Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Headshot Yememe

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

örnek

g_headshot[id] = true

açık oldugunda oyuncu kafadan hiç bir hasar almıyacak false oluncada kafadan hasar alma açılacak
En son MrFoTo tarafından Prş Haz 20, 2019 4:32 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

"yememesini engelleyebilecek" yani sadece hs yiyecek?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

Yani kanka yanlış true olduğu zaman hiç bir şekilde kafadan hasar almıyacak diğer yerlerinden alacak

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Kod: Tümünü seç

#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
}

public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
	if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD && g_headshot[victim])
	{
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
denersin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

Bunu true false şeklinde yapamazmısınız ya lütfen o şekilde lazım

True olunca aktif olsun false olunca kapatılsın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

öyle zaten. ...&& g_headshot[victim] yani && g_headshot[victim] == true..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

http://prntscr.com/o4ejaz | Compile edemiyorum sıkıntı nedir

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

sma yı buraya yükle.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

.kanka senin attığın plugin

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

İşimiz var. Sana attığım normal kodlardı.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


new bool:g_headshot[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
	register_concmd("say ters","degistir")
}

public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
	if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD && g_headshot[victim])
	{
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
	g_headshot[id]=true;
}
public degistir(id){
	g_headshot[id]=!g_headshot[id];
}
Say'den ters yazıp denersin. Eğer olmaz ise HAM_SUPERCEDE ile HAM_IGNORED ları yer değiştirip dene.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla