Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Paraşüt hata

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Red
Mesajlar: 1782
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

Paraşüt hata

Mesaj gönderen Red »

servera girerken bazı oyuncularım bana bu hatayı aldıklarını sölüyo csdurağının kendi paraşüt eklentisi kuruludur cs dosya konumundan csd_parasut.mdl yi silip denemelerine rağmen aynı hata oluyor.
[@Bilinmeyen Etiket]
@Yek'-ta
@Taha Demirbaş
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Paraşüt hata

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Precache edilmemiş gibi duruyor. Bu sorunu kenara yazdık, eklentiyi revize etmemiz gerekmekte. Revize işlemi de bir sonraki güncellemeye kadar olmaz.
Paneldeki eklentiyi kapatıp kendiniz bu eklentiyi kurar iseniz sorunu çözersiniz.
Bilgilendirme için teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Red
Mesajlar: 1782
Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
Server Ip/DNS: x
Clan İsmi: Mr.GaminG

Paraşüt hata

Mesaj gönderen Red »

Yek'-ta yazdı: Çrş May 09, 2018 10:06 pm Precache edilmemiş gibi duruyor. Bu sorunu kenara yazdık, eklentiyi revize etmemiz gerekmekte. Revize işlemi de bir sonraki güncellemeye kadar olmaz.
Paneldeki eklentiyi kapatıp kendiniz bu eklentiyi kurar iseniz sorunu çözersiniz.
Bilgilendirme için teşekkürler.
kaldırıp bi eklenti kurdum fakat server ondada sürekli çökmekte kurduğum eklenti içeriği ;

Kod: Tümünü seç

/* 
Created Nice Demo by sector specially for www.chatbox.do.am
Web. Help www.chatbox.do.am
 */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

new para_ent[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector")

	register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
	register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}

public plugin_natives()
{
	set_native_filter("native_filter")
}

public native_filter(const name[], index, trap)
{
	if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/mrpatron_parasut.mdl")
}

public client_connect(id)
{
	parachute_reset(id)
}

public client_disconnect(id)
{
	parachute_reset(id)
}

public death_event()
{
	new id = read_data(2)
	parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
	if(para_ent[id] > 0) 
	{
		if (is_valid_ent(para_ent[id])) 
		{
			remove_entity(para_ent[id])
		}
	}

	if(is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)
	para_ent[id] = 0
}

public newSpawn(id)
{
	if(para_ent[id] > 0) 
	{
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return
	
	new Float:fallspeed = 100 * -1.0
	new Float:frame
	new button = get_user_button(id)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
	new flags = get_entity_flags(id)
	if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) 
	{
		if(get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
		{
			if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) 
			{
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
				return
			}
			frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
			if(frame > 254.0) 
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				para_ent[id] = 0
			}
			else 
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				set_user_gravity(id, 1.0)
				para_ent[id] = 0
			}
			return
		}
	}
	if (button & IN_USE) 
	{
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		if(velocity[2] < 0.0) 
		{
			if(para_ent[id] <= 0) 
			{
				para_ent[id] = create_entity("info_target")
				if(para_ent[id] > 0) 
				{
					entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				}
			}
			if(para_ent[id] > 0) 
			{
				entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
				entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
				entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
				set_user_gravity(id, 0.1)
				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
				if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) 
				{
					frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
					if (frame > 100.0) 
					{
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
			}
		}
		else if(para_ent[id] > 0) 
		{
			remove_entity(para_ent[id])
			set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) 
	{
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9625
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Paraşüt hata

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Alternatif paraşüt eklentileri vardı. Hatta sanırım reapi yazılmış paraşüt eklentisi de vardı. Onları denedin mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla