Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Moderatör: Moderatörler
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Önceki halini denemeden yapıp atmıştım, şimdikinde denedim çalışıyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
hocam public zp_round_started(gamemode, id) ile oyun başladıktan 5 saniye sonra !zp_get_user_zombie ile zombi değilse diye kontrol ettirip zp_override_user_model ile model verdirip yapar mısınızbestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 2:56 pm Önceki halini denemeden yapıp atmıştım, şimdikinde denedim çalışıyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Kendinize ait ekstra bir istek açın, eklentiyi arayan başka arkadaşlara daha anlaşılır bir şekilde yardım etmiş oluruz. Akşam müsait olabilirsem, yardım ederim.burakxd383 yazdı: Sal Haz 29, 2021 3:22 pm hocam public zp_round_started(gamemode, id) ile oyun başladıktan 5 saniye sonra !zp_get_user_zombie ile zombi değilse diye kontrol ettirip zp_override_user_model ile model verdirip yapar mısınız
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
arkadaşla beraber ortağız o müsait değil deneyemedi ben denedimbestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 3:26 pmKendinize ait ekstra bir istek açın, eklentiyi arayan başka arkadaşlara daha anlaşılır bir şekilde yardım etmiş oluruz. Akşam müsait olabilirsem, yardım ederim.burakxd383 yazdı: Sal Haz 29, 2021 3:22 pm hocam public zp_round_started(gamemode, id) ile oyun başladıktan 5 saniye sonra !zp_get_user_zombie ile zombi değilse diye kontrol ettirip zp_override_user_model ile model verdirip yapar mısınız
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Modül kurulu olmadığı için deneyemedim. Denersiniz,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <zombie_plague>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public zp_round_started(gamemode, id)
{
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(5.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false)
{
continue;
}
g_blHero[i] = false;
rg_reset_user_model(i);
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer;
get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT");
if(iNum > 1)
{
iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)];
if(!(zp_get_user_zombie(iRandomPlayer)))
{
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
AMX Mod X Compiler 1.10.0.5392bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 6:33 pm Modül kurulu olmadığı için deneyemedim. Denersiniz,Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> #include <zombie_plague> new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle. new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle. new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false); } public zp_round_started(gamemode, id) { static iNum = 0; iNum++; if(iNum >= 2) { iNum = 0; set_task(5.0, "ChooseRandomHero"); } } public RG_CSGameRules_RestartRound_Post() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false) { continue; } g_blHero[i] = false; rg_reset_user_model(i); } } public ChooseRandomHero() { new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer; get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT"); if(iNum > 1) { iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)]; if(!(zp_get_user_zombie(iRandomPlayer))) { g_blHero[iRandomPlayer] = true; rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin); set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0); rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound); client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer); } } } public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[]) { if(!(g_blHero[id])) { return; } SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin); } public plugin_precache() { precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin)); precache_sound(g_szChooseHeroSound); }
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team
include/zombie_escapee.inc(102) : error 001: expected token: ";", but found "native"
include/zombie_escapee.inc(110) : error 001: expected token: ";", but found "native"
include/zombie_escapee.inc(118) : error 001: expected token: ";", but found "native"
include/zombie_escapee.inc(126) : error 001: expected token: ";", but found "native"
include/zombie_escapee.inc(134) : error 001: expected token: ";", but found "native"
include/zombie_escapee.inc(142) :
Kod: Tümünü seç
/**
* Overrides ZP player model with a different custom model.
*
* Note: This will last until player's next infection/humanization/respawn.
*
* Note: Don't call more often than absolutely needed.
*
* @param id Player index.
* @param newmodel Model name.
* @param modelindex Modelindex (optional).
*/
native zp_override_user_model(id, const newmodel[], modelindex = 0)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Eklentideki kütüphaneyi, kendi sunucunuzda kullandığınız kütüphanenin ismi ile değiştirin. Sanırım şöyle, "zombie_escapee".
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <zombie_plague>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public zp_round_started(gamemode, id)
{
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(5.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false)
{
continue;
}
g_blHero[i] = false;
rg_reset_user_model(i);
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer;
get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT");
if(iNum > 1)
{
iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)];
if(!(zp_get_user_zombie(iRandomPlayer)))
{
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
zp_override_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(iRandomPlayer, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 26
- Kayıt: Çrş May 13, 2020 6:12 pm
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
değişmeme rağmen aynı derlenme hatasını veriyor.bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 10:10 pm Eklentideki kütüphaneyi, kendi sunucunuzda kullandığınız kütüphanenin ismi ile değiştirin. Sanırım şöyle, "zombie_escapee".Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> #include <zombie_plague> new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle. new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle. new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false); } public zp_round_started(gamemode, id) { static iNum = 0; iNum++; if(iNum >= 2) { iNum = 0; set_task(5.0, "ChooseRandomHero"); } } public RG_CSGameRules_RestartRound_Post() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false) { continue; } g_blHero[i] = false; rg_reset_user_model(i); } } public ChooseRandomHero() { new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer; get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT"); if(iNum > 1) { iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)]; if(!(zp_get_user_zombie(iRandomPlayer))) { g_blHero[iRandomPlayer] = true; zp_override_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin); set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0); rg_send_audio(iRandomPlayer, g_szChooseHeroSound); client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer); } } } public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[]) { if(!(g_blHero[id])) { return; } SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin); } public plugin_precache() { precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin)); precache_sound(g_szChooseHeroSound); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 26
- Kayıt: Çrş May 13, 2020 6:12 pm