Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Headshot Yememe

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

Deniyorum
En son MrFoTo tarafından Prş Haz 20, 2019 5:33 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

olmamış.
get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD bunu get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD olarak değiştirip yap.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

Oyuna girince vucuta vuruluyor kafaya vurulmuyor "ters" yazinca butun vucut dokunulmaz oluyor tekrar ters yazınca ilk söylediğime dönüyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Son halini kod bloğu içinde yapıştır buraya

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


new bool:g_headshot[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
	register_concmd("say ters","degistir")
}

public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
	if(victim != attacker &&  get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD && g_headshot[victim])
	{
		return HAM_IGNORED;
	}
	return HAM_SUPERCEDE;
}
public client_putinserver(id){
	g_headshot[id]=true;
}
public degistir(id){
	g_headshot[id]=!g_headshot[id];
}


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

return HAM_SUPERCEDE; ---> return PLUGIN_CONTINUE;
dene dönüş yap.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

F.T.H
Mesajlar: 546
Kayıt: Pzr Mar 19, 2017 12:55 pm
Konum: Ϲ★
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen F.T.H »

Sadece kafadan hasar almasını istiyorsan bu şekil yapacaksın

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


new bool:g_headshot[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
	RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
	register_concmd("say ters","degistir")
}

public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
	if(victim != attacker &&  get_tr2(tr, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD && g_headshot[victim])
	{
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
	g_headshot[id]=true;
}
public degistir(id){
	g_headshot[id]=!g_headshot[id];
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

Headshot Yememe

Mesaj gönderen MrFoTo »

Yekta busefer hiç olmadı vuruluor hep

Olay şu g_headshot true olduğu zaman "sadece" kafaya vurulursa işlemiyecek diğer bölgelerine işleyecek false olduğu zaman eski haline dönecek

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9626
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Yek'-ta »

F.T.H 'ın dediğini dene. Hamsandwich ile hiç aram yok.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

Headshot Yememe

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Dener misin ?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_headshot[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init() {
	register_plugin("HS Yememe", "1.0", "nd");
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "TakeDamage",0);
}

public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits) {
	if(is_user_connected(attacker) && is_user_connected(victim) && victim != attacker && g_headshot[victim]) {
		if(get_member(victim, m_LastHitGroup) == HIT_HEAD) SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
	}
}
public client_putinserver(id) g_headshot[id]=true;

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla