Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
Moderatör: Moderatörler
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
İstediğin şeyi yapmaya calısıyorum suan bitince bilgilendiricem.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
Buyur elimden geldiğince istediğini yapmaya çalıştım ancak speedmeter denen zımbırtıyı onun yanında ekliyemedim bende plugin icerisine ekliyerek orta kısma ekledim aynı uzunlukta olacak şekilde...
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 93
- Kayıt: Sal Şub 21, 2017 12:53 am
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
emeğin için saol shooter eklentiyi yükledim fakat ortada sadece speed çıktı diğerleri yok ilk gönderdiğim resimdeki gibi değil sadece ortada speed var bu speed ortada iyi durmuyor hiç eklemesek speedi diğerlerini aynı şekil yapabilirmiyiz resimdeki gibi?? bu son gönderdiğin plugin resmiShooTeR yazdı:Buyur elimden geldiğince istediğini yapmaya çalıştım ancak speedmeter denen zımbırtıyı onun yanında ekliyemedim bende plugin icerisine ekliyerek orta kısma ekledim aynı uzunlukta olacak şekilde...

Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 93
- Kayıt: Sal Şub 21, 2017 12:53 am
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
arkadaşlar elinde bahsettiğim pluginden olan varsa lütfen versin yada anlayan biri yapabilir mi ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
dene
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 93
- Kayıt: Sal Şub 21, 2017 12:53 am
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
ShooTeR yazdı:dene
olmadı buda hiç bişey çıkmadı.. panel versem yaparmısın agaa

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4496
- Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
- Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
- Clan İsmi: NoMercy
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
Pc bozldu be kardesim sansina küs leptoptan yapabilirsem yaparim at sen genede....
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
Sırasıyla ne yazsın söyle yapim.
Ör:
[ HP: * | AP: * | SN: *Class* | Speed: * ]
Birde ammo mu kullanıyorsun oyun dolarımı?
Ör:
[ HP: * | AP: * | SN: *Class* | Speed: * ]
Birde ammo mu kullanıyorsun oyun dolarımı?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2368
- Kayıt: Sal Oca 26, 2016 3:54 pm
- Konum: Samsun
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Zm mod Hp gösteren eklenti lazım beyler..
Kod: Tümünü seç
/*================================================================================
----------------------------
-*- [ZP] HUD Information -*-
----------------------------
This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
///const Float:HUD_SPECT_X = 0.6
///const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8
///const Float:HUD_STATS_X = 0.02
///const Float:HUD_STATS_Y = 0.9
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <zp50_class_humann>
#include <zp50_class_zombiee>
#define LIBRARY_NEMESIS "zp50_class_nemesis"
#include <zp50_class_nemesiss>
#define LIBRARY_SURVIVOR "zp50_class_survivor"
#include <zp50_class_survivorr>
#define LIBRARY_AMMOPACKS "zp50_ammopacks"
#include <zp50_ammopackss>
const Float:HUD_SPECT_X = 0.6
const Float:HUD_SPECT_Y = 0.8
const Float:HUD_STATS_X = 0.45
const Float:HUD_STATS_Y = 0.9
const HUD_STATS_ZOMBIE_R = 0
const HUD_STATS_ZOMBIE_G = 255
const HUD_STATS_ZOMBIE_B = 255
const HUD_STATS_HUMAN_R = 0
const HUD_STATS_HUMAN_G = 255
const HUD_STATS_HUMAN_B = 255
const HUD_STATS_SPEC_R = 255
const HUD_STATS_SPEC_G = 255
const HUD_STATS_SPEC_B = 255
#define TASK_SHOWHUD 100
#define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)
#define FREQ 0.1
static Float:speed[33]
new TaskEnt,maxplayers
const PEV_SPEC_TARGET = pev_iuser2
new g_MsgSync
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] HUD Information", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
maxplayers = get_maxplayers()
}
public plugin_natives()
{
set_module_filter("module_filter")
set_native_filter("native_filter")
}
public module_filter(const module[])
{
if (equal(module, LIBRARY_NEMESIS) || equal(module, LIBRARY_SURVIVOR) || equal(module, LIBRARY_AMMOPACKS))
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap)
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Think(ent)
{
if(ent == TaskEnt)
{
SpeedTask()
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + FREQ)
}
}
SpeedTask()
{
static i, target
static Float:velocity[3]
for(i=1; i<=maxplayers; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue
target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
pev(target, pev_velocity, velocity)
speed[i] = vector_length(velocity)
}
}
public client_putinserver(id)
{
if (!is_user_bot(id))
{
// Set the custom HUD display task
set_task(1.0, "ShowHUD", id+TASK_SHOWHUD, _, _, "b")
}
}
public client_disconnected(id)
{
remove_task(id+TASK_SHOWHUD)
}
// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
new player = ID_SHOWHUD
// Player dead?
if (!is_user_alive(player))
{
// Get spectating target
player = pev(player, PEV_SPEC_TARGET)
// Target not alive
if (!is_user_alive(player))
return;
}
// Format classname
static class_name[32], transkey[64]
new red, green, blue
if (zp_core_is_zombie(player)) // zombies
{
red = HUD_STATS_ZOMBIE_R
green = HUD_STATS_ZOMBIE_G
blue = HUD_STATS_ZOMBIE_B
// Nemesis Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(player))
formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
else
{
zp_class_zombie_get_name(zp_class_zombie_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
// ML support for class name
formatex(transkey, charsmax(transkey), "ZOMBIENAME %s", class_name)
if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
}
}
else // humans
{
red = HUD_STATS_HUMAN_R
green = HUD_STATS_HUMAN_G
blue = HUD_STATS_HUMAN_B
// Survivor Class loaded?
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(player))
formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
else
{
zp_class_human_get_name(zp_class_human_get_current(player), class_name, charsmax(class_name))
// ML support for class name
formatex(transkey, charsmax(transkey), "HUMANNAME %s", class_name)
if (GetLangTransKey(transkey) != TransKey_Bad) formatex(class_name, charsmax(class_name), "%L", ID_SHOWHUD, transkey)
}
}
// Spectating someone else?
if (player != ID_SHOWHUD)
{
new player_name[32]
get_user_name(player, player_name, charsmax(player_name))
// Show name, health, class, and money
set_hudmessage(HUD_STATS_SPEC_R, HUD_STATS_SPEC_G, HUD_STATS_SPEC_B, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nSaglik: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(player))
else
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "%L: %s^nSaglik: %d - %L %s - %L $ %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", player_name, get_user_health(player), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "MONEY1", cs_get_user_money(player))
}
else
{
// Show health, class
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
if (LibraryExists(LIBRARY_AMMOPACKS, LibType_Library))
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "[ HP: %d | AP: %d | %L %s | %L %d | Speed: %3.2f ]", get_user_health(ID_SHOWHUD), get_user_armor(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", zp_ammopacks_get(ID_SHOWHUD), speed[ID_SHOWHUD])
else
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync, "[ HP: %d | AP: %d | %L %s | Speed: %3.2f ]", get_user_health(ID_SHOWHUD), get_user_armor(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class_name, speed[ID_SHOWHUD])
}
}
test etmedim bi dene kendi pcmde değilim
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1631
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
- Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
- Clan İsmi: Nationals