocity_by_aim(host, 10, forvec) // Set the sprite on the new origin xs_vec_add(origin, forvec, origin) engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin) set_es(es, ES_Origin, origin) set_es(es, ES_Angles, Angles) // Make the sprite visible set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAdd) set_es(es, ES_RenderAmt, 200) return FMRES_HANDLED } public remove_effect(ent) { g_had_effect[pev(ent, pev_owner)] = 0 if(pev_valid(ent)) engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent) }
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
burakxd383
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
@ShooTeR Yaptığın Eklenti Hatalı. Zombiye Dönüştükten Sonra v_infect efektini 1 kere yapması lazım normal zombi eliymiş gibi kullanıyo
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ShooTeR
- Mesajlar: 4497
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
bekleburakxd383 yazdı: Pzr May 27, 2018 5:47 pm @ShooTeR Yaptığın Eklenti Hatalı. Zombiye Dönüştükten Sonra v_infect efektini 1 kere yapması lazım normal zombi eliymiş gibi kullanıyo
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ShooTeR
- Mesajlar: 4497
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
Simdi baktımda soyle bi sıkıntımız var boyle efektli kullanmasına kullanırsınız ama hangi class'ı secip o class'ın el modelini cektirmek sıkıntı zp smalarının icindeki kodlara bakıp ayarlamaya calısıcam.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
burakxd383
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
[ İstek ZE ] Zombie olma efecti
ozaman bizim classların smalarını vermemiz mi gerekiyor ?
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
burakxd383
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim: