servera girerken bazı oyuncularım bana bu hatayı aldıklarını sölüyo csdurağının kendi paraşüt eklentisi kuruludur cs dosya konumundan csd_parasut.mdl yi silip denemelerine rağmen aynı hata oluyor.
[@Bilinmeyen Etiket]
@Yek'-ta
@Taha Demirbaş
Paraşüt hata
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1782
- Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
- Server Ip/DNS: x
- Clan İsmi: Mr.GaminG
Paraşüt hata
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
Paraşüt hata
Precache edilmemiş gibi duruyor. Bu sorunu kenara yazdık, eklentiyi revize etmemiz gerekmekte. Revize işlemi de bir sonraki güncellemeye kadar olmaz.
Paneldeki eklentiyi kapatıp kendiniz bu eklentiyi kurar iseniz sorunu çözersiniz.
Bilgilendirme için teşekkürler.
Paneldeki eklentiyi kapatıp kendiniz bu eklentiyi kurar iseniz sorunu çözersiniz.
Bilgilendirme için teşekkürler.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1782
- Kayıt: Cum Oca 01, 2016 9:12 am
- Server Ip/DNS: x
- Clan İsmi: Mr.GaminG
Paraşüt hata
kaldırıp bi eklenti kurdum fakat server ondada sürekli çökmekte kurduğum eklenti içeriği ;Yek'-ta yazdı: Çrş May 09, 2018 10:06 pm Precache edilmemiş gibi duruyor. Bu sorunu kenara yazdık, eklentiyi revize etmemiz gerekmekte. Revize işlemi de bir sonraki güncellemeye kadar olmaz.
Paneldeki eklentiyi kapatıp kendiniz bu eklentiyi kurar iseniz sorunu çözersiniz.
Bilgilendirme için teşekkürler.
Kod: Tümünü seç
/*
Created Nice Demo by sector specially for www.chatbox.do.am
Web. Help www.chatbox.do.am
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
new para_ent[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector")
register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}
public plugin_natives()
{
set_native_filter("native_filter")
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/mrpatron_parasut.mdl")
}
public client_connect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public client_disconnect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
{
remove_entity(para_ent[id])
}
}
if(is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return
new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if(get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
{
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if(frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
return
}
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Link: | |
Linklerini gizle |
Paraşüt hata
Alternatif paraşüt eklentileri vardı. Hatta sanırım reapi yazılmış paraşüt eklentisi de vardı. Onları denedin mi ?
Link: | |
Linklerini gizle |