El bası ct t silah YARDIM!
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 30
- Kayıt: Pzt Haz 13, 2016 10:12 pm
El bası ct t silah YARDIM!
Serverimde Elbası otomatik ct ve t takımına m4a1 ,deagle ve can yelegiyle oyuna baslamasını ıstıyorum her el yardımcı olurmusunuz
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1809
- Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
- Konum: Batman
- Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
- İletişim:
El bası ct t silah YARDIM!
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
}
public spawned(id)
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
set_user_armor(id, 100)
}
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 30
- Kayıt: Pzt Haz 13, 2016 10:12 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 30
- Kayıt: Pzt Haz 13, 2016 10:12 pm
-
- Mesajlar: 1809
- Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
- Konum: Batman
- Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
- İletişim:
-
- Mesajlar: 29
- Kayıt: Sal Kas 21, 2017 3:50 am
El bası ct t silah YARDIM!
Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?
2 tane silah oluyor?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1629
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
- Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
- Clan İsmi: Nationals
El bası ct t silah YARDIM!
buyur.222kolpacino yazdı:Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
}
public spawned(id)
{
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
set_user_armor(id, 100)
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 29
- Kayıt: Sal Kas 21, 2017 3:50 am
El bası ct t silah YARDIM!
mehmetxkonya1 yazdı:buyur.222kolpacino yazdı:Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "By Deh$eT" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1) } public spawned(id) { give_item(id,"weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90) set_user_armor(id, 100) }
Mehmet öncelikle teşekkürler yalnız benim .sma dosyamda bunlar yazılı ve ben buna nasıl bir komutla iptal edebilirim onu öğrenmek istiyorum
bu;
yani buna ne yaparsak o ilk silahları iptal etmiş oluruz bunu açıklarsan daha açıklayıcı olacak
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin( "Wheres my hegrenade?!", "-1.0", "xPaw" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdHamSpawnPlayer", 1 );
}
public fwdHamSpawnPlayer( id )
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
give_item( id, "item_assaultsuit" );
give_item( id, "" );
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1629
- Kayıt: Çrş Ara 21, 2016 12:03 am
- Server Ip/DNS: cs121.csduragi.com
- Clan İsmi: Nationals
El bası ct t silah YARDIM!
senin dediğin şey pistol 2 tane oluyor onlar 2 tane olmasın demiyormusun ?222kolpacino yazdı:mehmetxkonya1 yazdı:buyur.222kolpacino yazdı:Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "By Deh$eT" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1) } public spawned(id) { give_item(id,"weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90) set_user_armor(id, 100) }
Mehmet öncelikle teşekkürler yalnız benim .sma dosyamda bunlar yazılı ve ben buna nasıl bir komutla iptal edebilirim onu öğrenmek istiyorum
bu;
yani buna ne yaparsak o ilk silahları iptal etmiş oluruz bunu açıklarsan daha açıklayıcı olacak
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin( "Wheres my hegrenade?!", "-1.0", "xPaw" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdHamSpawnPlayer", 1 );
}
public fwdHamSpawnPlayer( id )
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
give_item( id, "item_assaultsuit" );
give_item( id, "" );
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 29
- Kayıt: Sal Kas 21, 2017 3:50 am
El bası ct t silah YARDIM!
mehmetxkonya1 yazdı:senin dediğin şey pistol 2 tane oluyor onlar 2 tane olmasın demiyormusun ?222kolpacino yazdı:mehmetxkonya1 yazdı: buyur.Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "By Deh$eT" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1) } public spawned(id) { give_item(id,"weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90) set_user_armor(id, 100) }
Mehmet öncelikle teşekkürler yalnız benim .sma dosyamda bunlar yazılı ve ben buna nasıl bir komutla iptal edebilirim onu öğrenmek istiyorum
bu;
yani buna ne yaparsak o ilk silahları iptal etmiş oluruz bunu açıklarsan daha açıklayıcı olacak
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin( "Wheres my hegrenade?!", "-1.0", "xPaw" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdHamSpawnPlayer", 1 );
}
public fwdHamSpawnPlayer( id )
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
give_item( id, "item_assaultsuit" );
give_item( id, "" );
}
evet doğru burda mutabıkız benim demek istediğim benım .sma dosyamı örnek olarak göstermen yani nerede değişikli yapıyorsunda o pistolların 2 tane yani t ve CT başlangıçları iptal edip bizim yazdıklarımız kalıyor bunu öğrenmek istiyorum benim .sma göze alarak ?
Link: | |
Linklerini gizle |