222kolpacino yazdı:mehmetxkonya1 yazdı:senin dediğin şey pistol 2 tane oluyor onlar 2 tane olmasın demiyormusun ?222kolpacino yazdı:
Mehmet öncelikle teşekkürler yalnız benim .sma dosyamda bunlar yazılı ve ben buna nasıl bir komutla iptal edebilirim onu öğrenmek istiyorum
bu;
yani buna ne yaparsak o ilk silahları iptal etmiş oluruz bunu açıklarsan daha açıklayıcı olacak
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin( "Wheres my hegrenade?!", "-1.0", "xPaw" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdHamSpawnPlayer", 1 );
}
public fwdHamSpawnPlayer( id )
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
give_item( id, "item_assaultsuit" );
give_item( id, "" );
}
evet doğru burda mutabıkız benim demek istediğim benım .sma dosyamı örnek olarak göstermen yani nerede değişikli yapıyorsunda o pistolların 2 tane yani t ve CT başlangıçları iptal edip bizim yazdıklarımız kalıyor bunu öğrenmek istiyorum benim .sma göze alarak ?
Kod: Tümünü seç
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
set_user_armor(id, 100)
}