Bicak Menu yardım
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 216
- Kayıt: Cum Eyl 01, 2017 6:38 pm
Bicak Menu yardım
@emirakpinar
@PaZee
@By.Dehset
@Blue
bakarmısınız beyler siz profesyonel codersınız belki anlarsınız
@PaZee
@By.Dehset
@Blue
bakarmısınız beyler siz profesyonel codersınız belki anlarsınız
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 951
- Kayıt: Pzr Haz 12, 2016 12:19 pm
- Clan İsmi: CoveteuS
Bicak Menu yardım
Buyur. Denermisin.
Buradan Server İsmini Koyabilirsin. CSDURAGI yazan Yeri Değiştirip.
Burada Bicaklari Hangi Klasore Kayıt Ettiysen. Örneğin
ADMIN_BAN Yazan Yeri Ayarlayabilirsin.
Buradan Server İsmini Koyabilirsin. CSDURAGI yazan Yeri Değiştirip.
Kod: Tümünü seç
#define serverismi "CSDURAGI"
Kod: Tümünü seç
models/yenisilah/v_knife.mdl Gibi
Kod: Tümünü seç
new const Knife1Model[66] = "models/klasor/modeladi.mdl";
new const Knife2Model[66] = "models/klasor/modeladi1.mdl";
new const Knife3Model[66] = "models/klasor/modeladi2.mdl";
new const Knife4Model[66] = "models/klasor/modeladi3.mdl";
Kod: Tümünü seç
/knife Yazarak Açabilirsin Menuyu
Kod: Tümünü seç
if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 216
- Kayıt: Cum Eyl 01, 2017 6:38 pm
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Bicak Menu yardım
Dene bakalım.
Kod: Tümünü seç
/* Normal Vurus */
Bicak1_dmg = register_cvar("ea_bicak1","1")
Bicak2_dmg = register_cvar("ea_bicak1","2")
Bicak3_dmg = register_cvar("ea_bicak3","3")
Bicak4_dmg = register_cvar("ea_bicak4","4")
/* Kafaya Vurus */
hsBicak1_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","10")
hsBicak2_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","20")
hsBicak3_dmg = register_cvar("ea_hsbicak3","30")
hsBicak4_dmg = register_cvar("ea_hsbicak4","40")
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Bicak Menu yardım
Geri tepme hakkında bilgim yok, bilgisi olan bir arkadaş ilgilenir veya dediğiniz olan bir sma dosyası atın içerisinden alırım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 216
- Kayıt: Cum Eyl 01, 2017 6:38 pm
Bicak Menu yardım
hmm Vaas'ın 2018 için tasarladıgı bıçak menüsü gayet hoş ama kusurları var örneğin sadace ctnin kullanması lazım iken zombilerde kullanabilyior ve admine özel yapmak lazım.
ve sonra bunların hasarını halletmek lazım özellikleri var zaten
ve sonra bunların hasarını halletmek lazım özellikleri var zaten
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Bicak Menu yardım
Dene bakalım olmaz ise bilen bir arkadaşı bekleyeceksiniz mecburen zira dediğim gibi bu geri tepme mevzusunda bilgim yok.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Bicak Menu yardım
Eklenti nedendir bilmiyorum foruma yüklenmedi. İçine yapıştırırsın.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#define PLUGIN "BicakMenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tunns[C]&Blue"
#define serverismi "CSDURAGI"
new const Knife1Model[66] = "models/klasor/modeladi1.mdl";
new const Knife2Model[66] = "models/klasor/modeladi2.mdl";
new const Knife3Model[66] = "models/klasor/modeladi3.mdl";
new const Knife4Model[66] = "models/klasor/modeladi4.mdl";
new bool: Knife1[33];
new bool: Knife2[33];
new bool: Knife3[33];
new bool: Knife4[33];
new bool: KnifeKitle[33];
//Vurus Gucu
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
new
Bicak1_dmg,
hsBicak1_dmg,
knock_Bicak1,
Bicak2_dmg,
hsBicak2_dmg,
knock_Bicak2,
Bicak3_dmg,
hsBicak3_dmg,
knock_Bicak3,
Bicak4_dmg,
hsBicak4_dmg,
knock_Bicak4
new engel2[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /knife","menugir")
register_logevent("elbasi", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("elsonu", 2, "1=Round_End")
register_event("CurWeapon", "CurentWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "FwdTakeDamage", 0)
// Vurus Gucu
/* Normal Vurus */
Bicak1_dmg = register_cvar("ea_bicak1","1")
Bicak2_dmg = register_cvar("ea_bicak1","2")
Bicak3_dmg = register_cvar("ea_bicak3","3")
Bicak4_dmg = register_cvar("ea_bicak4","4")
/* Kafaya Vurus */
hsBicak1_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","10")
hsBicak2_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","20")
hsBicak3_dmg = register_cvar("ea_hsbicak3","30")
hsBicak4_dmg = register_cvar("ea_hsbicak4","40")
/* Geri Tepme */
knock_Bicak1 = register_cvar("ea_knock_bicak1","5.0")
knock_Bicak2 = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
knock_Bicak3 = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
knock_Bicak4 = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(Knife1Model);
//precache_model(Knife2Model);
//precache_model(Knife3Model);
//precache_model(Knife4Model);
}
public client_putinserver(id)
{
Knife1[id] = false;
Knife2[id] = false;
Knife3[id] = false;
Knife4[id] = false;
}
public Menu(id) {
if(get_user_team(id) == 2){
new menu, Menuz[512]
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\rBicak Menu\y]")
menu = menu_create(Menuz, "menu_handler")
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d1",serverismi)
menu_additem(menu, Menuz, "1", 0)
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d2",serverismi)
menu_additem(menu, Menuz, "2", 0)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
{
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d3",serverismi)
menu_additem(menu, Menuz, "3", 0)
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d4",serverismi)
menu_additem(menu, Menuz, "4", 0)
}
else
{
client_print(id,print_center,"Burasi Adminlere Ozel :/")
}
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rCikis")
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,Menuz)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
client_print(id,print_center,"Sadece insanlar bu menuye girebilir.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
new adminismi[32]
get_user_name(id,adminismi,31)
switch(key)
{
case 1: {
KnifeKitle[id] = true;
Knife1[id] = true;
engel2[id] = true
CurentWeapon(id);
}
case 2: {
KnifeKitle[id] = true;
Knife2[id] = true;
engel2[id] = true
CurentWeapon(id);
}
case 3: {
KnifeKitle[id] = true;
Knife3[id] = true;
engel2[id] = true
CurentWeapon(id);
}
case 4: {
KnifeKitle[id] = true;
Knife4[id] = true;
engel2[id] = true
CurentWeapon(id);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurentWeapon(id) {
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) {
if(Knife1[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife1Model);
if(Knife2[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife2Model);
if(Knife3[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife3Model);
if(Knife4[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife4Model);
}
}
/////////////////////////////////////////////////
public client_disconnected(id)
{
engel2[id] = false
}
public client_connect(id)
{
engel2[id] = false
}
public elsonu(id)
{
engel2[id] = 0
}
public elbasi()
{
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum)
for(new i; i < inum; i++) {
Uid = players[i];
engel2[Uid] = 0;
}
}
public menugir(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(engel2[id] == 1)
{
client_print(id,print_chat,"[ %s ] Bicakmenuye Her Round 1 Defa Girebilirsin.!",serverismi)
return PLUGIN_HANDLED;
}
engel2[id] = 0
Menu(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////////////////////////////7
public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
if(!is_valid_player(attacker) || !is_valid_player(victim)) return HAM_IGNORED
if (is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
if(Knife1[attacker]){
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak1_dmg))
new Float:vec[3];
new Float:oldvelo[3];
pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak1);
vec[1] += oldvelo[1] + 0;
set_pev(victim, pev_velocity, vec);
if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
{
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak1_dmg))
}
}
else if(Knife2[attacker]){
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak2_dmg))
new Float:vec[3];
new Float:oldvelo[3];
pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak2);
vec[1] += oldvelo[1] + 0;
set_pev(victim, pev_velocity, vec);
if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
{
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak2_dmg))
}
}
else if(Knife3[attacker]){
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak3_dmg))
new Float:vec[3];
new Float:oldvelo[3];
pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak3);
vec[1] += oldvelo[1] + 0;
set_pev(victim, pev_velocity, vec);
if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
{
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak3_dmg))
}
}
else if(Knife4[attacker]){
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak4_dmg))
new Float:vec[3];
new Float:oldvelo[3];
pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak4);
vec[1] += oldvelo[1] + 0;
set_pev(victim, pev_velocity, vec);
if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
{
SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak4_dmg))
}
}
}
return HAM_HANDLED
}
stock create_velocity_vector(victim,attacker,Float:velocity[3])
{
if(!zp_get_user_zombie(victim) || !is_user_alive(attacker))
return 0;
new Float:vicorigin[3];
new Float:attorigin[3];
pev(victim, pev_origin , vicorigin);
pev(attacker, pev_origin , attorigin);
new Float:origin2[3]
origin2[0] = vicorigin[0] - attorigin[0];
origin2[1] = vicorigin[1] - attorigin[1];
new Float:largestnum = 0.0;
if(floatabs(origin2[0])>largestnum) largestnum = floatabs(origin2[0]);
if(floatabs(origin2[1])>largestnum) largestnum = floatabs(origin2[1]);
origin2[0] /= largestnum;
origin2[1] /= largestnum;
if (Knife1[attacker])
{
velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak1) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak1) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
}
else if (Knife2[attacker])
{
velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak2) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak2) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
}
else if (Knife3[attacker])
{
velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak3) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak3) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
}
else if (Knife4[attacker])
{
velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak4) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak4) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
}
if(velocity[0] <= 20.0 || velocity[1] <= 20.0)
velocity[2] = random_float(200.0 , 275.0);
return 1;
}
///////////////////////////////////////////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Bicak Menu yardım
Menüyü kendim yazsaydim keşke
Bilgisayara geçeyim 0 dan bir menü yazıp atacağım.

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Bicak Menu yardım
Al bakalım 0 bir bıçak menusu.
Değiştirmen gereken yerler:
Değiştirmen gereken yerler:
#define YETKI ADMIN_KICK // Menuye giris yetkisi
#define REKLAM "CSDuragi" // Saydan cikan yazilar için tag
#define TAKIM 2 // Menuye hangi takim girebilsin 1 = T takımı | 2 = CT TAKIMI
new bicak1_model[] = "models/model1.mdl"
new bicak2_model[] = "models/model2.mdl"
new bicak3_model[] = "models/model3.mdl"
new bicak4_model[] = "models/model4.mdl"
ea_engelsayisi = register_cvar("ea_engelsayisi","1") // Kac Kez menuye girebilsin
ea_sifirla = register_cvar("ea_sifirla","1") // Her el basi ve el sonu ayarlar sifirlansin mi ( 1 = Sifirlar | 0 Sifirlamaz)
/* Normal Vurus */
bicak1_dmg = register_cvar("ea_bicak1","1")
bicak2_dmg = register_cvar("ea_bicak1","2")
bicak3_dmg = register_cvar("ea_bicak3","3")
bicak4_dmg = register_cvar("ea_bicak4","4")
/* Kafaya Vurus */
bicak1_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak1","10")
bicak2_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak1","20")
bicak3_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak3","30")
bicak4_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak4","40")
/* Geri Tepme */
bicak1_knock = register_cvar("ea_knock_bicak1","5.0")
bicak2_knock = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
bicak3_knock = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
bicak4_knock = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |