Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1877
- Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
- Konum: Makedonya/Skopje
- Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
- İletişim:
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Arkadaşalr Konu Başlııgndaki Gibi Meslek Menüden Astronot Seçince Herkesin Bildigi Gibi Oyuncuya Gravity Geliyor Ama Paraşüte Bastıgım Anda Gravity Eski Haline Dönüyor Otomatik Bunu Nasıl Çözerim Çok Önemli Benim İçin Bu .
@emirakpinar
@redarmygaming
@Yek'-ta
[@Bilinmeyen Etiket]
@emirakpinar
@redarmygaming
@Yek'-ta
[@Bilinmeyen Etiket]
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 123
- Kayıt: Sal Haz 20, 2017 11:49 pm
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
cvarsız paraşüt işinizi görecektir
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1877
- Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
- Konum: Makedonya/Skopje
- Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
- İletişim:
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Nasıl Yani Konuyu Açarmısın Biraz ? Cvar Ne Alaka
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 113
- Kayıt: Çrş Tem 19, 2017 12:34 pm
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Ayrı bir Eklenti olarak sağlayabilirsin Cvarsız bir şekilde onu demek istiyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Eklenti içinde oyuncunun gravity ayarını eski haline getiren komutlar var o yüzden. Eklentiler bölümündeki paraşütü kapat bunu kur.
Hepte afk iken buluyorsun beni sende
Hepte afk iken buluyorsun beni sende

Kod: Tümünü seç
/*
Created Nice Demo by sector specially for www.chatbox.do.am
Web. Help www.chatbox.do.am
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
new para_ent[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector")
register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}
public plugin_natives()
{
set_native_filter("native_filter")
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/csd_parasut.mdl")
}
public client_connect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public client_disconnect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
{
remove_entity(para_ent[id])
}
}
para_ent[id] = 0
}
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return
new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if(get_user_gravity(id) == 0.1)
{
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if(frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
return
}
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1877
- Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
- Konum: Makedonya/Skopje
- Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
- İletişim:
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
@emirakpinar Bunu Kurdum Server Shuttin Down Verdi Sw Çöktü 

Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1877
- Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
- Konum: Makedonya/Skopje
- Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
- İletişim:
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Sys Error Loga Bu Düşmüş
L 21/07/2017 - 19:06:21: (map "") Host_Error: PF_setmodel_I: no precache: models/parachute.mdl
L 21/07/2017 - 19:06:21: (map "") Host_Error: PF_setmodel_I: no precache: models/parachute.mdl
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Kod: Tümünü seç
/*
Created Nice Demo by sector specially for www.chatbox.do.am
Web. Help www.chatbox.do.am
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
new para_ent[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3 Fixed", "KRoT@L/JTP10181 & Fixed sector")
register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
}
public plugin_natives()
{
set_native_filter("native_filter")
}
public native_filter(const name[], index, trap)
{
if (!trap) return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/csd_parasut.mdl")
}
public client_connect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public client_disconnect(id)
{
parachute_reset(id)
}
public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
{
remove_entity(para_ent[id])
}
}
para_ent[id] = 0
}
public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return
new Float:fallspeed = 100 * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
if(para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if(get_user_gravity(id) == 0.1)
{
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if(frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
return
}
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/csd_parasut.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else if((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1877
- Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
- Konum: Makedonya/Skopje
- Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
- İletişim:
Astronot Alınca Paraşüt Bastıgımda Astronot Gidiyor
Eyvallah Emircim Teşekkürler 

Link: | |
Linklerini gizle |