Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen ShooTeR »

İstediğin şeyi yapmaya calısıyorum suan bitince bilgilendiricem.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen ShooTeR »

Buyur elimden geldiğince istediğini yapmaya çalıştım ancak speedmeter denen zımbırtıyı onun yanında ekliyemedim bende plugin icerisine ekliyerek orta kısma ekledim aynı uzunlukta olacak şekilde...
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
crayz
Mesajlar: 93
Kayıt: Sal Şub 21, 2017 12:53 am

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen crayz »

ShooTeR yazdı:Buyur elimden geldiğince istediğini yapmaya çalıştım ancak speedmeter denen zımbırtıyı onun yanında ekliyemedim bende plugin icerisine ekliyerek orta kısma ekledim aynı uzunlukta olacak şekilde...
emeğin için saol shooter eklentiyi yükledim fakat ortada sadece speed çıktı diğerleri yok ilk gönderdiğim resimdeki gibi değil sadece ortada speed var bu speed ortada iyi durmuyor hiç eklemesek speedi diğerlerini aynı şekil yapabilirmiyiz resimdeki gibi?? bu son gönderdiğin plugin resmi

Resim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
crayz
Mesajlar: 93
Kayıt: Sal Şub 21, 2017 12:53 am

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen crayz »

arkadaşlar elinde bahsettiğim pluginden olan varsa lütfen versin yada anlayan biri yapabilir mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen ShooTeR »

dene
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
crayz
Mesajlar: 93
Kayıt: Sal Şub 21, 2017 12:53 am

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen crayz »

ShooTeR yazdı:dene

olmadı buda hiç bişey çıkmadı.. panel versem yaparmısın agaa :mrgreen:

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen ShooTeR »

Pc bozldu be kardesim sansina küs leptoptan yapabilirsem yaparim at sen genede....

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

Sırasıyla ne yazsın söyle yapim.
Ör:
[ HP: * | AP: * | SN: *Class* | Speed: * ]

Birde ammo mu kullanıyorsun oyun dolarımı?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ByBuLuT ☪
Mesajlar: 2368
Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
Konum: Samsun
Clan İsmi: -
İletişim:

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen ByBuLuT ☪ »

Kod: Tümünü seç

/*================================================================================
	
	----------------------------
	-*- [ZP] HUD Information -*-
	----------------------------
	
	This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
	terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
///const Float:HUD_SPECT_X = 0.6
///const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8
///const Float:HUD_STATS_X = 0.02
///const Float:HUD_STATS_Y = 0.9
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <zp50_class_humann>
#include <zp50_class_zombiee>
#define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
#include <zp50_class_nemesiss>
#define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
#include <zp50_class_survivorr>
#define LIBRARY_AMMOPACKS "zp50_ammopacks"
#include <zp50_ammopackss>

const Float:HUD_SPECT_X = 0.6
const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8
const Float:HUD_STATS_X = 0.45
const Float:HUD_STATS_Y = 0.9

const HUD_STATS_ZOMBIE_R = 0
const HUD_STATS_ZOMBIE_G = 255
const HUD_STATS_ZOMBIE_B = 255

const HUD_STATS_HUMAN_R = 0
const HUD_STATS_HUMAN_G = 255
const HUD_STATS_HUMAN_B = 255

const HUD_STATS_SPEC_R = 255
const HUD_STATS_SPEC_G = 255
const HUD_STATS_SPEC_B = 255

#define TASK_SHOWHUD 100
#define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)

#define FREQ 0.1
static Float:speed[33]
new TaskEnt,maxplayers

const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2

new g_MsgSync

public plugin_init()
{
	register_plugin("[ZP] HUD Information", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
	TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))	
	set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
	set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
	
	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
	
	maxplayers = get_maxplayers()
}

public plugin_natives()
{
	set_module_filter("module_filter")
	set_native_filter("native_filter")
}
public module_filter(const module[])
{
	if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS) || equal(module, LIBRARY_SURVIVOR) || equal(module, LIBRARY_AMMOPACKS))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
	if (!trap)
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Think(ent)
{
	if(ent == TaskEnt) 
	{
		SpeedTask()
		set_pev(ent, pev_nextthink,  get_gametime() + FREQ)
	}
}

SpeedTask()
{
	static i, target
	static Float:velocity[3]
	
	for(i=1; i<=maxplayers; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue
		
		target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
		pev(target, pev_velocity, velocity)

		speed[i] = vector_length(velocity)
		
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if (!is_user_bot(id))
	{
		// Set the custom HUD display task
		set_task(1.0, "ShowHUD", id+TASK_SHOWHUD, _, _, "b")
	}
}

public client_disconnected(id)
{
	remove_task(id+TASK_SHOWHUD)
}

// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
	new player = ID_SHOWHUD
	
	// Player dead?
	if (!is_user_alive(player))
	{
		// Get spectating target
		player = pev(player, PEV_SPEC_TARGET)
		
		// Target not alive
		if (!is_user_alive(player))
			return;
	}
	
	// Format classname
	static class_name[32], transkey[64]
	new red, green, blue
	
	if (zp_core_is_zombie(player)) // zombies
	{
		red = HUD_STATS_ZOMBIE_R
		green = HUD_STATS_ZOMBIE_G
		blue = HUD_STATS_ZOMBIE_B
		
		// Nemesis Class loaded?
		if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(player))
			formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
		else
		{
			zp_class_zombie_get_name(zp_class_zombie_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
			
			// ML support for class name
			formatex(transkey, charsmax(transkey), "ZOMBIENAME %s", class_name)
			if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
		}
	}
	else // humans
	{
		red = HUD_STATS_HUMAN_R
		green = HUD_STATS_HUMAN_G
		blue = HUD_STATS_HUMAN_B
		
		// Survivor Class loaded?
		if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(player))
			formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
		else
		{
			zp_class_human_get_name(zp_class_human_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
			
			// ML support for class name
			formatex(transkey, charsmax(transkey), "HUMANNAME %s", class_name)
			if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
		}
	}
	
	// Spectating someone else?
	if (player != ID_SHOWHUD)
	{
		new player_name[32]
		get_user_name(player, player_name, charsmax(player_name))
		
		// Show name, health, class, and money
		set_hudmessage(HUD_STATS_SPEC_R, HUD_STATS_SPEC_G, HUD_STATS_SPEC_B, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
		
		if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nSaglik: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(player))
		else
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nSaglik: %d - %L %s - %L $ %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "MONEY1", cs_get_user_money(player))
	}
	else
	{
		// Show health, class
		set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
		
		if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "[ HP: %d | AP: %d | %L %s | %L %d | Speed: %3.2f ]", get_user_health(ID_SHOWHUD), get_user_armor(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(ID_SHOWHUD), speed[ID_SHOWHUD])
		else
			ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "[ HP: %d | AP: %d | %L %s | Speed: %3.2f ]", get_user_health(ID_SHOWHUD), get_user_armor(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, speed[ID_SHOWHUD])
	}
}

test etmedim bi dene kendi pcmde değilim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

MehmetReis-
Mesajlar: 1631
Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
Clan İsmi: Nationals

Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..

Mesaj gönderen MehmetReis- »

Olmadıysa atarım eve gidince

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla