Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

Arkadaşalr Konu Başlııgndaki Gibi Meslek Menüden Astronot Seçince Herkesin Bildigi Gibi Oyuncuya Gravity Geliyor Ama Paraşüte Bastıgım Anda Gravity Eski Haline Dönüyor Otomatik Bunu Nasıl Çözerim Çok Önemli Benim İçin Bu .

@emirakpinar
@redarmygaming
@Yek'-ta
[@Bilinmeyen Etiket]

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TÜRKÇÜ
Mesajlar: 123
Kayıt: Sal Haz 20, 2017 11:49 pm

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen TÜRKÇÜ »

cvarsız paraşüt işinizi görecektir

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

Nasıl Yani Konuyu Açarmısın Biraz ? Cvar Ne Alaka

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

VecterBLack
Mesajlar: 113
Kayıt: Çrş Tem 19, 2017 12:34 pm

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen VecterBLack »

Ayrı bir Eklenti olarak sağlayabilirsin Cvarsız bir şekilde onu demek istiyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen emirakpinar »

Eklenti içinde oyuncunun gravity ayarını eski haline getiren komutlar var o yüzden. Eklentiler bölümündeki paraşütü kapat bunu kur.
Hepte afk iken buluyorsun beni sende :)

Kod: Tümünü seç

/* 
Created Nice Demo by sector specially for www.chatbox.do.am
Web. Help www.chatbox.do.am
 */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

new para_ent[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector")

	register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
	register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}

public plugin_natives()
{
	set_native_filter("native_filter")
}

public native_filter(const name[], index, trap)
{
	if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/csd_parasut.mdl")
}

public client_connect(id)
{
	parachute_reset(id)
}

public client_disconnect(id)
{
	parachute_reset(id)
}

public death_event()
{
	new id = read_data(2)
	parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
	if(para_ent[id] > 0) 
	{
		if (is_valid_ent(para_ent[id])) 
		{
			remove_entity(para_ent[id])
		}
	}

	para_ent[id] = 0
}

public newSpawn(id)
{
	if(para_ent[id] > 0) 
	{
		remove_entity(para_ent[id])
		para_ent[id] = 0
	}
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return
	
	new Float:fallspeed = 100 * -1.0
	new Float:frame
	new button = get_user_button(id)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
	new flags = get_entity_flags(id)
	if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) 
	{
		if(get_user_gravity(id) == 0.1)
		{
			if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) 
			{
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
				return
			}
			frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
			if(frame > 254.0) 
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				para_ent[id] = 0
			}
			else 
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				para_ent[id] = 0
			}
			return
		}
	}
	if (button & IN_USE) 
	{
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		if(velocity[2] < 0.0) 
		{
			if(para_ent[id] <= 0) 
			{
				para_ent[id] = create_entity("info_target")
				if(para_ent[id] > 0) 
				{
					entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				}
			}
			if(para_ent[id] > 0) 
			{
				entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
				entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
				entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
				if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) 
				{
					frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
					if (frame > 100.0) 
					{
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
			}
		}
		else if(para_ent[id] > 0) 
		{
			remove_entity(para_ent[id])
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) 
	{
		remove_entity(para_ent[id])
		para_ent[id] = 0
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

@emirakpinar Bunu Kurdum Server Shuttin Down Verdi Sw Çöktü :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

Sys Error Loga Bu Düşmüş

L 21/07/2017 - 19:06:21: (map "") Host_Error: PF_setmodel_I: no precache: models/parachute.mdl

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen emirakpinar »

Kod: Tümünü seç

/* 
Created Nice Demo by sector specially for www.chatbox.do.am
Web. Help www.chatbox.do.am
 */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

new para_ent[33]

public plugin_init()
{
   register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector")

   register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
   register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}

public plugin_natives()
{
   set_native_filter("native_filter")
}

public native_filter(const name[], index, trap)
{
   if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
   precache_model("models/csd_parasut.mdl")
}

public client_connect(id)
{
   parachute_reset(id)
}

public client_disconnect(id)
{
   parachute_reset(id)
}

public death_event()
{
   new id = read_data(2)
   parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
   if(para_ent[id] > 0) 
   {
      if (is_valid_ent(para_ent[id])) 
      {
         remove_entity(para_ent[id])
      }
   }

   para_ent[id] = 0
}

public newSpawn(id)
{
   if(para_ent[id] > 0) 
   {
      remove_entity(para_ent[id])
      para_ent[id] = 0
   }
}

public client_PreThink(id)
{
   if(!is_user_alive(id)) return
   
   new Float:fallspeed = 100 * -1.0
   new Float:frame
   new button = get_user_button(id)
   new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
   new flags = get_entity_flags(id)
   if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) 
   {
      if(get_user_gravity(id) == 0.1)
      {
         if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) 
         {
            entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
            entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
            entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
            return
         }
         frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
         entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
         entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
         if(frame > 254.0) 
         {
            remove_entity(para_ent[id])
            para_ent[id] = 0
         }
         else 
         {
            remove_entity(para_ent[id])
            para_ent[id] = 0
         }
         return
      }
   }
   if (button & IN_USE) 
   {
      new Float:velocity[3]
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      if(velocity[2] < 0.0) 
      {
         if(para_ent[id] <= 0) 
         {
            para_ent[id] = create_entity("info_target")
            if(para_ent[id] > 0) 
            {
               entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
               entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
               entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
               entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
               entity_set_model(para_ent[id], "models/csd_parasut.mdl")
               entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
               entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
               entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
               entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
            }
         }
         if(para_ent[id] > 0) 
         {
            entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
            entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
            entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
            entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
            velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) 
            {
               frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
               entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
               entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
               if (frame > 100.0) 
               {
                  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
                  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
                  entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                  entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
               }
            }
         }
      }
      else if(para_ent[id] > 0) 
      {
         remove_entity(para_ent[id])
         para_ent[id] = 0
      }
   }
   else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) 
   {
      remove_entity(para_ent[id])
      para_ent[id] = 0
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

Eyvallah Emircim Teşekkürler :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla