Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 26
- Kayıt: Çrş May 13, 2020 6:12 pm
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Her 2 round da bir , round başladıktan 25 saniye sonra "İnsanlar" arasından bir "Kahraman" seçilecek . O kahramana örnek.mdl verilecek ve 100 zırh verilecek .
Bu eklentiyi yapabilir misiniz?
İyi forumlar.
Bu eklentiyi yapabilir misiniz?
İyi forumlar.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 26
- Kayıt: Çrş May 13, 2020 6:12 pm
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Kahraman seçildiği anda bizim el ile değişebileceğimiz bir ses çıksa ve saydan " .... kişi Kahraman Seçildi!!!" tarzı bir şeyler yazsa daha iyi olur.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 26
- Kayıt: Çrş May 13, 2020 6:12 pm
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Birşeyler yaptım, dene bakalım. Olmazsa, yarın akşam dönüş yapabilirim.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(25.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iRandomPlayer = random(get_member_game(m_iNumCT));
if(is_user_alive(iRandomPlayer))
{
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 26
- Kayıt: Çrş May 13, 2020 6:12 pm
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
malesef çalışmıyor eklenti. Zombie Escape sunucu için istediğimi gördünüz değil mi ? Pek anlamam ama eklentinin içeriğinde Reapi kütüphanesini kulladığınız yazıyor.bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:10 am Birşeyler yaptım, dene bakalım. Olmazsa, yarın akşam dönüş yapabilirim.Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle. new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle. new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false); } public RG_CSGameRules_RestartRound_Post() { static iNum = 0; iNum++; if(iNum >= 2) { iNum = 0; set_task(25.0, "ChooseRandomHero"); } } public ChooseRandomHero() { new iRandomPlayer = random(get_member_game(m_iNumCT)); if(is_user_alive(iRandomPlayer)) { g_blHero[iRandomPlayer] = true; rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin); set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0); rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound); client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer); } } public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[]) { if(!(g_blHero[id])) { return; } SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin); } public plugin_precache() { precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin)); precache_sound(g_szChooseHeroSound); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
"Reapi kütüphanesini kullandığınız yazıyor" cümlesini anlamadım. Bak bakalım istediğin gibi oldumu,noway12 yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:50 am malesef çalışmıyor eklenti. Zombie Escape sunucu için istediğimi gördünüz değil mi ? Pek anlamam ama eklentinin içeriğinde Reapi kütüphanesini kulladığınız yazıyor.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle.
new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle.
new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false)
{
continue;
}
g_blHero[i] = false;
rg_reset_user_model(i);
}
static iNum = 0;
iNum++;
if(iNum >= 2)
{
iNum = 0;
set_task(25.0, "ChooseRandomHero");
}
}
public ChooseRandomHero()
{
new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer;
get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT");
if(iNum > 1)
{
iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)];
g_blHero[iRandomPlayer] = true;
rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin);
set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0);
rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound);
client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer);
}
}
public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[])
{
if(!(g_blHero[id]))
{
return;
}
SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin));
precache_sound(g_szChooseHeroSound);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 922
- Kayıt: Pzt Şub 05, 2018 2:10 pm
- Konum: Bursa
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
şey demek istemiş ct olan kişiyi !zp_get_user_zombie(id) kullanarak algılatmamışsın demek istemiş heraldebestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:01 pm"Reapi kütüphanesini kullandığınız yazıyor" cümlesini anlamadım. Bak bakalım istediğin gibi oldumu,noway12 yazdı: Sal Haz 29, 2021 1:50 am malesef çalışmıyor eklenti. Zombie Escape sunucu için istediğimi gördünüz değil mi ? Pek anlamam ama eklentinin içeriğinde Reapi kütüphanesini kulladığınız yazıyor.Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new const g_szHeroSkin[] = "skinname"; // Sadece model ismini yaz, sonuna .mdl koyma. Skinleri, "models/player/skinname/skinname.mdl" şeklinde yükle. new const g_szChooseHeroSound[] = "sound.wav"; // Kahraman seçilince çıkıcak ses, sound/sound.wav şeklinde yükle. new bool:g_blHero[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init() { register_plugin("Choose Random Hero", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel, "RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post = false); } public RG_CSGameRules_RestartRound_Post() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!(is_user_connected(i)) || g_blHero[i] == false) { continue; } g_blHero[i] = false; rg_reset_user_model(i); } static iNum = 0; iNum++; if(iNum >= 2) { iNum = 0; set_task(25.0, "ChooseRandomHero"); } } public ChooseRandomHero() { new iPlayers[32], iNum, iRandomPlayer; get_players(iPlayers, iNum, "ace", "CT"); if(iNum > 1) { iRandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)]; g_blHero[iRandomPlayer] = true; rg_set_user_model(iRandomPlayer, g_szHeroSkin); set_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue, Float:get_entvar(iRandomPlayer, var_armorvalue) + 100.0); rg_send_audio(0, g_szChooseHeroSound); client_print_color(0, 0, "^1%n^3 adli oyuncu^4 KAHRAMAN^3 secildi.", iRandomPlayer); } } public RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const id, infobuffer[], szNewModel[]) { if(!(g_blHero[id])) { return; } SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, g_szHeroSkin); } public plugin_precache() { precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl", g_szHeroSkin, g_szHeroSkin)); precache_sound(g_szChooseHeroSound); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Zp ile ilgili bir fikrim olmadığı için tam emin değilim ama şöyle birşey var, zombi olan oyuncu zaten terorist takımında oluyor. Ct takımındaki bir oyuncu zombi sayılmıyor. Sıkıntı olursa, dönüş yapabilirsin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 26
- Kayıt: Çrş May 13, 2020 6:12 pm
Ufak bi eklenti isteği [ZE]
Yukarıda ki arkadaşın söylediğini demek istedim. Eve geçince deneyeceğim ama ilk attığınız halini sunucuda deneyince eklenti hiç aktif olmadı. Ben de moda uyumlu değil heralde diye böyle bi yorum yaptim.bestcore yazdı: Sal Haz 29, 2021 2:27 pm Zp ile ilgili bir fikrim olmadığı için tam emin değilim ama şöyle birşey var, zombi olan oyuncu zaten terorist takımında oluyor. Ct takımındaki bir oyuncu zombi sayılmıyor. Sıkıntı olursa, dönüş yapabilirsin.
Aksam eve geçince son halini deneyeceğim.
Link: | |
Linklerini gizle |