Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Buglu Bi Eklenti.

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Woxelos
Mesajlar: 21
Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen Woxelos »

Buglu Bi Eklenti. bazen çalışıyor headshot attığımız zaman bazen çalışmıyor ben ise her zaman hs attığımız zaman yakın ve uzak olsa bile şiddetli gelsin vede eklenti buglu bazen gelmiyor dedigim gibi duzeltirseniz sevinirim.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen heaveNN »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const HsSounds[][] = {
    "headshot1.wav",
    "headshot2.wav"
};

public plugin_init() {
    register_plugin("HS Atinca Ses","1.0","heaveNN");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}

public plugin_precache() {
    for(new i;i < sizeof(HsSounds);i++) {
        precache_sound(HsSounds[i]);
    }
}

public TakeDamage(const victim, inflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
    if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
        return;
    }
    new iRandom = random_num(0,charsmax(HsSounds));
    rh_emit_sound2(victim,0,CHAN_AUTO,HsSounds[iRandom]);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Woxelos
Mesajlar: 21
Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen Woxelos »

olmuş fakat uzaktan duyulmuyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen bestcore »

Sesi çıkartan oyuncuya, yakın kişilerde sesi çıkartır.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Woxelos
Mesajlar: 21
Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen Woxelos »

hayır ben uzaktan vuruyorum headshot fakat ses cok az geliyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen bestcore »

Woxelos yazdı: Cum Haz 25, 2021 11:14 pm hayır ben uzaktan vuruyorum headshot fakat ses cok az geliyor.
Ölen oyuncunun yakınındakilere ses gidiyordu. Şu şekilde deneyin,

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const HsSounds[][] = {
    "headshot1.wav",
    "headshot2.wav"
};

public plugin_init() {
    register_plugin("HS Atinca Ses","1.0","heaveNN");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"TakeDamage",.post=true);
}

public plugin_precache() {
    for(new i;i < sizeof(HsSounds);i++) {
        precache_sound(HsSounds[i]);
    }
}

public TakeDamage(const victim, inflictor, attacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
    if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
        return;
    }
    new iRandom = random_num(0,charsmax(HsSounds));
    rh_emit_sound2(attacker,0,CHAN_AUTO,HsSounds[iRandom]);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen Colditz »

@bestcore,
Takedamage kullanırken rg_is_player_can_takedamage komutunu kullanmanı öneririm.

Kod: Tümünü seç

//if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
if(!is_user_connected(attacker) || !rg_is_player_can_takedamage(victim, attacker) || victim == attacker || get_member(victim, m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen bestcore »

Colditz yazdı: Pzr Haz 27, 2021 12:51 pm @bestcore,
Takedamage kullanırken rg_is_player_can_takedamage komutunu kullanmanı öneririm.

Kod: Tümünü seç

//if(!victim || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker || bitsDamageType == DMG_GRENADE || get_member(victim,m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
if(!is_user_connected(attacker) || !rg_is_player_can_takedamage(victim, attacker) || victim == attacker || get_member(victim, m_LastHitGroup) != HITGROUP_HEAD) {
Ben zaten onu kullanıyorumda, eklentiyi Heaven atmış. Direk ses gönderme komutunu değiştirdim, orayı farketmemişim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Woxelos
Mesajlar: 21
Kayıt: Pzt May 24, 2021 8:05 pm

Buglu Bi Eklenti.

Mesaj gönderen Woxelos »

tamam teşekkürler konuyu kitleyebilirsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla