Headshot Yememe
Moderatör: Moderatörler
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
Deniyorum
En son MrFoTo tarafından Prş Haz 20, 2019 5:33 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Headshot Yememe
olmamış.
get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD bunu get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD olarak değiştirip yap.
get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD bunu get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD olarak değiştirip yap.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
Oyuna girince vucuta vuruluyor kafaya vurulmuyor "ters" yazinca butun vucut dokunulmaz oluyor tekrar ters yazınca ilk söylediğime dönüyor
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new bool:g_headshot[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
register_concmd("say ters","degistir")
}
public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD && g_headshot[victim])
{
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_SUPERCEDE;
}
public client_putinserver(id){
g_headshot[id]=true;
}
public degistir(id){
g_headshot[id]=!g_headshot[id];
}
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Headshot Yememe
return HAM_SUPERCEDE; ---> return PLUGIN_CONTINUE;
dene dönüş yap.
dene dönüş yap.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Headshot Yememe
Sadece kafadan hasar almasını istiyorsan bu şekil yapacaksın
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new bool:g_headshot[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
register_concmd("say ters","degistir")
}
public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD && g_headshot[victim])
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
g_headshot[id]=true;
}
public degistir(id){
g_headshot[id]=!g_headshot[id];
}| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
MrFoTo
Konu Sahibi - Mesajlar: 298
- Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm
Headshot Yememe
Yekta busefer hiç olmadı vuruluor hep
Olay şu g_headshot true olduğu zaman "sadece" kafaya vurulursa işlemiyecek diğer bölgelerine işleyecek false olduğu zaman eski haline dönecek
Olay şu g_headshot true olduğu zaman "sadece" kafaya vurulursa işlemiyecek diğer bölgelerine işleyecek false olduğu zaman eski haline dönecek
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
Necati Doğan
- Mesajlar: 822
- Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
- Konum: İstanbul
- Clan İsmi: Ke$`h Gaming
- İletişim:
Headshot Yememe
Dener misin ?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_headshot[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
register_plugin("HS Yememe", "1.0", "nd");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "TakeDamage",0);
}
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits) {
if(is_user_connected(attacker) && is_user_connected(victim) && victim != attacker && g_headshot[victim]) {
if(get_member(victim, m_LastHitGroup) == HIT_HEAD) SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
}
public client_putinserver(id) g_headshot[id]=true;| Link: | |
| Linklerini gizle |