Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Bicak Menu yardım

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
xNosyBoy
Mesajlar: 216
Kayıt: Cum Eyl 01, 2017 6:38 pm

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen xNosyBoy »

@emirakpinar
@PaZee
@By.Dehset
@Blue
bakarmısınız beyler siz profesyonel codersınız belki anlarsınız

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Blue
Mesajlar: 951
Kayıt: Pzr Haz 12, 2016 12:19 pm
Clan İsmi: CoveteuS

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen Blue »

Buyur. Denermisin.
Buradan Server İsmini Koyabilirsin. CSDURAGI yazan Yeri Değiştirip.

Kod: Tümünü seç

#define serverismi "CSDURAGI"
Burada Bicaklari Hangi Klasore Kayıt Ettiysen. Örneğin

Kod: Tümünü seç

models/yenisilah/v_knife.mdl Gibi

Kod: Tümünü seç

new const Knife1Model[66] = "models/klasor/modeladi.mdl";
new const Knife2Model[66] = "models/klasor/modeladi1.mdl";
new const Knife3Model[66] = "models/klasor/modeladi2.mdl";
new const Knife4Model[66] = "models/klasor/modeladi3.mdl";

Kod: Tümünü seç

/knife Yazarak Açabilirsin Menuyu
ADMIN_BAN Yazan Yeri Ayarlayabilirsin.

Kod: Tümünü seç

if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xNosyBoy
Mesajlar: 216
Kayıt: Cum Eyl 01, 2017 6:38 pm

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen xNosyBoy »

@Blue Dostum efsanesin!

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen emirakpinar »

Dene bakalım.

Kod: Tümünü seç

	/* Normal Vurus */
	Bicak1_dmg = register_cvar("ea_bicak1","1")
	Bicak2_dmg = register_cvar("ea_bicak1","2")
	Bicak3_dmg = register_cvar("ea_bicak3","3")
	Bicak4_dmg = register_cvar("ea_bicak4","4")

	/* Kafaya Vurus */
	hsBicak1_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","10")
	hsBicak2_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","20")
	hsBicak3_dmg = register_cvar("ea_hsbicak3","30")
	hsBicak4_dmg = register_cvar("ea_hsbicak4","40")
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen emirakpinar »

Geri tepme hakkında bilgim yok, bilgisi olan bir arkadaş ilgilenir veya dediğiniz olan bir sma dosyası atın içerisinden alırım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
xNosyBoy
Mesajlar: 216
Kayıt: Cum Eyl 01, 2017 6:38 pm

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen xNosyBoy »

hmm Vaas'ın 2018 için tasarladıgı bıçak menüsü gayet hoş ama kusurları var örneğin sadace ctnin kullanması lazım iken zombilerde kullanabilyior ve admine özel yapmak lazım.
ve sonra bunların hasarını halletmek lazım özellikleri var zaten

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen emirakpinar »

Dene bakalım olmaz ise bilen bir arkadaşı bekleyeceksiniz mecburen zira dediğim gibi bu geri tepme mevzusunda bilgim yok.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen emirakpinar »

Eklenti nedendir bilmiyorum foruma yüklenmedi. İçine yapıştırırsın.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


#define PLUGIN "BicakMenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tunns[C]&Blue"

#define serverismi "CSDURAGI"

new const Knife1Model[66] = "models/klasor/modeladi1.mdl";
new const Knife2Model[66] = "models/klasor/modeladi2.mdl";
new const Knife3Model[66] = "models/klasor/modeladi3.mdl";
new const Knife4Model[66] = "models/klasor/modeladi4.mdl";

new bool: Knife1[33];
new bool: Knife2[33];
new bool: Knife3[33];
new bool: Knife4[33];
new bool: KnifeKitle[33];

//Vurus Gucu
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
new
Bicak1_dmg,
hsBicak1_dmg,
knock_Bicak1,
Bicak2_dmg,
hsBicak2_dmg,
knock_Bicak2,
Bicak3_dmg,
hsBicak3_dmg,
knock_Bicak3,
Bicak4_dmg,
hsBicak4_dmg,
knock_Bicak4

new engel2[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /knife","menugir")
	register_logevent("elbasi", 2, "1=Round_Start")
	register_logevent("elsonu", 2, "1=Round_End")
	register_event("CurWeapon", "CurentWeapon", "be", "1=1");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, 	"player", "FwdTakeDamage", 		0)

	// Vurus Gucu

	/* Normal Vurus */
	Bicak1_dmg = register_cvar("ea_bicak1","1")
	Bicak2_dmg = register_cvar("ea_bicak1","2")
	Bicak3_dmg = register_cvar("ea_bicak3","3")
	Bicak4_dmg = register_cvar("ea_bicak4","4")

	/* Kafaya Vurus */
	hsBicak1_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","10")
	hsBicak2_dmg = register_cvar("ea_hsbicak1","20")
	hsBicak3_dmg = register_cvar("ea_hsbicak3","30")
	hsBicak4_dmg = register_cvar("ea_hsbicak4","40")

	/* Geri Tepme */
	knock_Bicak1 = register_cvar("ea_knock_bicak1","5.0")
	knock_Bicak2 = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
	knock_Bicak3 = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
	knock_Bicak4 = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
}
public plugin_precache() 
{
	precache_model(Knife1Model);
	//precache_model(Knife2Model);
	//precache_model(Knife3Model);
	//precache_model(Knife4Model);
	
}
public client_putinserver(id) 
{
	Knife1[id] = false;
	Knife2[id] = false;
	Knife3[id] = false;
	Knife4[id] = false;
}
public Menu(id) {
	if(get_user_team(id) == 2){
		new menu, Menuz[512]
		
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\rBicak Menu\y]")
		menu = menu_create(Menuz, "menu_handler")
		
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d1",serverismi)
		menu_additem(menu, Menuz, "1", 0)
		
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d2",serverismi)
		menu_additem(menu, Menuz, "2", 0)
		if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
		{
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d3",serverismi)
		menu_additem(menu, Menuz, "3", 0)
		
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\y[\r%s\y] \d//\rBicak \d4",serverismi)
		menu_additem(menu, Menuz, "4", 0)
	         }
		else
		{
			client_print(id,print_center,"Burasi Adminlere Ozel :/")
		}
		
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rCikis")
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,Menuz)
		menu_setprop(menu,MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
		menu_display(id, menu, 0)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else {
		client_print(id,print_center,"Sadece insanlar bu menuye girebilir.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
	
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	new key = str_to_num(data);
	new adminismi[32]
	get_user_name(id,adminismi,31)
	
	switch(key)
	{
		case 1: {
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife1[id] = true;
			engel2[id] = true
			CurentWeapon(id);
		}   
		case 2: {
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife2[id] = true;
			engel2[id] = true
			CurentWeapon(id);
		}
		case 3: {
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife3[id] = true;
			engel2[id] = true
			CurentWeapon(id);
		}
		case 4: {
			KnifeKitle[id] = true;
			Knife4[id] = true;
			engel2[id] = true
			CurentWeapon(id);
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
} 
public CurentWeapon(id) {
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) {
		
		if(Knife1[id])
			set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife1Model);
		
		if(Knife2[id])
			set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife2Model);
		
		if(Knife3[id])
			set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife3Model);
		
		if(Knife4[id])
			set_pev(id, pev_viewmodel2, Knife4Model);
		
	}
}   
/////////////////////////////////////////////////
public client_disconnected(id)
{
	engel2[id] = false
}
public client_connect(id)
{
	engel2[id] = false
}
public elsonu(id)
{
	engel2[id] = 0
}

public elbasi()
{
	new players[32], inum;
	static Uid;
	get_players(players, inum)
	for(new i; i < inum; i++) {
		Uid = players[i];
		engel2[Uid] = 0;
	}
}
public menugir(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(engel2[id] == 1)
	{
		client_print(id,print_chat,"[ %s ] Bicakmenuye Her Round 1 Defa Girebilirsin.!",serverismi)
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	engel2[id] = 0
	Menu(id)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/////////////////////////////////7

public FwdTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
	if(!is_valid_player(attacker) || !is_valid_player(victim)) return HAM_IGNORED

	if (is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		if(Knife1[attacker]){
			SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak1_dmg))
			new Float:vec[3];
			new Float:oldvelo[3];
			pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
			create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
			vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak1);
			vec[1] += oldvelo[1] + 0;
			set_pev(victim, pev_velocity, vec); 

			if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
			{
				SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak1_dmg))
				
			}
		}
		else if(Knife2[attacker]){
			SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak2_dmg))
			new Float:vec[3];
			new Float:oldvelo[3];
			pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
			create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
			vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak2);
			vec[1] += oldvelo[1] + 0;
			set_pev(victim, pev_velocity, vec); 

			if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
			{
				SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak2_dmg))

			}
		}
		else if(Knife3[attacker]){
			SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak3_dmg))
			new Float:vec[3];
			new Float:oldvelo[3];
			pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
			create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
			vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak3);
			vec[1] += oldvelo[1] + 0;
			set_pev(victim, pev_velocity, vec); 

			if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
			{
				SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak3_dmg))
			}
		}
		else if(Knife4[attacker]){
			SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(Bicak4_dmg))
			new Float:vec[3];
			new Float:oldvelo[3];
			pev(victim, pev_velocity, oldvelo);
			create_velocity_vector(victim , attacker , vec);
			vec[0] += oldvelo[0] + get_pcvar_float(knock_Bicak4);
			vec[1] += oldvelo[1] + 0;
			set_pev(victim, pev_velocity, vec); 

			if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
			{
				SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(hsBicak4_dmg))
			}
		}
	}

	return HAM_HANDLED
}
stock create_velocity_vector(victim,attacker,Float:velocity[3])
{
        if(!zp_get_user_zombie(victim) || !is_user_alive(attacker))
                return 0;

        new Float:vicorigin[3];
        new Float:attorigin[3];
        pev(victim, pev_origin , vicorigin);
        pev(attacker, pev_origin , attorigin);

        new Float:origin2[3]
        origin2[0] = vicorigin[0] - attorigin[0];
        origin2[1] = vicorigin[1] - attorigin[1];

        new Float:largestnum = 0.0;

        if(floatabs(origin2[0])>largestnum) largestnum = floatabs(origin2[0]);
        if(floatabs(origin2[1])>largestnum) largestnum = floatabs(origin2[1]);

        origin2[0] /= largestnum;
        origin2[1] /= largestnum;
        
        if (Knife1[attacker])
        {
                velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak1) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
                velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak1) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
        }
        else if (Knife2[attacker])
        {
                velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak2) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
                velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak2) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
        }
        else if (Knife3[attacker])
        {
                velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak3) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
                velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak3) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
        }
        else if (Knife4[attacker])
        {
                velocity[0] = ( origin2[0] * get_pcvar_float(knock_Bicak4) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
                velocity[1] = ( origin2[1] * get_pcvar_float(knock_Bicak4) * 10000 ) / floatround(get_distance_f(vicorigin, attorigin));
        }

        if(velocity[0] <= 20.0 || velocity[1] <= 20.0)
        velocity[2] = random_float(200.0 , 275.0);

        return 1;
}
///////////////////////////////////////////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen emirakpinar »

Menüyü kendim yazsaydim keşke :) Bilgisayara geçeyim 0 dan bir menü yazıp atacağım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Bicak Menu yardım

Mesaj gönderen emirakpinar »

Al bakalım 0 bir bıçak menusu.

Değiştirmen gereken yerler:
#define YETKI ADMIN_KICK // Menuye giris yetkisi
#define REKLAM "CSDuragi" // Saydan cikan yazilar için tag
#define TAKIM 2 // Menuye hangi takim girebilsin 1 = T takımı | 2 = CT TAKIMI

new bicak1_model[] = "models/model1.mdl"
new bicak2_model[] = "models/model2.mdl"
new bicak3_model[] = "models/model3.mdl"
new bicak4_model[] = "models/model4.mdl"

ea_engelsayisi = register_cvar("ea_engelsayisi","1") // Kac Kez menuye girebilsin
ea_sifirla = register_cvar("ea_sifirla","1") // Her el basi ve el sonu ayarlar sifirlansin mi ( 1 = Sifirlar | 0 Sifirlamaz)


/* Normal Vurus */
bicak1_dmg = register_cvar("ea_bicak1","1")
bicak2_dmg = register_cvar("ea_bicak1","2")
bicak3_dmg = register_cvar("ea_bicak3","3")
bicak4_dmg = register_cvar("ea_bicak4","4")

/* Kafaya Vurus */
bicak1_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak1","10")
bicak2_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak1","20")
bicak3_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak3","30")
bicak4_hsdmg = register_cvar("ea_hsbicak4","40")

/* Geri Tepme */
bicak1_knock = register_cvar("ea_knock_bicak1","5.0")
bicak2_knock = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
bicak3_knock = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
bicak4_knock = register_cvar("ea_knock_bicak4","5.0")
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla