Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4497
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen ShooTeR »

holigan yazdı: Cmt May 26, 2018 12:37 pm
ShooTeR yazdı: Cmt May 26, 2018 10:27 am
CsKolik yazdı: Cum May 25, 2018 2:43 pm Zp 5.0 dan gelme mod arkadaşlar
@ShooTeR
@seypa
omertas14544 yazdı: Cum May 25, 2018 8:09 pm @ShooTeR Banada Lazımda Verebilirmisin ?
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=182408
sunu deneyin bakayım bi
Arkadaşın istediği ile bu eklenti farklı şeyler
senin attığın sadece ekrana pençe efekti veriyor .spr ile
arkadaşın istediği mutasyon animasyonu olan bir modeli çalıştıran eklenti
Animasyon modeli bulunup ayarlanır o sorun değil idarelik bu kullanılabilir hangi ipden örnek aldıysa ss'i mutasyon modelini bulabilir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4497
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen ShooTeR »

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <xs>

#define PLUGIN "[ZP] Addon: Infect-Effect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dias"

new g_effect_id[33], g_had_effect[33]
new const effect_model[] = "sprites/infect-effect.spr"

new cvar_scale, cvar_showtime, cvar_lightlevel

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_spawn_post", 1)
	register_forward(FM_AddToFullPack, "fw_WhatTheFuck_Post", 1)
	
	cvar_scale = register_cvar("zp_in-ef_scale", "0.035")
	cvar_showtime = register_cvar("zp_in-ef_showtime", "2.0")
	cvar_lightlevel = register_cvar("zp_in-ef_lightlevel", "100.0")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(effect_model)
	precache_model("models/v_infect.mdl")
}

public fw_spawn_post(id)
{
	if(g_had_effect[id])
		remove_effect(id)
}

public zp_user_infected_post(id, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker))
	{
		show_effect(id)
	}
}

public show_effect(id)
{
	g_effect_id[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_sprite"))
	
	if (!pev_valid(g_effect_id[id]))
		return
	
	g_had_effect[id] = 1
	
	set_pev(g_effect_id[id], pev_solid, SOLID_NOT)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_movetype, MOVETYPE_NONE)

	engfunc(EngFunc_SetModel, g_effect_id[id], effect_model)
	
	set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_infect.mdl")
	set_pev(g_effect_id[id], pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_renderamt, 0.0)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_owner, id)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_scale, get_pcvar_float(cvar_scale))
	set_pev(g_effect_id[id], pev_light_level, get_pcvar_float(cvar_lightlevel))
	
	set_task(get_pcvar_float(cvar_showtime), "remove_effect", g_effect_id[id])
}

public fw_WhatTheFuck_Post(es, e, ent, host, host_flags, player, p_set)
{
	if(!(0 < host < 33))
		return FMRES_IGNORED
		
	if(ent != g_effect_id[host] || !pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
		
	if(pev(ent, pev_owner) != host)
		return FMRES_IGNORED
		
	if(!is_user_alive(host))
		return FMRES_IGNORED
		
	static Float:origin[3], Float:forvec[3], Float:voffsets[3], Float:Angles[3]
	
	pev(host, pev_origin, origin)
	pev(host, pev_view_ofs, voffsets)
	pev(host, pev_angles, Angles)
	
	xs_vec_add(origin, voffsets, origin)
	
	// Get a forward vector in the direction of player's aim
	velocity_by_aim(host, 10, forvec)
	
	// Set the sprite on the new origin
	xs_vec_add(origin, forvec, origin)
	
	engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
	set_es(es, ES_Origin, origin)
	set_es(es, ES_Angles, Angles)
	
	// Make the sprite visible
	set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
	set_es(es, ES_RenderAmt, 200)
		
	return FMRES_HANDLED
}

public remove_effect(ent)
{
	g_had_effect[pev(ent, pev_owner)] = 0
	
	if(pev_valid(ent))
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}
Şunu bir dene bakalım. modelide models icine ykle
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen burakxd383 »

@ShooTeR zp 4.3 için çalışır mı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4497
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen ShooTeR »

burakxd383 yazdı: Pzr May 27, 2018 4:12 pm @ShooTeR zp 4.3 için çalışır mı ?
denemekten bi zarar gelmez.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
CsKolik
Mesajlar: 429
Kayıt: Çrş Şub 01, 2017 3:42 pm

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen CsKolik »

ShooTeR yazdı: Pzr May 27, 2018 12:10 am

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <xs>

#define PLUGIN "[ZP] Addon: Infect-Effect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dias"

new g_effect_id[33], g_had_effect[33]
new const effect_model[] = "sprites/infect-effect.spr"

new cvar_scale, cvar_showtime, cvar_lightlevel

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_spawn_post", 1)
	register_forward(FM_AddToFullPack, "fw_WhatTheFuck_Post", 1)
	
	cvar_scale = register_cvar("zp_in-ef_scale", "0.035")
	cvar_showtime = register_cvar("zp_in-ef_showtime", "2.0")
	cvar_lightlevel = register_cvar("zp_in-ef_lightlevel", "100.0")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(effect_model)
	precache_model("models/v_infect.mdl")
}

public fw_spawn_post(id)
{
	if(g_had_effect[id])
		remove_effect(id)
}

public zp_user_infected_post(id, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker))
	{
		show_effect(id)
	}
}

public show_effect(id)
{
	g_effect_id[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_sprite"))
	
	if (!pev_valid(g_effect_id[id]))
		return
	
	g_had_effect[id] = 1
	
	set_pev(g_effect_id[id], pev_solid, SOLID_NOT)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_movetype, MOVETYPE_NONE)

	engfunc(EngFunc_SetModel, g_effect_id[id], effect_model)
	
	set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_infect.mdl")
	set_pev(g_effect_id[id], pev_rendermode, kRenderTransAlpha)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_renderamt, 0.0)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_owner, id)
	set_pev(g_effect_id[id], pev_scale, get_pcvar_float(cvar_scale))
	set_pev(g_effect_id[id], pev_light_level, get_pcvar_float(cvar_lightlevel))
	
	set_task(get_pcvar_float(cvar_showtime), "remove_effect", g_effect_id[id])
}

public fw_WhatTheFuck_Post(es, e, ent, host, host_flags, player, p_set)
{
	if(!(0 < host < 33))
		return FMRES_IGNORED
		
	if(ent != g_effect_id[host] || !pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
		
	if(pev(ent, pev_owner) != host)
		return FMRES_IGNORED
		
	if(!is_user_alive(host))
		return FMRES_IGNORED
		
	static Float:origin[3], Float:forvec[3], Float:voffsets[3], Float:Angles[3]
	
	pev(host, pev_origin, origin)
	pev(host, pev_view_ofs, voffsets)
	pev(host, pev_angles, Angles)
	
	xs_vec_add(origin, voffsets, origin)
	
	// Get a forward vector in the direction of player's aim
	velocity_by_aim(host, 10, forvec)
	
	// Set the sprite on the new origin
	xs_vec_add(origin, forvec, origin)
	
	engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
	set_es(es, ES_Origin, origin)
	set_es(es, ES_Angles, Angles)
	
	// Make the sprite visible
	set_es(es, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
	set_es(es, ES_RenderAmt, 200)
		
	return FMRES_HANDLED
}

public remove_effect(ent)
{
	g_had_effect[pev(ent, pev_owner)] = 0
	
	if(pev_valid(ent))
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
}
Şunu bir dene bakalım. modelide models icine ykle
Kisa bir süre icersinde deneyip donecegim dostum saol

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen burakxd383 »

@ShooTeR Yaptığın Eklenti Hatalı. Zombiye Dönüştükten Sonra v_infect efektini 1 kere yapması lazım normal zombi eliymiş gibi kullanıyo

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4497
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen ShooTeR »

burakxd383 yazdı: Pzr May 27, 2018 5:47 pm @ShooTeR Yaptığın Eklenti Hatalı. Zombiye Dönüştükten Sonra v_infect efektini 1 kere yapması lazım normal zombi eliymiş gibi kullanıyo
bekle

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4497
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen ShooTeR »

Simdi baktımda soyle bi sıkıntımız var boyle efektli kullanmasına kullanırsınız ama hangi class'ı secip o class'ın el modelini cektirmek sıkıntı zp smalarının icindeki kodlara bakıp ayarlamaya calısıcam.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen burakxd383 »

ozaman bizim classların smalarını vermemiz mi gerekiyor ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

burakxd383
Mesajlar: 922
Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
Konum: Bursa
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

[ İstek ZE ] Zombie olma efecti

Mesaj gönderen burakxd383 »

@ShooTeR

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla