Headshot Yememe
Moderatör: Moderatörler
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
örnek
g_headshot[id] = true
açık oldugunda oyuncu kafadan hiç bir hasar almıyacak false oluncada kafadan hasar alma açılacak
g_headshot[id] = true
açık oldugunda oyuncu kafadan hiç bir hasar almıyacak false oluncada kafadan hasar alma açılacak
En son MrFoTo tarafından Prş Haz 20, 2019 4:32 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
Yani kanka yanlış true olduğu zaman hiç bir şekilde kafadan hasar almıyacak diğer yerlerinden alacak
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Headshot Yememe
Kod: Tümünü seç
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
}
public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD && g_headshot[victim])
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
Bunu true false şeklinde yapamazmısınız ya lütfen o şekilde lazım
True olunca aktif olsun false olunca kapatılsın
True olunca aktif olsun false olunca kapatılsın
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Headshot Yememe
öyle zaten. ...&& g_headshot[victim] yani && g_headshot[victim] == true..
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
İşimiz var. Sana attığım normal kodlardı.
Say'den ters yazıp denersin. Eğer olmaz ise HAM_SUPERCEDE ile HAM_IGNORED ları yer değiştirip dene.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new bool:g_headshot[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
register_concmd("say ters","degistir")
}
public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD && g_headshot[victim])
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
g_headshot[id]=true;
}
public degistir(id){
g_headshot[id]=!g_headshot[id];
}
| Link: | |
| Linklerini gizle |